1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Alweer een nieuw lid binnen de Xperia familie:
    [​IMG]

    [yt]XQZ8sS-_KvE[/yt]
     
  2. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm... Gisteren keek in de contactenlijst van mijn S2 (ICS) en waren ineens al mijn FB-contacten weg of niet meer gelinkt. Ook krijg ik hem niet opnieuw gesynchroniseerd als ik Facebook via instellingen->Account- en synchronisatie Facebook weer probeer toe te voegen. Hij blijft dan op het paarse Facebook-scherm staan en er gebeurt verder niks.

    Iemand mogelijke oplossingen?

    Edit: Nevermind, na een dag lang zoeken een work-around gevonden.
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2012
  3. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een probleem met mijn Galaxy S2
    Hij start vrij laat uit de stand-by stand.

    Normaal startte hij direct maar nu duurt dit 1 á 1,5 seconde
    Dit lijkt niet veel maar is toch zéér irritant als je snel iets wil bekijken.

    wat kan het probleem zijn? de knoppen kunnen dit defect zijn want dsit probleem doet zich voor bij de home knop maar ook de power knop op de zijkant
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ik zit te twijfelen tussen de volgende abonnementen:

    Tele2 Iphone 4S via Studentmobiel.nl:
    2 jr 250 bel/sms + 500 MB internet: eerste 9 maanden 25 euro. Overige 15mnd 40 euro. Toestel kost 95 piek.

    Hi Iphone 4S:
    2 jr 75 belminuten + gratis sms + 1GB internet: eerste 6 maanden 21 euro. Overige 18 maanden 48,50. Toestel is gratis. + nummerbehoud (heb chill nummer al zeg ik het zelf..maja voor wat het waard is).

    Nu is op basis van bovenstaande Tele2 goedkoper. Echter kan ik die shit alleen bestellen via Studentmobiel en op de site van Tele2 zie ik helemaal geen Iphone 4S staan. Vreemd? Daarnaast ben ik altijd lid van Hi geweest en nooit ontevreden geweest. Is Tele2 een goede provider? Daarnaast bied Hi weinig belminuten (of je moet nog boven die 48,50 gaan..) en als ik naar mijn huidige verbruik van belminuten kijk bel ik denk ik wel over die 75min per maand heen.

    Is de abbo van Tele2 op Studentmobiel echt goedkoper of tuin ik ergens in? (verschrikkelijk langzaam internet oid tov Hi??) + ik lees hier iets over nummerbehoud:
    http://www.studentmobiel.nl/info/nummerbehoud_tele2
    Dus ik kan praktisch mijn nr die ik nu bij Hi heb overzetten naar Tele2?
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2012
  5. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig. Ik zat met hetzelfde dilemma, vorige week knoop doorgehakt! Na 7 jaar bij hi, heb ik ervoor gekozen om over te stappen naar tele2, via studentmobiel.nl. Ik ben gegaan voor 2jaar 350min/sms, 1500mb. Eerste 9 maanden 23,75. Overige 15 maanden 47,50. IPhone4s gratis.

    Ik vind de toestel lease van hi niets, vandaar mijn overstap. Of de overstap ( met nummerbehoud) gaat zoals gewenst kan ik nog niet zeggen, verwacht m'n telefoon volgende week, abonnement gaat pas over 6 weken om..
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ah, ok. Ik denk dat ik ook overstap. Vind Hi lease ook niks en die 75 belminuten ook niet, tenzij ik nog meer schuif daaro. Ik zal nog even informeren hoe en wat.
     
  7. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ja ik heb dus nog geen ervaring, maar wel vrij uitgebreid onderzoek gedaan naar de consequenties van overstap.
    Even waarop ik stuitte:

    - Volgens mij zit je bij tele2 altijd vast aan de snelheid van 3,6mbps. Terwijl de snelheid bij bij Hi hoger wordt (tot 14,4mbps) naar mate je bundel groter is.
    - Tele2 rond af op gehele minuten ipv op seconden. Vandaar dat ik heb gekozen voor mijn doen veel minuten. (had bij hi altijd 225, nu 350 bij tele2. Vind zekerheid bovendien belangrijk. Zeker weten wat je afschrijving maandelijks is)
    - Tele2 betaal je voor je data na overschrijden van je bundel, bij Hi gaat je snelheid alleen omlaag
    - Aansluitkosten a 30euro, die heb je niet als je bij Hi blijft.

    Op je andere vraag over de iphone4s, klopt inderdaad dat tele2 zelf geen apple producten heeft. Studentmobiel is daarom handig, deze combineert zelf aanbod van telefoons met beschikbare providers ed.

    Probleempje waar ik nog op stuitte, is het gebruik van een microSIM bij iphones. Mijn huidige abonnement van Hi loopt 2 augustus af, ik zal om mijn Iphone tot die tijd wel te kunnen gebruiken mijn simkaart moeten laten verknippen, evenals straks de simkaart van tele2, deze levert nog geen microSIMs (pas vanaf september ofzo)
    Ik hoop niet dat dit problemen oplevert..

    Update: Mijn order is goedgekeurd door studentmobiel en tele2. Iphone zal volgende week wel op de mat liggen :D
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Snelheid van 3,6 vind ik prima. Merendeel gebruik ik toch Wifi via school.
    Thanks voor de antwoorden verder. Ik moet nog een maandje wachten alvorens ik het kan aanvragen. Op 17sept loopt mn abbo af bij Hi, dus 2 mnd van te voren doorgeven.
     
  9. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Jups, no problemo. Ik laat mijn bevindingen wel weten hier!
     
  10. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ik heb ook sinds Dinsdag een sim-only abbo bij Tele2 met 1gb internet.
    Ik heb meestal beschikking tot wifi maar de 3G van Tele2 is naar mijn mening prima, ze maken gebruik van het netwerk van T-mobile.
    Heb het voor mijn school geprobeerd waar ik tegen de 3,6 aan zat te hikken.
    In huis was het wel een stuk minder snel maar nog steeds ruim voldoende om fatsoenlijk te kunnen internetten.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Voor een iphone ook?
    @ Jan: oke, top!
     
  12. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Nee een LG Optimus 2x Speed, maar veel verschil zal het niet maken
     
  13. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb nu een weekje Xperia S2 wat een retevet toestel is dat zeg. Ook als je het vergelijkt met andere telefoons.. vooral het verschil tussen dit toestel en een toestel van een jaar terug is zó groot... Ook als je het naaste een Iphone oid legt. Het hele design zoveel scherm. _O_

    Typen gaat wel stuk slomer dan m'n oude x10 mini pro :'-( maargoed ook nog een qwerty toetsenbord erbij zou die wel erg groot worden :+
     
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Heb je hem al ge update naar. 75 ? Binnenkort komt Android ICS ;-) ik draai hem al
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hey, da's handig! \o/

     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Welk toestel is dat? Of bedoel je de Xperia S gewoon?
     
  17. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Link dan wel even het hele artikel, waarin je ziet dat het accugebruik van de Xperia S in standby dramatisch slechter is dan bij andere toestellen:

    http://tweakers.net/nieuws/82743/android-40-update-verlengt-accuduur-sony-xperia-s.html

    Zelfs onder ICS nog 4x zoveel als de One X, teleurstellend IMO. De vooruitgang is natuurlijk wel groot, dat mag wel gezegd worden.

    Moet zeggen dat ik ook erg blij ben dat ik overgestapt ben van mn Desire HD naar de One X. Ik was blij verrast hoe weinig stroom hij verbruikt in standby vergeleken met de DHD. Zit aan het einde van de dag vaak nog dik boven de 60% accu.
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    De One X, bruut toestel. MIjn vriendin mocht van de week een nieuwe phone, ze wilde de HTC One X wel, maar de Galaxy SIII had ook haar interesse. Ze heeft toen gekozen voor de SGSIII, simpel omdat het uiterlijk haar meer aanstond :D.

    Persoonlijk vind ik de One X wel lelijk, die camera op de achterkant, welke malloot verzint dat?

    Overigens vind ik de snelheid wel meevallen van de SGSIII. Als ik het vergelijk met mijn Sensation XE, dan zie ik niet heel veel verschil bij normaal gebruik. Waarschijnlijk merk je het pas als je 6 dingen tegelijk doet ofzo?
     
  19. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    De One X heeft ook een 5de, lager geklockte core.
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Valt allemaal reuze mee, met de update van .75 deed ik bijna anderhalf dag met de Xperia S, met wifi aan en autosync.

    het is niet zo dramatisch als het lijkt.
     

Deel Deze Pagina