1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
  2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    One Plus One :p Dacht dat de afkorting wel OPO zou zijn :+

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
  4. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
  5. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Fuu, net een abbonoment afgesloten :+.
    Wacht wel op de Two x Two :p.

6. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
  7. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Tegen die tijd mag mijn iOcean X7 marktplaats op voor een leuk prijsje en gaan we voor een echte powerhouse :)

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hehe heb net vandaag mijn nieuw contract gekregen dus kijk ook wel wat ik doe. Waren in het begin ook nog wel geruchten dat er misschien een speciale EU versie komt die 4g hier volledig ondersteunt dus misschien is dat ook nog wel het wachten waard.

Anders haal ik hem denk ik wel gewoon in november en wordt de nexus 5 mooi een backup phone :+

9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Krijg ik net een invite van een collega, lees ik 5 minuten later dit nieuws :+

10. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Mooie telefoon, lijkt mij ook wel wat! Ik zie op MP dat er ook invites verkocht worden, is dit een 'algemene' invite waarmee je beide uitvoeringen van de telefoon kan kopen? Ik wil namelijk voor de 64GB variant gaan.

Ik heb momenteel mijn muziek op een Ipod Touch staan, deze verbind ik met een Aux kabel met mijn stereotoren. Zou ik hiervoor ook Oppo gebruiken, of heeft deze geen Aux ingang?

11. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Hmmm sta eigenlijk al een paar weken op het punt om een Samsung S5 te kopen, maar de Oneplus One is wel een koopje. Aangezien ik mijn S2 al 3,5 jaar heb kan dat ene maandje er ook wel bij.

12. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik zou voor de 1plus One gaan! Of je moet echt wat met samsung hebben!

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    OPO wordt ook genoeg als afkorting gebruikt, hoor. :)

Ik denk trouwens dat het vanaf Oktober pre-orders zijn tegen mogelijk een hogere prijs. Nu nog deze maand een invite bemachtigen is veel veiliger. Ik ben af en toe wat op dat 1+ forum aan het loeren. Als ik een invite kan bemachtigen koop ik er hoogstwaarschijnlijk wel een, maar echt nodig heb ik hem niet. Maar ja, na een jaar is de leukigheid er een beetje vanaf en wil je een nieuw speeltje he.

14. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik na een Oppo invite kopen voor € 10, zie geen andere mogelijkheid om de telefoon te kunnen kopen. Ik begrijp dat deze invites verlopen? En is het veilig om een invite te kopen, kan ik iets van bewijs vragen dat die persoon daadwerkelijk een invite heeft?

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Volgens mij is een invite maar 24 uur geldig dus als hij je langer dan dit geleden is aangeboden denk ik sowieso dat het niet echt is. Bovendien als iemand er echt geld aan wil verdienen koopt hij hem zelf wel en zet hij hem op MP, dan heb je veel meer dan €10 winst

16. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    24 uur met de OnePlus One. Alles is zo super smooth en snel, het is gewoon geniaal. _O_ Het scherm ziet er fantastisch uit en camera schiet mooie plaatjes. Cyanogenmod is wat we van ze gewend zijn clean en zonder poespas. Accu is nog weinig over te zeggen, sim zit er nog niet in.

De telefoon is net iets te groot om het relaxed met één hand te kunnen bedienen, en ik heb grote handen. Maar misschien is het ook wel omdat ik van een Galaxy SII af kom dat ik aan het verschil moet wennen.

17. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Oke

Ik heb mijn oppo find 7 vandaag verkocht. Ik wil gewoon eens wat anders! Heb wel zin in de nieuwe MotoX maar ook hoor ik geruchten over een nieuwe Nexus 5

18. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Tsss :p.
    Die nieuwe Moto X lijkt me ook wel wat, high-end specs, stock android, tof design, leuke software features en een degelijk toestel voor 450-500 euro.

19. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Volgend jaar mag ik verlengen en ik heb wel genoeg keuze, beter dan vorig jaar. Of ik bij Samsung blijf hangt helemaal van de S6 af en anders neig ik weer naar Sony (Z2).

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    En maar lopen te bitchen op mijn Z2 :p Ik ga niet meer terug naar Samsung denk ik. Alleen als ze een telefoon maken die volledig van metaal is en er wat strakker uit ziet en schuilgaat onder de naam note 5 en zonder fingerprint scanner...dan heel misschien dat ik de overstap weer ga maken.

Deel Deze Pagina