Omdat het nog niet echt stormloopt hier gooi ik ook maar een tijdje neer. Twee duizendste sneller dan Westlander 44.748 = 362 op live. Edit: Ook weer iets sneller 44.457 =294 op live.
Omdat het niet storm loopt zal ik mn (verbeterde) tijd nog maar een keer posten: 0.43.476 _0/ Net zei ik nog dat een tijd in de 43.600 mogenlijk moest zijn Kan btw nog steeds wat af, ik sta in het begin (schatting 0.300 voor, maar verneuk het weer in die hairpin, die is echt veel te moeilijk gewoon.
ik heb gekeken bij buy cars en heb ik gevonde dat die porsche in de c zit maar dan kijk ik bij free run en dan staat hij helemaal niet bij classe c weet iemand van jullie waar die staat precies?
Als je Time Trail doet. Gewoon de eerste baan. Daar heb je direct die Porsche bij . Mijn tijd: 0.45.965 Sloom Edit: Oh sta laatste
Ik post hem hier naast ForzaCompetie.nl ook ff, voor de ckerheid! Ik weet er niet meer uit te poepen dan: GimimiC: 44.265 Driveline uit Manual TC off!
Je hoeft niet op beide forums je tijden teposten. Dat werkt namelijk heel irritant. Want dan moet ik alles na kijken waar hij z'n snelste tijd heeft staan. Mijn nieuwe tijd 11.Metal Mark 0.44.652