Yup, en ik ben er dus nog steeds verslaafd aan Daarom was ik ook zo blij toen ik van het weekend die Anniversary Collection (Mega Man 1 t/m 8 op een schijfje) binnenkreeg. Heerlijk, pure nostalgie
Voor de mensen die de 8 bit muziekjes van Mega Man 2 en 3 nog steeds kunnen dromen, is hier een leuke site te vinden waar je complete remixes van de OST van beide spellen kunt downloaden. Sommige zijn best wel stoer gedaan, als je ze vergelijkt met de originele deuntjes
megaman is echt cool... ik keek het altijd op tv, maar het is nu afgelopen (wat heel spijtig is) hoop dat ze ooit nog komen, ik keek het altijd 's morgens voor ik naar school ging. heb vorig jaar ook eens een gba-game van een vriend geleend, ook cool dus en heb nu een deal met een psp spel van megaman... hopelijk wordt hij ook zo!
heb je hem ook? eerst schrok het me wat af omdat het maar 2d is, maar als fan mag ik deze niet missen
Op tv? Welke zender? Je bedoelt toch niet Battle Network? Of de gewone MM, die was nooit in NL Ik had hem jaren geleden op Curacao gezien, daar was hij wel te zien.
Ik heb goede herinneringen aan Mega Man, ik heb alle NES en SNES games hier nog liggen. Helaas is Mega Man zijn glans wat verloren nadat het 3D is geworden, ik heb geen 1 3D Mega Man gespeeld (wil dat ook niet) en vind het eigenlijk jammer dat Capcom die weg is ingeslaan. Ik heb zelfs de comics nog gespaard van Mega Man en heb zelfs een animé serie ervan. Mega Man blijft imo 1 van de betere 2d platform games, soms lekker frustrerend en andere keren weer geweldig (vooral als je een nieuwe power up heb gehad).
Die anime serie wilde ik ook graag, maar heb het niet. Hoe kwam je eraan? Ik wil Megaman ook liever niet in 3D. Dat er een comic van was wist ik niet. Megaman is echt geweldig ja.
jah dat was het! maar nu ik er aan denk, zoveel verschil is er ook weer niet in alleen dat vechten was op van die paneeltjes..
Trailer van de nieuwe Mega Man ZX game voor de DS nu te bekijken en downloaden op GameSpot Echt te vet gewoon, check al die nieuwe Models waarin je kunt veranderen....alleen hiervoor koop ik al een DS