Moet ik weer een liedje over plastic gaan zingen
Nee, serieus, ik ben nog nooit zo tevreden geweest over een telefoon. Ik las op tweakers echt de vreselijkste verhalen over de bouwkwaliteit van de One. Scheve schermen, powerbuttons die niet werken, gaps enz.enz... Ik heb echt helemaal nergens last van, wat een beauty. Ik ben echt een zeikerd wat het uiterlijk van een telefoon betreft, het moet perfect zijn en dat is het. Ook van binnen, het is een monsterlijk apparaat. Dat scherm, ook briljant. Ja, sommige dingen zou ik graag anders zien hoor, blinkfeed is nep, waarom nou weer de powerbutton bovenop het toestel en sense 5 is het niet helemaal wat mij betreft. Verder is het precies wat ik zoek, man het voelt als een premium phone, het ziet er zo uit en onder de motorkap heb je ook een premiumtoestel. Echt, hulde voor dit toestel en iedereen moet HTC dankbaar zijn dat ze bestaan en hun eigen weg gaan met hun toestellen. Ik kan me prima voorstellen dat anderen een S4 prefereren hoor, mijn vrouw heeft hem ook en het is een prima telefoon onder de motorkap. Als ze nou eens een mooie telefoon maken, de samsung schil weghalen dan denk ik er nog weleens over na. Een toestel van die prijs moet gewoon ook voelen alsof het veel geld heeft gekost. Ben ik heel gevoelig voor.
Overigens is de batterij van de One echt subliem. Tot nu toe dan, want ik doe er gemiddeld 2 dagen mee, en dan heb ik met een smartphone nog nooit gehad. Gisterochtend om 06.00 van de lader af en nu nog 68% hebben. Ik zit er niet constant op, maar niet minder dan bij mijn vorige toestel, die had allang 2x aan de beademing gemoeten.
Klik om te vergroten...