1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Forza Motorsport Competitie!! [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 10 mei 2005.

  1. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    De play-offs zitten erop, uiteindelijk twaalfde geworden, precies de plek die ik na een heel seizoen ook gehaald had.
    Nu weer tijd om te racen, en dit is mijn tijd tot nu toe 2.13.744 [38 live]
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Topic gaat sluiten!

    Ik wil jullie iets gaan meededelen. Ik stop met de FM competitie, en zal ook geen meer gaan opzetten. Ik heb meer dan een jaar lang bezig geweest met de PGR 2 thread maar jammer genoeg hebben maar weinig mensen behoefte aan een competitie. Twas altijd wel gezellig met 5 a 10 in de PGR 2 competitie maar daar bleef het dan ook bij, soms waren der leuke wedstrijden dat iedereen dicht bij elkaar zat met de tijden maar dat kwam zelden voor.

    Nu met deze competitie van Forza Motorsport, was er in het begin echt een grote opkomst (wel 20 man, en die mensen wil ook bedanken dat ze hebben mee gedaan). Maar ook dit loopt af, misschien door GTA SA maar dat zal niet het enigste puntje zijn. Kheb aan deze competitie ook een leuke tijd gehad en wil dan Rox en Superbol dan ook een extra bedankje geven voor hun medewerking.

    Dus bij deze zal er lange tijd geen competitie meer worden gehouden door mij. Misschien tot ''De Grote PGR 3 Coimpetitie'' _0/

    De Competitie's die nu nog lopen zijn:
    XBW Brothers in arms - Xbox Live toernooi (poging 2)

    En misschien dat deze nog leeft:
    de 'Gran Turismo 4' challenge

    Jammer dat der nog zo weinig competitie's lopen. Ik vond het altijd leuk om tedoen en om meetedoen.

    Closed
     
  3. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, maar in ieder geval bedankt voor al de moeite die jullie er voor over hadden.
    Misschien tot de PGR 3 competitie dan maar.
     
  4. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Jammer Metal Mark. Ach ja, blijf je wel meedoen (zolang er überhaupt competities zijn). Inderdaad, tot de grote PGR3 competitie, als die er komt. Denk dat het aantal racers daarin nog kleiner zal zijn aangezien voor een deel van het nieuwe LIVE geen cc meer nodig is.
     
  5. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, heel jmmr. Maar op 1 of andere manier was de Pgr2 - competitie gezelliger en was iedereen er meer mee bezig. Die competitie was ook wel heel mooi opgezet door Mark ( Voor dit zinnetje wil ik geld zien Mark :p ). Maar ik denk dat tegen de tijd dat Pgr3 uit is, hij weer een mooie competitie uit de grond stampt. En ik zal zeker van de partij zijn dan, dus pas maar op :p.
     
  6. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sluit me bij Mark aan, de competitie heeft zn mooiste tijd al gehad. Ik denk toch dat het hier minder goed draaide omdat iedereen nog teveel met de SP bezig is, of het inmiddels wel gehad heeft vanwege de eentonigheid (like me). Daarnaast zijn er idd ook hele goeie andere spellen uitgekomen waar veel mensen veel tijd insteken...dus is de competitie vanzelf wel gedoemd om tijdelijk te sluiten.
    Verder denk ik dat de PGR2-Competitie leuker was omdat ik dat een echte classic vind, waar iedereen de SP al had uitgespeeld maar nog steeds de honger had om te rijden...

    Ik kan iig wel zeggen dat ik hier met plezier aan heb gewerkt, maar door tijdsgebrek en afnemend enthousiasme denk ik dat het een goed besluit is. Mocht er ooit nog een leuke competitie voorbij schieten (PGR 3 ofzo) dan ben ik zeker weer van de partij....

    _0/
     
  7. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Maar ga je/ gaan jullie nog wel meedoen aan de PGR2 competitie? Lijkt mij erg vet! Doe dan ook weer mee denk ik. Als onze Fred Kroket nou ook mee gaat doen wordt het weer een spannende competitie. Desnoods is het maar met een groepje van 5 à 6 personen. Het was (bijna) altijd gezellig daar :D.
     
  8. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan doet deze "solide-subtopper" ( :9 ) ook weer mee! (mits er idd weer wat meer animo komt voor PGR2)
     
  9. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Precies ;). Jij zat ook vaak in de top 3 als ik het goed heb. Volgens mij gaan er meer mensen meedoen als er eenmaal een groepje bezig is. Nu hebben we ook Pippin NL die mee wil doen (hij deed onlangs nog mee dan) en MoB volgens mij ook. Word leuk :D.
     
  10. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toen 5x meegedaan,
    3x 5de
    2x 4de

    |:- |:- :9 :9

    (is uit op revanche :cool: )

    Anyways, als er weer wat goede meedoen stop ik PGR2 ook wel weer in m'n disc-lade. Kan ik meteen ook nog "ff" die 3 overgebleven Platina-medailles halen. Heb ik die game ook meteen weer uitgespeeld. :+
     
  11. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik zei niks ;). Precies, als het begin gemaakt is... is er geen weg meer terug. PGR2! ;)
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    :'-( snik....al die mooie herinneringen van vroeger. We kunnen hier verder op ingaan in het PGR 2 competitie forum (want die loopt jammer genoeg ook niet zo goed)

    Maar beste moderators die nu online zijn, der mag een officieel slotje op ;)
     
  13. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik voel wel wat voor een vernieuwde pgr2-competitie :)
     
  14. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Oi oi! Klinkt goed! Kom alvast meerijden dan in de pgr2 competitie die nu bezig is. :D.
     
  15. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ronselaar ;) :9
     
  16. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hehe ;) Niks zeggen :D. Ach ja het is zo toch, hoe meer zieltjes, hoe meer vreugt. (Wat een weirde opmerking, maar je snapt wat ik bedoel ;)).
     

Deel Deze Pagina