Ik was toenstraks met mijn mama ( ) in de Albert Heijn waarbij mijn bruine ogen vielen op de PC-Zone. In deze uitgave zit een Half-life 2 special van 8 bladzijdes. Dus ik natuurlijk dat blad uit de schappen getrokken en even doorgebladerd. Er staan in-game-screens in. En wat stond ik daar te watertanden! Verder staat erin waar het verhaal over gaat. De AI van de monsters is nu NOG beter geworden. In de PC-zone stond iets over een nieuwe engine die ze er speciaal voor is ontwikkeld. Hij heet (dacht ik, de kans is rete-groot dat ik er helemaal naast zit ) V-Force. Deze engine is met Direct 9 compitabel en zorgt ervoor dat deze optimaal gebruikt wordt. Kortom: DIE GAME MOET NAAR DE XBOX KOMEN!!!!!!!
eh dan gaat et beeetje foutjes,... de vid chip IN de xbox in niet Fully DX9 compatible het heeft wel ENIGE functies maar niet alle...
Ja weet ik, maar toen ik m'n pczone binnen had 29 april heb ik de screens meteen high res gescanned en online gezet. Maar als je de link plaatst op forums zijn de meeste mensen gewoon te beroerd om er op te klikken . Daarbij was er ook eigenlijk al een hele lange Half-Life 2 thread in dit hok (waar ik de link ook al gemeld heb).
i know, maar sommige functies like shaders enzo die dan in DX9 zitten ga je dan niet zien op de xbox... Die animations, en ogen en alles zijn dx9 functies...
Daar heb je wel gelijk in. De kans is ook erg groot dat als ie op de Xbox verschijnt er nooit zo mooi uitziet als op de PC. Dat is altijd wel lullig aan een console, je kunt hem niet uitbreiden.
het zou wel kunnen... mar dan moete nze enige shaders en dergelijke omzetten naar dx8 shaders voordat et dan kan werken..