1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Toch voor de GT99 gegaan voor 88,22 euro, morgen ook ff een hoesje bestellen en dan wachten :D.

2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik verwacht een review! Ik heb namelijk ook tijdelijk (een jaar :+) een nieuwe nodig voor een goedkoop prijsje.

3. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.046
    No problemo :).
    Weet alleen niet wanneer ik m ontvang, verzenden kan 4 tot 15 dagen duren en dan heb je ook nog de kans dat ie bij de douane terecht komt waardoor het ook vertraagd word en je wat extra moet betalen.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Haha Dumb Ways is een geniale game zeg.

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik gebruik deze [​IMG]

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Aha. Is wel netjes, maar ik ben geen fan iets dat om de telefoon blijft terwijl ik hem gebruik. Ik weet wel dat dat juist ook de kracht is van dit soort dingen, maar ik heb graag alleen het toestel vast. Dat wordt 'em dus niet voor mij.

7. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    True, ik had hiervoor ook een pouch, maar ik vond dit wel een stoer hoesje. Ik heb hem thuis ook nooit meer zonder hoesje, met die twee draken van dochters van mij. Ze weten dat ze niet aan mijn telefoon mogen zitten. Dat gaat goed, maar als hij overgaat dan willen ze hem heel graag even brengen en dat loopt niet altijd goed af :+ Vandaar dit hoesje, anders moet ik hem thuis ook steeds in een pouch doen, dat vind ik ruk.

8. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Pouches zijn het hem voor mij ook niet.. Handig voor tijdens vervoer, maar wanneer je hem gebruikt is hij onbeschermd, terwijl je hem dan juist het vaakst laat vallen. Ook wil ik graag krasbescherming als ik hem op tafel leg, terwijl ik wel het scherm kan zien.. Geen pouch meer voor mij.

9. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb ook altijd pouches gebruikt, maar elke keer dat eruit halen werd irritant. Nu gebruik ik een flip cover en heb nog zo'n beschermende case van Spigen.

10. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Gewoon kaal, niks beschermers, poesjes, cases of wat dan ook

;-)

11. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Soms maakt 't je foon ook mooier en praktischer. ;)

12. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    fok praktica, eshtetica FTW! :+

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.123
    Liet vorige week mijn mobiel van 2 meter op de stenen vallen, niks aan de hand :+

(Paar maanden geleden viel hij van 10 centimeter op de grond, gelijk een scheur in het scherm :emo:, doet het gelukkig nog wel :+)

14. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Moet ook maar eens aan de Smartphone. Nu wil ik niet te veel geld uitgeven aan een Iphone of Samsung S4 of iets. Na wat op Tweakers rondgekeken te hebben kwam ik bij de iOcean X7 telefoons uit China. Reviews zijn (zeker) voor de prijs meer dan positief op Tweakers. Er zijn drie modellen die in prijs van elkaar verschillen maar heb geen idee of de specs aantoonbaar beter zijn. De elite zou iets sneller moeten zijn en heeft een betere camera (13MP om 8 MP).

Youth
    Ong. €160
    1 GB RAM & 4GB ROM
    8 + 2 MP
    MT6589 1.2 GHz
    SGX544MP 286MHz

Turbo
    Ong. €160 Ong. €170
    1 GB RAM & 4GB ROM (plus 16GB)
    8 + 2 MP (plus 13MP)
    MT6589T 1.5 GHz
    SGX544MP 357MHz

Elite
    Ong. €230
    2 GB RAM & 32GB ROM
    13 + 3 MP
    MT6589T 1.5 GHz
    SGX544MP 357MHz

Leek me voor de prijs een meer dan prima toestel maar ben echt een debiel op dit gebied (en een smartphone virgin) dus vroeg me af of mensen hier er toevallig ervaring mee hebben of me van zinnig advies kunnen voorzien :)

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Alleen bij Samsung. :+

Anyway, ik ga denk ik even kijken wat de verzendkosten zijn bij die pouches. Die leren is duurder maar komt uit Italië, die andere uit Hong Kong geloof ik. Ik denk alleen wel dat die ander iets beter schokken op kan vangen. Moeilijk. :mad:

Laatst bewerkt: 30 sep 2013
  16. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Remcom00 is de chinees expert. Hij heeft elke 2 maanden wel een Chinees smartphone voor cheapy met goeie specs.

17. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.046
    De Elite.
    In de Youth zit een te zwakke GPU en CPU voor het 1080p scherm, en heeft maar 1GB ram, de Turbo heeft ook maar 1GB ram en de Elite heeft een snelle GPU en CPU en 2GB ram.
    Nu is 1GB ram eigenlijk wel genoeg voor dagelijks gebruik en is de 2GB ram versie wel aardig wat duurder, dus als je geen 60 euro extra voor de Elite over hebt, gewoon voor de Turbo gaan.

Nu zul je wel wat moeite voor moeten doen wil je het toestel goed werkende krijgen, er staan namelijk meestal standaard een aantal Chinese apps op die je er wel af wil hebben en de GPS van Mediatek (de chipset, dus GPU, CPU, GPS, radio etc.) is niet al te best maar dat is met wat tweaks redelijk op te lossen.

Er is ook nog een versie met een 2000mah batterij en een versie met een 3000mah batterij, hoe dat precies is weet ik niet maar ik dacht, ik zeg het er ff bij.
    Dank u dank u :+.

Laatst bewerkt: 30 sep 2013
  18. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Bedankt voor het snelle antwoord. Ik zal hem vooral voor dagelijks gebruik gebruiken en de turbo version heeft dus wel "maar" 1 GB ivm de Elite maar wel allebei een CPU van 1.5 Ghz. Wordt geleverd met een screen protector en koop dan voor 20 $ er gewoon een 3000 mAh batterij en protective case bij. Zal rond de 175 euro liggen alles bijelkaar met de kans op wat belasting mocht ie door de douane gepakt worden maar die kans schijnt een stuk kleiner te zijn als je Swiss Post gebruikt :)

Edit: Nog een klein vraagje :p Wat is nu precies het verschil tussen 3.6Mbit/s en 14.4Mbit/s? Ik zit nu een beetje aanbieders te bekijken en zowel Tele2 als Ben komen aardig uit de bus qua prijs maar bij Tele2 Is er sprake van 14.4Mbit/s (volgens hun site althans) en bij Ben 3.6Mbit/s. Is de eerste nu aantoonbaar sneller of wat? Tele2 zou namelijk dan 4 keer sneller zijn 8) Lijkt me niet mogelijk als de prijs hetzelfde is...

19. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Lethal, nog steeds blij met je Galaxy S4? :+

20. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Nee, hij stuurt mij steeds pm om te ruilen voor mijn One. Iets over plastic enzo.

Deel Deze Pagina