1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Verwachten jullie dat de Nexus 5 dit jaar nog in Nederland te koop zal zijn? :)

En iemand hier ervaring met de Nexus 4? Is dat wat, is nu te vinden voor iets meer dan 300 euro dus best interessant eigenlijk...

2. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Waarschijnlijk alleen als je m importeert.
    Nexus 4 zou ik niet meer halen, prima toestel maar in Nederland wat duur en ik denk niet dat ie veel goedkoper gaat worden als de Nexus 5 eenmaal uit is.

3. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb de HTC One X+. Al tijden kan ik nauwelijks muziek luisteren via oortjes/headset. Wanneer ik dit doe, dan stopt hij, spoelt hij terug, volgende nummer, vorige nummer dus niet luisterbaar. Nu is het probleem nog groter geworden. Elk, maar dan ook echt elk geluid speelt hij omgekeerd om. Hij speelt het eigenlijk terugspoelend af 8). Is er ook maar iemand met een oplossing, want ik ben eigenlijk wel klaar met deze 'bug-phone'. Heb al meerdere problemen gehad met verschillende dingen...

4. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Andere muziek speler geprobeerd?

5. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
  6. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Idd, probeer is Poweramp (trial) of Winamp.

7. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Gevonden. Ik had een tijdje geleden een app gedownload en die bleek 'toestemming' te vragen voor mijn 'sound'. Dus nu is dat probleem opgelost. :cool:

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb een vraagje over mijn dataopslag op de Samsung Galaxy.
    Een tijdje terug kon ik mijn gallery niet openen omdat ik onvoldoende geheugenbestand had, ik heb daarom heel veel apps verwijderd en kon weer even vooruit.

Kortgeleden had ik hetzelfde probleem, ik heb vrijwel al mijn foto's verwijderd en heel veel apps waarvan ik dacht dat ze nutteloos waren.

Nu heb ik twee problemen:

1) Ik heb kennelijk een belangrijke app verwijderd, ik kan geen twitterphotos bekijken of verslagen van voetbalzone lezen, welke app heb ik hiervoor nodig..?
    2) Mijn geheugen is weer leeg, het lijkt wel of mijn opslag per dag meer gevuld raakt zonder iets te doen, wat moet ik verwijderen/uitzetten om weer genoeg geheugen te krijgen zodat ik een lange periode geen problemen heb?

Ik ben nogal een leek op dit gebied en hoop dus dat iemand mij kan helpen.

9. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Punt 1 weet ik zo niet, maar voor het andere punt zou je kunnen proberen om een grotere geheugenkaart te kopen en een keer je cache te legen.

10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
  11. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, help me. Ik ben op zoek naar een nieuwe smartphone. Geen idee waar ik moet beginnen met zoeken. Ik heb een oude xperia gehad en heb al 2-3 jaar de markt niet bijgehouden, geen idee wat er allemaal is. In ieder geval gewoon android en liefst rond de prijsregionen van 200-300 euro max. Batterijduur vind ik heel belangrijk maar van wat ik begreep is het overal drama.. dus mja.

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.122
  13. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het trouwens met die chinese toestellen? Zijn die uberhaupt wel te gebruiken? Ik vind ze namelijk erg mooi, maar ik heb geen zin in gekloot met allerlei custom dingen. Ik wil gewoon dat het simpel is en werkt.

14. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Waar dan? Dit is wel speciaal voor blinden en gehandicapten he!

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk

15. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ha OPPO is gewoon Nederlands hoor

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk

16. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Werken vaak prima. Is vaak genoeg informatie over te vinden (kijk eens op Tweakers bijvoorbeeld). Nadeel van (de goedkopere) chinese phones is dat GPS veelal niet goed of zelfs helemaal niet werkt. Voor mij absoluut geen probleem maar ik denk ik zeg het even. Ik krijg binnenkort de iOcean X7 Turbo binnen. Kostte me 160 euro en dan krijg je er een (vind ik zelf) ontzettend mooie telefoon voor terug. Full HD 7 Inch scherm, 1,5 Ghz, 13 MP camera etc. Wees wel bedacht op eventuele inklaringskosten en BTW bij import. Ook zul je veelal (voor de gratis verzending en kleinere kans op extra kosten) lang moeten wachten op je phone. Garantie is bij de grotere en betrouwbare webshops als Antelife en Pandawill meestal een jaar, maar mocht er iets zijn dan betaal je zo 30 euro verzendkosten en ben je je telefoon een tijd kwijt.

17. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Nieuwe ROM van de Oppo Find 5 is zooo fijn!

18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.122
    Cyanogenmod aan het installeren, ben benieuwd :)

19. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik zit ook steeds te denken om m'n S4 te flashen, maar ik durf steeds niet. :+

20. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.122
    Ik heb het er op maar mijn Whatsapp berichtgeheugen is weg, en ik kan die backup nergens vinden bij Explorer :/

Deel Deze Pagina