1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Forza Motorsport Competitie!! [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 10 mei 2005.

  1. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    damn kom maar niet onder de 45 alles uit en manual.
    als ik dingetjes aanzet voor assits ga ik alleen maar trager.
    maarja nog meer oefenen dus
     
  2. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Mn eerste ronde onder de 44 seconden: 0.43.965!
    Nu kap ik er ff mee, morgen maar weer eens kijken of ik m nog kan verbeteren...
     
  3. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net ff geporbeerd. na 3 keer 45.925 gereden. sorry, ik kan (nog)geen foto plaatsen. is dat noodzakelijk??
     
  4. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je je nog inschrijven? of kan ik gewoon meedoen, heb de game sinds vanmiddag. mijn eerste tijd was al 45.7 seconden (na 3x), dat beloofd dus wat :D

    Vandaag automatic, morgen manual proberen.
     
  5. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal ook meedoen zodra ik 'm morgen heb :)
     
  6. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik weet precies waar jij mee bezig was ;)
    Dit deed ik namelijk ook
     
  7. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, stormloop 8)

    ff een aantal antwoorden op veel gestelde vragen. We lopen nu een beetje achter namelijk aangezien er we van plan waren pas maandag te beginnen maar een aantal mensen niet meer te houden waren :+

    1. Je hoeft je niet in te schrijven. Je post gewoon je tijd en wij noteren die met je forumnaam en eventueel je gamertag daarachter tussen haakjes.

    2. Je bepaald zelf welke assists je aan en uit hebt staan. Het is een time trial, dus het gaat erom dat je zo snel mogelijk je ronde aflegd. Hoe je dat doet en op welke manier moet je zelf bepalen.

    3. @Birdhouse: Dit is de competitie topic. Als je vragen over de game hebt dan moet je die in de algemene thread stellen.

    4. Een foto plaatsen is niet noodzakelijk. Als blijkt dat je tijd ver boven de rest uitstijgt dan kan hierom gevraagd worden door één van de beheerders van deze thread (Metal Mark, Rox en ikzelf). Als één van jullie zelf iemand anders verdenkt van cheaten of iets dergelijks, stuur dan een PM naar één van ons zodat wij het buiten de thread om verder kunnen regelen. Zo houden we hem een beetej 'clean'.

    5. Probeer zoveel mogelijk je tijden te editten. Dit scheelt iedereen weer 6 pagina's met tijden door te kijken als die ff een uurtje weg is }:] Dit helpt onszelf ook weer met het noteren van de tijden zodat we niet 10 keer per dag je tijd moeten verbeteren. Probeer eerst je tijd ff te verbeteren een uurtje lang, en ga daarna pas je tijd posten. Wij zullen de rankings toch niet 5 keer per dag updaten ofzo, maar hoogstens 1 of 2 keer, dus dmv editten zullen we niet de nieuwste tijden over het hoofd zien.


    Okej, dit was het formele gedeelte, nu kunnen we weer echt discussieren :cool: Ben je niet veel sneller als je ABS aanzet? Ik slip telkens als een gek door (in de demo, morgen mn echte versie) als ik dat uit heb staan. Net als traction control, lijkt me ook sneller. Overigens moet iedereen echt proberen om manual te gaan rijden, want dat kan je zo 1 á 2 seconden schelen...

    Wordt je tijd trouwens genoteerd op Live? Oftewel, kun je je meten met de rest van de wereld op de time trials? Als dat zo is dan kunnen diegene die Live hebben hun ranking tussen haakjes achter hun tijd zetten!!

    Overigens gaat er dit weekend een uitgebreidere uitleg komen, ik zal jullie op de hoogte houden.
     
  8. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    sta 200 nogwat op de wereldranglijst (ja wordt gelijk ge-update dus). heb een tijd van 1.44.541. Morgen gan ik écht aan de slag met manual, kan ik hoop ik nog een seconde van af snoepen :)

    edit: ben ik nou gek of zijn de scoreboards niet meer op internet te bekijken. Met Halo2 deed ik het altijd via bungie, is het in die tijd van XBox.com af gegaan? kon het zowieso al altijd moeilijk vinden. mar nu zie ik het helemaal nergens meer.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2005
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik neem dat je tijd 0.44.541 is, anders zal je vast geen 200ste staan...

    Alles bijgewerkt!
     
  10. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn voorlopige tijd:

    0.45.338

    maar dat gaat natuurlijk nog stukken beter worden
     
  11. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet wel want dan sta je 6e :eek:. Maar ik denk dat ik bij deze tijd blijf kom niet meer sneller :mad:.
     
  12. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    bijna Supercharger ingehaald. Mijn tijd is: 43.998, 95ste op de wereldranglijst.

    Wel jammer dat de eerste bocht niet geweldig ging. Na de eerste bocht lig ik nu steeds voor op mezelf. En de hairpin was ook maar zozo, als ik héél hard mijn best doe kan er nog wel 4 tiende van af..

    1 keer bijna verbeterd, lag ik voor. reed ik de laatste chicane over de Curbstones :{

    Speelstijl: Automatic
    Race lijn uit. Traction control uit.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2005
  13. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    heb mijn tijd verbeterd:

    0.45.035

    kan nog niet echt meekomen met de top, maar daar word aan gewerkt ;)
     
  14. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    0.44.321

    Met alle assists uit behalve het schakelen.


    EDIT: Na lang proberen 0.44.168
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2005
  15. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tijd: 0.43.839 8)

    [​IMG]

    Edit: 0.43.798 _0/ _0/ _0/
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2005
  16. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Mooi, ga ik vanmiddag weer ff proberen dat te verbeteren :)
     
  17. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook, is btw wel mogenlijk, ik verlies het altijd bij die hairpin. 0.43.600 moet zeker mogenlijk zijn. Weet iemand wat het huidige record is?
     
  18. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn persoonlijk record weer verbeterd:

    0.44.750

    nu stop ik er voorlopig mee. ik word zwaar depressief als ik na een middag eindelijk mijn record heb verbetert en daarna hier zie dat ik nog 2 seconden langzamer ben dan de top :mad:
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2005
  19. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx! Nu voel ik me ook een beetje goed! O-)
     
  20. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Shit! Helemaal dit draadje vergeten! Ga meteen racen :D Geen ideale lijn, alle assists uit en handgeschakeld. Is toch wel het leukste vind ik ;)
     

Deel Deze Pagina