1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

  1. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    [​IMG]


    Hier kun je alles kwijt over mobiele telefoons, providers, software, hardware, abonnementen enzovoort.






    Must-have Apps:


    MiLocker (kun je je lockscreen veranderen, zitten echt een paar hele toffe tussen. Je hebt ook nog MagicLocker, werkt net ff iets anders).

    SnappzMarket (de meeste betaalde apps gratis downloaden, moet je even op Googlen want hij staat niet in de Play Store).

    SwipePad (lijstje met apps waar je door middel van een veeg uit bijvoorbeeld de rechter onderhoek heen kunt, vanuit elke app).

    SSlauncher (home replacement waarbij je alles neer kunt zetten zoals je dat zelf wilt, heel veel mogelijkheden).

    MX Player (hele goede video player).

    PocketDeals (allemaal gratis aanbiedingen, bijvoorbeeld hele goedkope bioscoopkaartjes maar werkt volgensmij alleen nog maar in Groningen)

    Soundhound (als je niet weet hoe een nummer heet hou je Soundhound erbij en die weet dan welk nummer het is, je kunt het ook neuriën.)

    Swiss Army Knife (kompas, waterpas, rekenmachine etc in een).

    Taskos (soort van to-do list).

    TuneIn (internetradio).

    3G Watchdog (houd bij hoeveel data je verbruikt).

    Ziggo (kun je zien welke programma's waneer draaien, en live tv kijken via je smartphone).

    Layar (zogenaamde Augmented Reality Browser).






    Must-have Games:



    Air Control/Flight Control (vliegtuigjes naar de goede landingsbaan sturen).

    Dragon, Fly! (je bent een draakje en de bedoeling is dat je van je moeder onstapt wat je doet door optijd op het scherm te drukken).

    Zenonia 1/2/3/4 (erg leuk Rpg actie spelletje).

    Gameboid (Gameboy emulator, Pokemon op je telefoon! Staat niet in de market).

    Angry Birds (vogeltjes lanceren).

    Apparatus (Build a complex machine to perform a simple task).

    Bloons TD 4 (sloop de ballonnen met je dartpijl gooiende aapjes, towerdefence).

    Cogs (Mooi gemaakt puzzel spelletje, tandwielen).

    Cut the rope (zorg dat het snoepje bij het monstertje komt).

    Dr Turbo! (zorg dat het mannetje bij het ruimteschip komt).

    EDGE EX (met een blokje over platforms heen, puzzelspelletje).

    Evac HD (Pacman ala 2012).

    Falling Fred (ontwijk de obstakels met een vallend mannetje).

    Sims (de naam zegt het al, Sims op je smartphone).

    Game Dev Story (run een bedrijfje en maak games, word steeds groter).

    Mega Jump (Doodle Jumo 2.0).

    Nyan Cat: Jump! (Doodle Jump ala Nyan Cat).

    Nyan Cat: Lost in Space (Nyan Cat: Jump!, maar dan zijwaarts).

    Roll A Joint (jointjes draaien).

    Onetouch Drawing (een figuur tekenen zonder dat je 2 keer over hetzelfde lijntje gaat).

    PingPong (tafeltennis balletje hooghouden met een).

    Riptide GP (racen met jetski's).

    Running Fred (Falling Fred maar dan rennend).

    Six Guns (Red Dead Redemptionvoor op je telefoon).

    GTA 3 (GTA 3 op je telefoon).

    Smoke A Bowl (waterpijp roken).

    Speedx 3D (obstakels ontwijken in een pijp, erg trippy af en toe).

    Snake 97' (Snake zoals vroeger op je Nokia).

    Super Stickman (golf, maar dan net ff iets anders).

    Samurai vs Zombies (sidescroller, snij als Samurai de strot van de Zombies door).

    Tank Riders (tank spelletje van bovenaf)

    Temple Run (ren weg van de apen en ontwijk obstakels),

    Traris (Tetris 2.0).

    Train Crisis HD (zorg dat de treinen bij hun eindbestemming aankomen en niet op elkaar botsen).

    Zen Bound 2 (heel mooi sfeervool bijzonder puzzel spelletje).



    Als iemand nog wat leuke apps/games heeft, zet het dan even neer dan voeg ik ze toe.
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2012
  2. Seh

    Seh Guest

    Misschien ook een lijstje met bazengames. :)

    Temple Run moet er dan sowieso in. :+
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik speel alleen pokemon via gameboid :+
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Resize die afbeelding in startpost even man. :)
     
  5. Seh

    Seh Guest

    Ye, ik ga ook pokémon speulen. Kon alleen een gratis collor emulator vinden tho, geen advance. :'-( Dus oldskool blue gaat het worden denk ik.
     
  6. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Zoiets? :p
    Im on it.
     
  7. Seh

    Seh Guest

    Wat is omhoog met dat updaten? Helemaal moeilijk doen met de volumeknop omlaag indrukken en weet ik het allemaal. :emo:

    Edit: en ik heb die gameboid gedownload hoe krijg ik die op mijn Xperia S?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 apr 2012
  8. Seh

    Seh Guest

    Sorry voor de dubbel post, maar heb nu gameboid aan de praat gekregen maar bij de roms zegt hij dat ik de DOS file moet specifyen. Dan heb ik weer geen idee hoe dat moet. :emo: Net Chinees man dat ding. :lol:
     
  9. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Bios bedoel je?
    Even Googlen op gameboy advanced bios, dan krijg je als het goed is een zipje die je moet uitpakken met de bios file.
    Als je een game wil even googlen op bijvoorbeeld Pokemon Fire Red rom, downloaden, uitpakken en de ron openen.
     
  10. Seh

    Seh Guest

    Ik heb Fire red inderdaad, zal even proberen met die bios file. wat bedoel je daar precies mee?

    Ah, het is al gelukt. \o/ Op een foreveralone/geen zin in iets avondje blijft Pokémon toch soms geniaal.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 apr 2012
  11. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Deze moet je hebben. http://www.roms4droid.com/gbabios.php
    Er staat ook bij wat de bios file is/doet.
     
  12. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Erg vervelend, Hi belde me gisteren op dat ik alweer mocht verlengen terwijl mijn abbo pas in Augustus afloopt.. Ik was eigenlijk van plan om gewoon te wachten tot die tijd en dan te kijken welke telefoons er waren of welke er binnenkort uit kwamen. Toch ben ik even naar de Hi site gegaan en toen begon ik wel te twijfelen..

    Ik zit er nu over te denken om een Xperia S met een 1 jarig abbo te nemen. Het is de enige telefoon die me aanstaat door het 4,3" 720P scherm, maar dat is eigenlijk ook het enige wat ik goed vind aan de telefoon. Ik zit verder niet te wachten op een GB setup, dus dat zou ik gelijk vervangen door een custom rom met ICS. Verder is het in principe een prima telefoon, ik denk dat ik nog even in de winkels ga kijken hoe ik hem vind.

    Ik wil eigenlijk graag de One S, maar die heeft geen 720P scherm en dat vind ik gewoon volstrekt onacceptabel. Ik heb eigenlijk geen nieuwe telefoon nodig omdat m'n huidige Desire HD nog aan mijn wensen voldoet, dus als ik een andere telefoon neem moet hij gewoon een beter scherm hebben, want dat is het enige dat ik niet goed genoeg vind aan m'n DHD.
     
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Max 4 a 5 weken dan komt de uitrol van ICS.

    Verder is het in principe een prima telefoon 8) Dude, de Xperia S rocks!

    Fock HTC en Samsung!
     
  14. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Als ik jou was zou ik nog even wachten, vanavond kondigt Samsung namelijk haar nieuwe Galaxy toestel(en) aan.
     
  15. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik neem toch geen overhaaste beslisslingen, ze bellen me pas over een week terug en ik betwijfel of ik het dan al weet. Maar de GSIII vind ik eigenlijk alleen interessant als ze eindelijk de behuizing eens aanpakken en het design niet zo generiek en prut is als de vorige Samsung telefoons.

    De Xperia baart me om die reden ook wat zorgen, het design vind ik op plaatjes niet echt geweldig, maar wel origineel! Ik ben benieuwd hoe hij in de hand voelt, dat is ook de voornaamste reden om hem alsnog in de winkel te testen. Het zal echter wel een teleurstelling zijn om na een halfjaar ICS gebruikt te hebben weer terug te vallen op GB.

    Maar de Xperia is tenminste nog betaalbaar, de One X en waarschijnlijk de GSIII zijn gewoon te duur IMO. Met iets langzamere hardware kan je het ook makkelijk 2 jaar uithouden, het enige wat ik belangrijk vind in al mijn apparaten is de schermresolutie.
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2012
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou, ik denk dat je wel verkocht bent als je de Xperia S in het echt ziet. Het design is echt prachtig en van binnen nog mooier. Ik heb 'm nu een weekje en kom van Samsung af en ik wil echt niet meer terug. Het eigen sausje is ook veel beter dan die van Samsung of HTC. Het enige nadeel van die hoge resolutie schermen zijn de pixel defecten, want ik heb helaas kapotte pixels. Maar ik kan er mee leven.

    En tja, designs van Samsung. Daar moet je niet teveel van verwachten. Die blijven meestal sober en hetzelfde. De Galaxy S3 ziet er iets beter uit qua rondingen, maar de achterzijde schijnt blauw te zijn.

    [​IMG]
     
  17. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Die foto die jij hebt geplaatst is niet door Samsung uitgegeven, dus wie weet komt ie er wel compleet anders uit te zien.

    Het blauw op de SIII word waarschijnlijk net zo als het blauw op de Amerikaanse versie van de Note, zo dus:
    [​IMG]
     
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    De schermresolutie en dpi is bij de Xperia S het hoogst van alle smartphone toestellen, tenzij je de geplastificeerde LED-look van Samsung mooi vindt, (totaal onnatuurlijk), ga dan voor de Samsung of de HTC One X (waarvan de batterij snel leeg is)

    Test hem maar is in een winkel..... Hoe de telefoon op tv eruit ziet doet hem echt geen recht.
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Weet ik, maar het is bijna zeker dat dat 'm wordt. Hieronder zit die in een case en kijk maar goed naar de vormen.

    [​IMG]
     
  20. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Toch gaat mijn voorkeur uit naar HTC vanwege design en bouwkwaliteit. Nou heb ik de recente toestellen van geen merk nog in de handen gehad, maar ik ben benieuwd of ze aan mijn verwachtingen zullen voldoen.

    Dat de skin van Sony beter is dan die van HTC heb ik weinig vertrouwen in. Sense is een geweldige skin en voegt als 1 van de weinigen ook echt wat toe, veel nieuwe features die gewoon enorm goed doordacht zijn. Een deel daarvan is echter ook overgenomen in ICS, en hoewel dat iets zegt over hoe goed de skin is, maakt het Sense wel meteen wat overbodiger.

    Verder hecht ik dan ook weinig waarde aan eventuele factory skins, omdat ik nu al een halfjaar ICS draai zonder problemen, jammergenoeg is er voor de Xperia S nog geen (fatsoenlijk doorontwikkelkde) custom rom met ICS beschikbaar.
     

Deel Deze Pagina