1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] De Grote Mega Man Thread

Discussie in 'Games' gestart door Zeroine 83, 29 okt 2005.

1. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    shit... dan maar een boze brief naar CAPCOM sturen, ik vond het al zo raar dat ik hem niet kon vinden hiero in de winkels, ECHT EEN SCHANDE!!!
    MegaMan OWNZ en dan krijg je als fan hier dus niks??!

Trouwens, importeer je die dan via je lokale gameshop of via internet, als je via internet doet moet je het mij even laten weten, want ik mot die ook hebbe! en als je weet wanneer die ongeveer uitkomt zou ook handig zijn... alvast bedankt Z3R0

MegaMan Rulez

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha geen probleem :)
    En je hebt gelijk, tis een schande :9

Maar ja zoals met alles bepaald de massa wat populair is en wat niet, in Amerika en Japan is Mega Man gewoon veel populairder dan hier....als echte Mega Man fan ontkom je er dus niet aan dat bepaalde Mega Man titels Europa dus niet eens bereiken. De meesten gelukkig nog wel, maar dan nog zijn de aantallen schaars....ofwel als ze eenmaal uitverkocht zijn, zijn ze ook echt weg en kun je er vaak alleen nog maar tweedehands aankomen :mad: Die les heb ik int verleden al geleerd, dus tegenwoordig zodra er een Mega Man titel uitkomt die ik MOET hebben ben ik er als de kippen bij :9

Mja ik laat hem importeren via mijn lokale gameshop, ik bestel daar altijd alles op gamesgebied en ook importeren doen ze gelukkig best veel :)
    Maar via internet kun je er ook aankomen natuurlijk, en ik zal iedereen hier in deze thread op de hoogte houden van de releases. Btw, leuke pic ;)

Laatst bewerkt: 24 nov 2005
  3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mega Man titels in mijn bezit :

Mega Man 2 op de Game Boy
    Mega Man 1 t/m 8
    Mega Man X1 t/m X8
    Mega Man X : Command Mission
    Mega Man Zero 1 t/m 4

Had vroeger ook alle Mega Man's op de NES, heb alleen in een nogal domme periode van m'n leven al mijn NES en SNES spellen verkocht :mad::9
    Gelukkig hebben we daar de Anniversary Collection dus voor : kan ik ze toch allemaal weer een keertje spelen :)

Laatst bewerkt: 21 feb 2006
  4. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    precies, ik kan niet wachten om MegaMan II van de NES weer eens te spelen, was vroeger mijn favoriet, en dat laatste gedeelte was zo lang en moeilijk, die moet ik nog eens uitproberen!

't MetalMan level vond ik erg leip, die gast gooide een zooi cirkelzagen, da wil je nie weten...maar ik won die altijd.

[​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG]

Trouwens wat ik wel jammer vond is dat er opeens na de SNES allemaal MegaMan gamez op de PleeStation uitkwamen... maar ik scheit alleen op die PleeStations (Dixies heten ze ookwel, stinken altijd naar stank, dat vind ik a-relaxed) dus die heb ik nooit kunnen proberen:'-(
    (heb ik niet eens echt spijt van, krijg toch reuma van die shit PleeStation kont-rollers voor analfabeten, met die 'kruisje', 'driehoekje' onzin, ik heb zo mijn principes)

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow dude, anti-PlayStation merk ik wel....nja zal er maar niet op ingaan en wijselijk m'n mond houden ;)

Tja ik vind ze wel vet op de PlayStation, vooral die anime filmpjes die ze in de spellen hebben gedaan (vooral in X4 zijn ze echt vet :D)....dus jah, mja ieder z'n meug :)

6. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap fanboys nooit zo. Ga je een andere console afzeiken omdat je het niet kan betalen ofzow?? Sony heeft zijn sporen toch wel verdiend in de industrie. Heeft er onder andere voor gezorgd dat Nintendo weer innovatief wordt. Van mij hoeft die Revolution niet zo, maar heel veel mensen zijn enthousiast. Ik weet niet hoe oud je bent hoor, maar tis wel een verschrikkelijk kinderachtige opmerking. Wees nou geen fanboy, ga ook van de spellen genieten voor de Playstation

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi gezegd dudemans ;)

8. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Megaman

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet ZERO niet :9;)
    Das mijn favoriete personage uit de hele serie :D

10. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    iedereen heeft zijn eigen smaak, ik vind gewoon alles leuk, behalve PleeStation en EA. Ik hou er persoonlijk niet van als iets commercieel wordt uitgemolken en daardoor onnodig de kwaliteit vermindert, vandaar. Is toch een goede rede dacht ik zo (ok Nintendo melkt pokemon etc. ook uit, maar ik haat die beesten ook, maar Nintendo maakt tenminste geen bagger gamez). Ik vond die PS1 ook gewoon rotzooi, een paar leuke gamez, als Metal Gear of GT, en wel duuuuuiiiiiiizenden slechte gamez, waar dan als troost/extra's inderdaad alleen nog een 'leip' filmpje tussen zat, waar de screenshots van werden gebruikt voor op de hoes, dan lijkt het vet, alleen is het crap.

ik vind mezelf geen fanboy, maar ik scheit de leipe shit van de lauwe shit, als je begrijpt wat ik bedoel.

Maar ik ben er bijna overheen, dus het komt binnenkort wel weer goedO-) ...

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, nja smaken verschillen....die discussie is idd eindeloos ;)
    Maar ik kan je wat Mega Man betreft verzekeren dat ie op de PlayStation gewoon net zo fijn speelt als op de SNES of GBA, de toevoeging van die "leipe" filmpjes op de PlayStation versies van de serie is dan alleen maar mooi meegenomen lijkt me zo :)

12. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Als er een bedrijf commercieel bezig is, is het Nintendo wel. Ze melken minstens net zoveel hun franchises uit als EA. Hoeveel Mario sportspellen zijn er nu wel niet verschenen? Tennis, golf, honkbal, voetbal en de Mario Party spellen. Om idd over Pokemon nog maar te zwijgen. Dat is echt te triest voor woorden. Met spellen zoals Final Fantasy Crystal Chronicles irriteer ik me ook mateloos. Dat spel komt het best tot zijn recht met twee of meer personen. Maar iedere persoon die mee wil spelen moet een GBA hebben + een linkkabel. Dat doen ze ook alleen maar voor hun eigen portemonnee. Het is toch te gek voor woorden dat je zo'n spel niet gewoon met een extra controller kan spelen zonder een GBA. En voor iedere console komen bagger spellen uit. Het is jouw taak om de slechte van de goede te onderscheiden door onder andere reviews te lezen. Ik denk dat Nintendo best wel baalt dat ze zo weinig third party ondersteuning hebben. Natuurlijk zit daar veel rotzooi tussen, maar er zitten genoeg toppers bij. Sony en Microsoft plukken daar de vruchten van omdat ze op dit vlak hun zaken beter voor elkaar hebben. Enkel het halen van de Resident evil reeks was een goede zet van Nintendo, maar die exclusieve status is ook alweer verdwenen. Jij zegt dat Nintendo geen bagger games maakt. Daar heb je gelijk in, maar de spellen die Microsoft en Sony uitgeven zijn ook stuk voor stuk toppers. Kijk straks maar naar de 360 spellen die Microsoft uitgeeft, Perfect Dark Zero, Kameo en Project Gotham Racing 3. Drie kwalitatief uitstekende spellen.

EA melkt veel uit, maar ze zijn wel de absolute koning op het gebied van sportgames. Ieder jaar een nieuw deel vind ik niet erg. Is wel handig om alles up to date te hebben op het gebied van transfers. Maar ja, er zijn genoeg andere bedrijven die uitmelken. Ik zie bijvoorbeeld ook ieder jaar een nieuwe Prince of Persia, Pro Evo of Splinter Cell. Maar daarvoor hoef je een bedrijf nog niet kut te vinden, omdat je niet verplicht bent om die spellen te kopen

13. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    En het ging over Megaman :{

14. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Je meent het, maar soms leidt een discussie ergens anders heen. Daar mag ik toch zeker wel op reageren?? Uiteindelijk kom je heus wel weer op Megaman terug.

Maar voor jouw speciaal Megaman:

15. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
  16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, cool plaatje Mark :cool:

17. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Oh wat een superthread dit!!
    Respect nogmaals voor Z3R0-P4R4DOX openingspost.
    MegaManII heb ik zo ontzettend vaak uitgespeeld, gewoon als showoff :)
    Vond het ook super hoe je Dr.Wily moest verslaan op het laatst met het wapen dat je het minst gebruikte.
    Waar kun je die Xbox versie kopen? ik moet dat echt hebben!

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Mega Man Anniversary Collection voor de Xbox is helaas nooit uitgekomen hier in Europa, en dit zal waarschijnlijk ook niet gebeuren :mad:
    Je kunt um importeren, mja dan moet je Xbox wel US spellen kunnen draaien....

Tip : Als je een GBA (of een DS) hebt, wacht op de GBA versie van de Anniversary Collection....die dingen zijn universeel, en dus geen probleem met importspellen :)

Laatst bewerkt: 1 dec 2005
  19. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik las het net idd, ik heb een DS dus dan wacht ik wel ff op die versie :)

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja DS kan natuurlijk ook, was het ff vergeten maar heb um erbij gezet :)

Thx voor de complimenten m.b.t. de openingspost....helemaal uit mijn hoofd gedaan, zo goed ken ik de serie en het verhaal erachter :cool: (hoezo ben je dan een fan ? :9)

Deel Deze Pagina