1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

  1. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu de iPhone 4S een paar dagen in gebruik. Kom af van Android met de SE Xperia Ray. O wat een verademing dit! Ding is snel en soepel, het gewicht en het glas maken het een kwetsbaar apparaat, maar och wat voelt het daardoor aan als iets moois/kostbaars!

    iOs is even wennen, veel minder tekst/veel met tekens ed. Dus soms is het een beetje trial&error, maar het went wel snel.

    Jup ik ben happy met m'n keuze!
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Ja zo kom ik er dus nooit uit..neem wel een 3310. :+
     
  3. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ga gewoon naar de winkel en probeer een paar toestellen, dan weet je het meteen.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    De HTC One X heeft toch ook een 720P scherm?
     
  5. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat klopt, maar hij gaf al aan dat hij HTC ook niks vond, dus dat leek me geen optie.
    Als je genoeg geld hebt voor een telefoon met een 720P scherm is het ook echt zonde om dat niet te doen, want het is gewoon echt een verademing als je van 480P komt. Wel erg jammer dat HTC de interface er niet echt op aangepast heeft, alles is gewoon wat groter..

    Pas met een custom rom zal de resolutie buiten de browser tot zijn recht komen ben ik bang, maar helaas is hij nog niet te rooten zonder dat via HTC te doen. Je moet dan bij HTC een code aanvragen om de bootloader te unlocken door je serienummer op te geven, dan loop ik natuurlijk een risico wat betreft garantie, dus daar heb ik geen zin in. De community is bezig om hem te kraken, maar het is het eerste toestel met een Tegra 3 en HTC bootloader, dus het loopt nog niet zo snel.
     
  6. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat Maarten zegt, ga naar de winkel en probeer wat toestellen. Dan merk je qua besturingssysteem, model en grootte van het toestel vrij snel wat je wel en niet tof vindt..

    Ik was toe aan wat nieuws, ben ook van plan binnenkort over te stappen op een MacBook (en m'n vriendin aan een Ipad) waardoor ik me heb gewaagd aan iOs. Straks alles van Apple en geen gedonder. Tenminste, daar hoop/vertrouw ik op!
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Gewoon uitproberen ja. Meestal heb je met de look en feel bij een bepaald toestel wel zoiets van: "Ja, dit is 'm!". Dat had ik zelf met de Xperia S. Heerlijk en supersnel toestel met een scherp en prachtig 720P display. Ik kom zelf ook van een Samsung af en niet alleen was ik TouchWiz zat, maar ook KIES (PC-software) en zeker het kunstmatig gekleurde display. (S)AMOLED is mooi op het eerst oog en zeker als je van die extreme LSD-kleuren houdt, maar natuurlijk is het totaal niet. Ik vind dat een display natuurlijke kleuren hoort weer te geven, ook in een mobiel apparaat en dan moet je niet bij Samsung zijn. En laat je niet gek maken met al die Quad-cores, want Quad-cores van dit moment zijn totaal niet efficient en worden meer gebruikt voor de marketing dan voor de snelheid. Sony doet er bijvoorbeeld ook pas aan mee als er fatsoenlijke Quad-cores beschikbaar zijn.
     
  8. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Nog een maandje en dan ga ik toch maar voor de S3. Heb nu de S2 en ben erg tevreden op 1 ding na: Screen burn. Ik had na 3 maanden al letters van mijn toetsenbord er in gebrand staan terwijl ik altijd de helderheid laag zet. Wel een hinderlijk minpuntje als het mij vraagt en zal bij de S3 niet anders zijn gok ik.
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Daar had ik ook last van ja, maar bij de S3 komt dat ook nog steeds voor.
     
  10. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    :eek: ik heb dat gelukkig niet
     
  11. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Is inherent aan de OLED schermen heb ik begrepen?! Toch jammer, maar niks aan te doen behalve de helderheid van je scherm temperen. Hoop dat m'n S3 het langer uithoudt dan een paar maanden voordat het gebeurt.
     
  12. Seh

    Seh Guest

    Waarom dan toch een S3 nemen? :emo:
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het is algemeen bekend dat die type schermen inbranden en het komt er meestal zo uit te zien:
    [​IMG]

    Trouwens over inbranden gesproken... deze S3 ziet er ook mooi uit! :+
    Burned Galaxy S3
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Was gratis bij een abonnement, je weet toch....
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    True, dat had ik bij de Sensation XE vorig jaar. De SGSII was in alle tests beter en sneller en die wilde ik gaan halen. Toen kwam ik in de winkel en ging eerst ff checken naar andere toestellen. Ik wist natuurlijk wel het e.e.a. over de XE maar ik had hem nimmer in de hand gehad. Na een tijdje ermee gespeeld te hebben ben ik gewoon gegaan voor de XE. Nooit spijt van gehad, het toestel is nu nog steeds fucking snel (helemaal sinds de update naar 4.0) en ik vind het een van de mooiste toestellen op de markt.
     
  16. Seh

    Seh Guest

    :lol: :D
     
  17. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Jij bent blijkbaar geen liefhebber van Samsung :emo:

    Zoals met alle toestellen is het gewoon een spel van plusjes en minnetjes. In vergelijking met wat er nu voor andere keuzes op de markt zijn steekt deze er (voor mij) gewoon bovenuit. Dan neem ik de kans op screen burn maar voor lief.
     
  18. Seh

    Seh Guest

    Ik heb niks tegen of met Samsung.

    Maar ik snap niet waarom je een toestel neemt die dezelfde fouten heeft als zijn voorganger.
     
  19. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Als je dat niet wil blijf je hangen op een 3210. Elk toetsen heeft minpunten en die worden er nooit bij de opvolger allemaal uit gehaald.

    Deze schermen hebben er helaas mee te maken en al snap ik niet dat ze geen andere keuze maken qua scherm vind ik het niet onoverkomelijk. Ik hoop gewoon dat het minimaal een jaar duurt voordat het gebeurt, dan heb ik er geen last van :)
     
  20. Seh

    Seh Guest

    Bullshit. :)
     

Deel Deze Pagina