1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Zou het nog qua prijs schelen als we m samen kopen! (ik ga eerst ff kijken wat hij in China zelf kost )

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    wat moet ik met dual sim :+? Ik zie daar niet echt het nut van in

3. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Haha tja ik heb dat wel nodig want ik heb vodafone enis echt slecht hier!in China kost hij ¥ 2498,00
    dat is 305 euro... dus dat wordt hem gewoon uit de webshop.

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Wat een verassing de S4 en S4 mini zijn Best Product 2013/1014 :F:

5. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    De S4 is een anders een toptoestel hoor. Ik heb veel foons gehad en dit is tot nu toe toch wel de beste. Heerlijk toestel! :)

6. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Idd prima toestel! Hoe zit het met cases die je hebt besteld?

7. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Die komen als het goed is morgen binnen, en dat zijn dan deze:

En ik heb ook nog via eBay voor 5 piek een S View cover besteld, deze:

Geen idee wanneer die binnenkomt, maar dus even genoeg om uit te proberen. :) En op dit moment gebruik ik de Spigen Neo Hybrid nog, alleen wat aangepast. :+

8. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Net in de KPN en Belcompany winkel naar de LG Optimus G gevraagd. Beide winkels hadden hem niet en vertelden dat er echt 0,0 vraag was naar die telefoon :p De verkoper bij de Belcompany zei dat het een prima toestel was maar rade me toch aan om voor een ander telefoon te gaan i.v.m. updates enzo. Omdat er weinig vraag naar was bestaat de kans dat er geen updates komen. Hoe kijken jullie hier tegenaan? De specs van de telefoon zijn prima......en al helemaal voor die prijs (400 euro).

9. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik hoop dat Lg geleerd heeft van het niet updaten.. Verder is het idd een top toestel!
    Moeilijke keuze

10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    En ben je appeltje al vergeten? ;)

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    LG vind ik persoonlijk geen fijn bedrijf voor mobiele telefoons. Zijn in het verleden nog wel eens wat problemen met hun producten geweest.

Ook leuk. Ik bel net met de T-Mobile klantenservice en vraag de medewerker hoeveel maanden voor het einde van mijn contract ik naar een andere provider kan stappen om daar een abonnement af te sluiten. Vervolgens geeft hij aan dat dit vier maanden zijn. Drie weken geleden had ik nog gebeld met T-Mobile en de vrouwelijke medewerkster die ik aan de telefoon kreeg gaf me aan dat de termijn drie maanden betrof. Altijd leuk, nu weet ik het nog niet. :emo: En ja ik vraag dit twee keer omdat ik er zoveel mogelijk zeker van wil zijn dat de informatie die mij wordt verstrekt ook juist is. Ik heb te vaak gehad dat zo'n callcenter pipo gigantisch de fout in ging. Nu maar ff langsgaan in een T-Mobile shop, kijken wat die mij kunnen vertellen. Vier maanden zou wel mooi zijn, dan hoef ik nog maar 11 dagen te wachten. :)

12. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb de laatste jaren mijn bedenkingen bij sommige winnaars van EISA.
    Een winnaar roep je uit aan het eind van het jaar en niet in juli/augustus.

13. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, het zou me niet verbazen als ze gewoon een zak geld krijgen. :+ Maar het is verder echt een heel goed toestel hoor en het fijnste vind ik toch wel dat ik sowieso minimaal 2 dagen met de batterij kan doen terwijl ik constant het scherm aan heb, veel internetten en real time alles aan het synchroniseren. :)

14. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad een moeilijke keuze. Het wordt nu kiezen tussen de LG Optimus G en de Samsung S3. De S3 zit rond dezelfde prijs maar heeft slechtere specs. Voordeel van de S3 is dan weer dat je de garantie van updates hebt.

Moeilijk moeilijk.....

Edit://

Sony Experia Z is ook nog een optie. Iemand ervaring met die telefoon? Ik lees dat de accu echt waardeloos moet zijn.

Laatst bewerkt: 19 aug 2013
  15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    De S4 mini is uitgeroepen tot de beste sociale media telefoon 8)
    De S4 is uitgeroepen tot de EU Green phone.

Samsung laat via de media denken dat zij de 2 belangrijkste IESA prijzen hebben voor 2013/2014

De beste Advanced smartphone 2013/2014 is de
    HTC One

16. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    bijna 4 uur schermtijd, echter mail sync uit en flink bluetooth aan ivm met muziek luisteren, dan red ik 24 uur wel.

Alle smartphones hebben dat tegenwoordig, echter moet je wel rekening houden met een full hd scherm ;-)

Al met al behoorlijk blij met de Xperia Z. Itt andere, heb ik (klopt af) geen enkel probleem.

17. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ja je bent een van de weinige. Als het glas niet scheurt, is er wel weer wat anders wat de kop op steekt. Best raar, want met de Xperia S was er eigenlijk weinig mis. Ja ik had dooie pixels, maar goed...

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Dit.
    Heb inmiddels dik een jaar een S3 en ontdek nog steeds nieuwe handige shit. Bijv wanneer je een film checkt, en je appt ff iemand snel, en je opent de video app weer, gaat de film direct door met spelen, maar wel ff net 3seconden eerder qua 'geheugenopfrissertje'. Gewoon enorm doordacht allemaal lijkt wel. Superchill.

19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Naar een andere provider overstappen is 60 dagen voor het einde van je contract. De 3 of 4 maanden is bij een verlenging bij T-mobile;)

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Kun je nagaan. Heb die eikel 3x aangegeven dat ik naar een andere provider wilde overstappen en hij komt met 4 maanden aanzetten. En hoe komt die ander dan op 3 maanden. Echt te treurig dat niveau van de gemiddelde callcentermedewerker.

Goed, nog even wachten dan.

Sent from my LT22i using Tapatalk 4

Deel Deze Pagina