1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.861
    Haha, sinds 4.4 is de Z echt dood qua batterij. Opladen duurt godver bijna een halve dag en anders is dat ding zo weer leeg. Algemeen probleem, beter doet Sony er nog wat aan. 8)

2. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Dacht dat ik de enige was. Sinds de update gaat mijn telefoon zo snel leeg, niet normaal.

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Nergens last van, maar ik draai custom rom.

De battery drain is te wijten aan Google Plan services en niet de Sony update.

[quote name="Aresmar" post=54057888]I have read that post and many others claiming that they solved it. Google play services has been updated many times since that post of Sony. Thats why I asked if there is a <b>final definitive</b> solution which the users of this rom also have found or not?[/QUOTE]<br />
    <br />
    In context of previous posts and adding a confirmation to the above reply for the person.<br />
    <br />
    Please stop spamming this thread with battery issues and complaining that there is a problem after upgrading to Existenz v1.5:eek: or any Rom based on KK, i suggest better do some homework and then report a issue.<br />
    <br />
    FYI/A;)<br />
    After the release of 4.4.2 , Everyone had Huge battery drain issues on their XZ, Sony has acknowledged it on the first day itself and provided a work around (Downgrading to previous version of Google play services as 4.x.x. had issues), Sony have reported this issue to Google and were waiting for the next version to be released.<br />
    <br />
    Google play service V5.0.84 is out now , which fixed battery drain issues.<br />
    If you still think its of no use even after updating to v5.0 try this<br />
    <br />
    Settings> Accounts > Google> Ads > check the box (Opt Out of Interest based ads ):cowboy:<br/>

Laatst bewerkt: 13 jul 2014
  4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.861
    Mhm, blijkbaar heb ik 5.0.84. Even stamina modus uitgezet, haha levensduur 4 uur. Kan niet. Even checken, Google Play Services staat in ieder geval niet meer bij batterijverbruik.

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528

Dat is niet goed nee...

Ik heb het met mijn S2 ook eens gehad en dat was best een hel om dat weer goed te krijgen want ook Samsung is tergend langzaam met een dergelijke fix.

6. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Settings > apps > Google play services > Uninstall updates

Cache legen en opnieuw opstarten.

7. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik moet wel zeggen nadat ik de phone een aantal dagen gebruikt en geladen heb het beter gaat. Met GPS aan gaat hij nog wel hard. maar verder lijkt het beter te gaan.

Laatst bewerkt: 14 jul 2014
  8. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Dankje. Ben zelf ook van plan om hem te halen

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hmm oké beter. Ik vind het op de find 5 niet beter echt geworden met alle updates. De procenten vliegen soms gewoon weg. Volgens mij heeft dat nog steeds met wakelocks te maken

10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik ben er echt blij mee!

11. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    op de 7 zal t ook met de resolutie van het scherm te maken hebben

12. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Vraagje.
    Ik mag vanaf dinsdag een nieuwe telefoon uitzoeken en heb een leuke aanbieding gezien bij belsimpel. Nou hoor ik wel dat als je telefoon defect is dat je alles via belsimpel moet regelen en niet via de provider waar je bij zit (vodafone).
    Zijn er mensen die kunnen zeggen dat die klanten service van Belsimpel gewoon top is of moet ik toch maar wat meer betalen en mijn telefoon gewoon bij Vodafone bestellen?

13. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
  14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Klopt inderdaad dat je alles via belsimpel moet regelen. Heb zelfs al een aantal keer klanten in de winkel gehad die buitenlandse toestellen hadden gekregen. Zou dus lekker wat meer betalen en bij vodafone halen;)

15. Dr Skunk

Dr Skunk New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het mobiele spelletje: Goodgame Empire: Four Kingdoms is een aanrader om in de lijst te plaatsen. Een mobiel spelletje waar je echt mee bezig blijft gewoon omdat het weken duurt voordat je echt iets bereikt hebt en tegen stand kan bieden tegen grotere spelers haha! Heel verslaven, bouw een kasteel en word machtig!!!!

16. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Cool story bro!

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.969
    Jongens ik kom er toch niet uit...
    Nexus 5 of S4??

18. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Nexus 5/LG G2 >>>>> S4.

19. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
  20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.969
    Ja dit bedoel ik dus. Iedereen zegt wat anders. 8)
    Prijzen zijn praktisch hetzelfde op dit moment.

Deel Deze Pagina