1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik weet niet hoe het er nu voor staat, maar HTC was op het randje hè...

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ach welnee... Toch???? Waaorm weet ik dat niet? Anders zou ik zekers geen One hebben genomen. De HTC One heeft ze er toch wel bovenop geholpen?

3. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    LG l5 heeft android 4.0 en 4 gb intern ik heb nu ongeveer 20 apps en is nog niet vol

4. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Zou wel ruk zijn als HTC failliet gaat (ik dacht dat ze gewoon veel minder winst behaalden), vooral voor de markt. Dan wordt de keuze helemaal zo beperkt. Ik heb namelijk totaal geen interesse in Samsung en Nokia (die bestaan straks toch niet meer dacht ik?), dan blijven Sony en Apple over. En ik wil graag android, dus dat wordt dan gewoon Sony in de toekomst. Ik heb namelijk echt wat met HTC telefoons. Ik heb ze al jaren, ik hoor ook vaak slechte verhalen over hun producten, maar zelf heb ik nog nooit een telefoon hoeven opsturen of wat dan ook. Mijn oude Sensation XE is echt niet van nieuw te onderscheiden, toptoestel.

Het zou zonde zijn als HTC ten onder gaat, want een beetje concurrentie is nodig voor de ontwikkeling van de smartphones. Man, ik moet er niet aan denken om met een S4 te moeten rondlopen.

5. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Hehe je laatse zinnetje klinkt goed! Nee volgens mij is HTC al bezig voorde 4.3 update.

6. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de laatste tijd last van klamme zweethanden, gewoon klein beetje vochtig. Erg irritant, maar nu bedacht ik me: kan dit ook schadelijk zijn voor mijn S4?

Ik gebruik hem best veel, ook voor stage en prive. Ik heb hem dus vaak in mn handen.

Zou dit (water) schade tot gevolg kunnen hebben?

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Over mijn S2 heb ik al tweemaal een glas water gegooid zonder problemen dus dat zou heel wat klamme handen compenseren. Het enige wat misschien schadelijk zou kunnen zijn is het zout, dat vind elektronica sowieso nooit leuk.

8. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Nee, dat denk ik niet. Of het zweet moet eraf gutsen, maar dat lijkt me niet. Het zout zou idd een probleem kunnen worden, maar dan nog, de hoeveelheid zout dat van klamme handen kan komen lijkt me niet voldoende om echt schade aan het toestel te berokkenen.

9. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt voor de snelle reacties :thumbs: heb inmiddels via internet ook maar even wat gekocht tegen zweethanden, ben ik er helemaal zeker van haha

10. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ah, nu begrijp ik je.... :+

11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Moet ik weer een liedje over plastic gaan zingen :+

Nee, serieus, ik ben nog nooit zo tevreden geweest over een telefoon. Ik las op tweakers echt de vreselijkste verhalen over de bouwkwaliteit van de One. Scheve schermen, powerbuttons die niet werken, gaps enz.enz... Ik heb echt helemaal nergens last van, wat een beauty. Ik ben echt een zeikerd wat het uiterlijk van een telefoon betreft, het moet perfect zijn en dat is het. Ook van binnen, het is een monsterlijk apparaat. Dat scherm, ook briljant. Ja, sommige dingen zou ik graag anders zien hoor, blinkfeed is nep, waarom nou weer de powerbutton bovenop het toestel en sense 5 is het niet helemaal wat mij betreft. Verder is het precies wat ik zoek, man het voelt als een premium phone, het ziet er zo uit en onder de motorkap heb je ook een premiumtoestel. Echt, hulde voor dit toestel en iedereen moet HTC dankbaar zijn dat ze bestaan en hun eigen weg gaan met hun toestellen. Ik kan me prima voorstellen dat anderen een S4 prefereren hoor, mijn vrouw heeft hem ook en het is een prima telefoon onder de motorkap. Als ze nou eens een mooie telefoon maken, de samsung schil weghalen dan denk ik er nog weleens over na. Een toestel van die prijs moet gewoon ook voelen alsof het veel geld heeft gekost. Ben ik heel gevoelig voor.

Overigens is de batterij van de One echt subliem. Tot nu toe dan, want ik doe er gemiddeld 2 dagen mee, en dan heb ik met een smartphone nog nooit gehad. Gisterochtend om 06.00 van de lader af en nu nog 68% hebben. Ik zit er niet constant op, maar niet minder dan bij mijn vorige toestel, die had allang 2x aan de beademing gemoeten.

Laatst bewerkt: 25 sep 2013
  12. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Begrijp je ook wel, ken iemand die hem ook heeft en die is afgestapt van de iPhone.

Qua buildquality, feel etc is die super tevreden.. Zelfs van de htc skin, die ik zelf vreselijk vind.

Het is ook in mijn ogen een mooie toestel, maar persoonlijk ligt mijn voorkeur bij Sony. Juist vanwege de minimalistische invloed van Sony mbt de android UI. En wat Sony dan zelf tweakt, is in mijn ogen subtiel en prachtig.

De Z1 is inmiddels in zicht ter vervanging van mijn amper 1 jaar oude Z. _O_

13. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Sony is de enige smartphone maker waar ik een telefoon van zou kopen als HTC er niet was, dus ik begrijp je helemaal. De Z1 is erg bruut, ik ben benieuwd naar je ervaringen. Zelf ga ik niet zo snel meer een ander toestel aanschaffen. Het kost me iedere x klauwen met geld, ik stop ermee. Ik ga er minstens 2 jaar mee doen en als de telefoon nog goed functioneert hoop ik er langer mee te doen.

14. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Update voor de S4 ook binnen nu en het lijkt alsof de lag eindelijk weg is. :) Dat was eigenlijk het enige wat me stoorde aan zo'n snel hi-end toestel...

15. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Waarschijnlijk bestel ik m morgen of maandag, hij is nu maar 88 euro, hier met deze kortingsbonnen 8).
    Z'n grote broertje is ook afgeprijsd, net geen 100 euro, misschien haal ik die wel, ziet er ook goed uit :D.
    http://www.tmart.com/CUBOT-M6589-4....gent-Cellphone-US-Standard-Black_p212521.html

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.125
    Ik vind hem maar lelijk :+

17. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik ook! En de Cubot One is duidelijk een HTC One kloon, echter wel een aardige telefoon "specs-wise" voor het geld.

18. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Ik bedoelde niet echt qua uiterlijk maar meer qua specs, gaat toch zo'n flipcase omheen waar wat pasjes en geld in kwijt kunnen :p.

19. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zelf een nokia lumia 520 maar hij werkt perfect. Heb zelf een samsung galaxy 4 geprobeerd maar ik vind het design+snelheid beter.En de integratie met xbox/windows.

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Cyrax, heb je nog iets van een case of een pouch? Ik krijg mijn HTC One over ongeveer een maand, maar ga denk nu maar vast wat via Etsy bestellen zodat het in ieder geval binnen is wanneer ik de phone ook binnen heb. Ik ga denk ik voor een van deze:

Leer is een tientje duurder (misschien nog wel meer door shipping) maar imo wel nice.

Deel Deze Pagina