1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Hou mij op de hoogte ben wel benieuwd. Als je hem koopt natuurlijk.

Verstuurd van mijn X909 met Tapatalk

2. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nu ongeveer 2 weken de S3 en moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben :) Ik vraag mij alleen nog altijd af wat nu het beste voor je accu is. Hem zo goed als helemaal leeg laten gaan en vervolgens tot 100 % opladen? Of maakt dat tegenwoordig niet meer veel uit. Als je op internet gaat zoeken lees je heel veel verschillende verhalen en weet volgens mij niemand echt zeker wat het beste voor de accu is.

Wat doen jullie? Gewoon de telefoon opladen wanneer het je uitkomt ongeacht hoe vol de accu is? Of laten jullie hem bijna helemaal leeglopen.

Laatst bewerkt: 2 sep 2013
  3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Juist niet laten leeglopen voor de beste prestaties, zoveel mogelijk bijvullen. :)

4. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik gebruik hem tot hij zelf uit gaat en dan aan de lader tot hij weer 100%is. Zo gaat het al jaren hier

Verstuurd van mijn X909 met Tapatalk

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.126
    Klopt, ik had gelezen dat het juist slecht was om hem helemaal leeg te laten lopen, misschien voor de eerste keer is het goed maar daarna gewoon bijladen als het kan.

6. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Jup, daarmee beschadig je de batterij en kan er zelfs helemaal mee kappen (erg lastig met ingebouwde batterijen). Als die net nieuw uit de doos komt, dan wel eerst leeg laten lopen en vervolgens volgooien. Daarna proberen te zorgen dat er altijd ergens rond de 20% overblijft en dan weer bijvullen. Het is ook beter geloof ik om 'm zo nu en dan tot 50% vol te gooien en anders ergens onder de 100%. Ik wist dit eerst ook niet allemaal, maar sinds ik het zo doe gaat m'n S4 echt heerlijk lang mee. :) M'n Xperia S hiervoor had ik wel verneukt door 'm steeds helemaal leeg te laten lopen! :+

7. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wist niet dat je hem de eerste keer helemaal leeg moest laten lopen. Dat heb ik dus volgens mij ook niet gedaan :9

8. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Is niet zo erg, de batterij in conditie houden is belangrijker...

9. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik heb mijn abonnement verlengt en vandaag mijn nieuwe simkaart binnen gekregen. Abo gaat pas eind oktober in, maar kan ik dan deze simkaart al wel gebruiken en dan op mijn oude abo kosten?

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ben je overgestapt naar een andere provider of blijf je bij dezelfde provider?

11. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Dezelfde provider. Zelfde nummer, alleen nieuwe simkaart en een nieuw contract. Oude contract loopt eind oktober af.

Het is een nano-simkaart, dus die kan ik dan in mijn nieuwe iPhone gebruiken. Maar dan moet ik natuurlijk wel een abo hebben.

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Waarschijnlijk zit er ergens ook een brief bij met wat je moet doen om je nano simkaart actief te maken. De kans is groot dat je met een belletje naar de klantenservice alles kan regelen. In het systeem moet namelijk de andere simkaart actief gemaakt worden en je oude inactief. Daarvoor heb je de simkaartnummers van beide kaarten nodig.

Gewoon even bellen is denk het beste;)

13. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, klopt moet hem sowieso activeren. Staat ook bij dat het abo pas 31-10 in gaat en als ik geen internetbundel heb op mijn huidige abo dat ik dan moet wachten met internetten tot 31-10. Dat heb ik wel, dus volgens mij kan dat.

Maar ik ga bellen, thanks!

Blijft gewoon hetzelfde, dus kan het gewoon gebruiken! :)

Laatst bewerkt: 3 sep 2013
  14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Samsung Galaxy Note 3 & Galaxy Gear. :)

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Watch is wel tof. :)
    Denk echt dat we over een paar jaar allemaal met die dingen lopen.

16. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    is dat scherm nu een led van die watch? of is dat het zelfde scherm als een e-reader? (zwart wit?)

17. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
  18. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Hm.. Ben eigenlijk niet onder de indruk. Publiek ook niet echt geloof ik, haha, kerel stond een aantal keer stil om applaus in ontvangst te nemen.. Applaus dat niet kwam :)

Enige interessante aan de Note is wel die box-functie.. Vind de Gear niet mooi kwa design, vind hem behoorlijk lomp.. Ook die camera-puist is hem wat mij betreft ook niet helemaal. Wel cool dat je er gewoon mee kunt bellen trouwens, mic en speakers in de band verwerkt..

19. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Die Watch van Sony is mooier, maar toch is deze ook wel nice. De Note 3 is een beetje simpel en lijkt eigenlijk gewoon op een S2 met chromen rand. Zo'n lederen achterkant is ook een beetje vaag...

20. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Sowieso de hele presentatie is wel een beetje awkward.. Ongelooflijk scripted (Ooh, what's that? I got a message!), elke keer onderbroken door van die irritante reclame-filmpjes, applaus dat uitblijft, meh. Ben niet overtuigd. Sowieso wachten op hands-ons, vind dat ze te weinig demonstreren. Die hele Gear hebben ze totaal niet gedemonstreerd..

Deel Deze Pagina