1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ow oke.....dat is dus echt een bekend probleem dat die zo snel kapot gaat? Want dat moet ik natuurlijk niet hebben:9

2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Jup, kijk maar hier op Tweakers. Speciaal topic over en het is bekend bij Sony en wordt gerepareerd (soms ook nog met een hoop gezeik), maar dan is die erna nooit meer waterdicht en dat is toch zonde.

3. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, dan valt die toch af denk ik. Dan zal ik toch moeten kiezen tussen de Samsung S3 en de LG Optimus G. Blijft een moeilijk keuze.....:9 Al neig ik momenteel toch een beetje naar de Optimus G vanwege de specs.

4. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik ken de Optimus G niet, maar mijn gevoel zegt dat je toch de Samsung dan beter kan nemen... Het wordt niet voor niks zovaak verkocht.

Als je toch niet voor de Xperia Z gaat, neem dan de S3. Is een mooie telefoon, en als je hem toch wil rooten, dan he je een grote community die zich ermee bezig houdt op XDA forum.

Specs, is niet alles. De HTC One komt over goed uit de bus, maar hun camera is "maar" 8 mp. Wat weer een spec is, wat niks zegt over de kwaliteit van de genomen foto ;-)

Het gaat om build quality, stabiliteit van de skin die de manufacturer om android heen zet en wat de merk met je doet, design uiteraard ook, want je wilt toch een mooie telefoon?

Waarom niet even een Huawei Ascend P6 niet uitproberen? Qua specs zit ie ook aan de top en het lijkt qua design alsof de IPhone seks heeft gehad met de Xperia Z.

Best of both worlds if ya ask me ;-)

5. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Als je geen abbo neemt kijk dan eens serieus naar de Oppo find 5. Support van hier tot ginter. En vele roms.

Sent from my X909 using Tapatalk 4

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    en 430 euro maar ;)

7. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Had deze gevonden, maar niet verwacht dat het de goede was omdat het Chinese was. Ik ga er mee aan de slag :)

EDIT: Lol al gelukt...

Laatst bewerkt: 20 aug 2013
  8. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ok
    ik was nog een link voor je aan het zoeken! Maar hoe gaat het nu ben je Appel al vergeten.. ;)

9. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Mijn wat? ;)
    Heb net AdAway geinstalleerd, heb een Rootexplorer om APK te kunnen installeren (right?), nu alleen nog andere ROM erop zetten, een mooiere lockscreen en een plaats waar ik gratis en veilig apps vandaan kan halen. 4Shared vertrouw ik nog niet helemaal.

Battery life is alleen niet helemaal wat ik wil.

Ben nu trouwens Dead Trigger op High Quality aan het spelen _O_

10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
  11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    MarketMilitia voor apps :), Color Rom/Project Firefly vind je niks?

Batterij gaat uiteindelijk na een aantal weken alweer beter, op het begin schrok ik ook. Neem wel de tips mee zoals eerst 3 keer tot 10% laten gaan en dan volledig opladen. Op oppoforum staan veel handige tips om je batterijduur te verbeteren.

12. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Aptoide is een hele fijne market app voor gratis apps :).
    Nice, LG gaat de goede kant op :thumbs:.

13. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Thankx voor alle hulp/ tips ;) Ik heb na lang wikken en wegen besloten om de Galaxy S3 te gaan kopen. Nu alleen de kleur nog bepalen :p

Laatst bewerkt: 20 aug 2013
  14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Een blauwe!
    + je kan, als je je mobo horizontaal houdt (dus niet verticaal zoals je altijd doet), en als je met je tong een dikke lik geeft over het scherm, maakt de s3 een screenshot voor je!
    Die shit is geniaal.

15. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou, de cases zijn binnen. Even uitproberen en hopelijk is de Cover+ een goede vervanger voor m'n kapotte Spigen Neo Hybrid. :)

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    die flip cover is die S-view? Alleen maar goede verhalen over gehoord van mensen (Alleen die betaalde er wel 50 euro ofzo voor)

17. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nope, maar die krijg ik nog binnen alleen ben ik bang dat ik die ook niet hoef aangezien ik die flap helemaal niks vind. Ik heb net deze Flip Cover geprobeerd, maar ook al ziet het er heel mooi uit is het niet handig. Die flap hangt constant in de weg in gebruik, vooral met foto's maken en er is geen magnetische sluiting, dus hangt los. Deze case gaat in de verkoop! :+

Ik ben echter wel heel blij met de Cover+ van Samsung. Die is echt heel fijn en ligt eerlijk gezegd beter in de hand dan de Spigen Neo Hybrid. Of het betere bescherming biedt weet ik niet, maar dat merk ik vanzelf wel. Voorlopig blijft deze om de S4 zitten en is een aanrader. Het enige nadeel is dat de Cover+ niet in zwart te krijgen is, maar als ik heel eerlijk ben vind ik dit donkerblauw erg mooi en staat prima met een zwarte S4. :)

18. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hier de zelfde onding liggen voor de S3 :mad:
    Als ik had geweten dat je de hele achterkant moest verwijderen en dat er geen magnetische sluiting aanwezig was had ik hem nooit gekocht.

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja die flap vond ik bij de Oppo ook vervelend vooral met foto's. Verder wel ideale all-round bescherming en daardoor hield ik het. S-view lijkt mij nog beter omdat je dat kleine beeldscherm hebt :)

20. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, precies dat is niet handig. Het sluit ook niet goed, maar opzich is zo'n vervangbare achterkant wel handig mocht die erg beschadigen.

Dat wel, maar dan zit je nog steeds met die losse flap. Die is echt hinderlijk.

Deel Deze Pagina