Sorry voor de late post, maar hier is de nieuwe baan voor deze week: Time trial 15 Rio De Janeiro Circuit #27 TS020 WR: 1.28.005 (RoXoR yggdrasiL)
jah... ik moet em nog hale maar ja.. mijn tijd: 1.35.336[ABS,AT] wel een poep tijd.. omdat ik me laatste 2 bochte zwaar had verneukt anders zou het rond de 1.32-1.33 zijn.. jammer
ik heb ook een tijd neer gezet 1.34.193 het is wel rustig met de nieuwe challenge. win ik misschien ook een keer
Ik heb der nu ook maar de setting der bij toegevoegd, want dat word hier toch wel vaak aangegeven. Alle nieuwe ideeen zijn welkom. Vind je het nix lijken en weet je iets beters. PM dan ff
waarom sta ik in de openingspost 2e achter znx_janx terwijl hij meer dan een seconde langzamer is dan mij ?
Mooie tijd Doen der opeens minder mensen mee zeg nadat GTA SA is uitgekomen. Naja zelf vind ik FM ook aardig saai geworden, ik speel daarom ook al niet meer mee met de competitie. En mensen graag heletijden, aan halve tijden heb ik geen ene fluit Dank U
Dat mag niet Pippin NL, een beetje posten na de deadline . Het wordt inderdaad wel erg stil hier, ben nu net thuis dus dan ga ik maar proberen of ik jou 1.31.004 er nog af kan krijgen. Eigenlijk vind ik ook time-attack nog het enigste wat leuk is aan Forza, online vind ik er echt geen ruk aan . Dat is meer een 'hoe tune ik mijn auto het beste' competitie. Het mooie aan time-attack is dat iedereen gewoon gelijke kansen heeft, en daar hou ik nou van.
oeps... wist niet dat de deadline al voorbij was... naja... ben ik je idd (tot nu toe) nog voor op de scoreboards ik ben het helemaal met je eens, gelijke kansen is het leukst, daarom speel ik pgr2 nog . als bizzare maar niet in pgr3 met tunen gaat beginnen
'k weet niet of het nog kan, maar'k was vorige week weg en kon dus niet meedoen. mijn tijd: 1.31.274 (AT, ABS)
kweet ook niet of het nog mag(nog geen deadline gezien trouwens), maar was van vrijdag tot en met gister weg tijd is: 1.30.073 #21 live alleen abs en ik rij met MT