1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

  1. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Hm twijfel over volgende tel. M'n Xperia Z abbonnement is bijna afgelopen en kan dus verlengen. Nexus 6 ziet er echt tof uit maar is redelijk duur wel. Wil eigenlijk het liefst max 30 euro per maand betalen en rond de 750/1000GB internet hebben. Voor 30 euro per maand moet je minimaal 200 euro bij betalen voor de Nexus 6 en vind dat denk ik het niet waard.

    Zat nu naar Xperia Z3 te kijken. Iemand andere suggesties?
     
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.786
    OnePlus One.
     
    AnubisNefer en Maddmonkey vinden dit leuk.
  3. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ja wel toch? Ziet er inderdaad wel super uit. Voor de 64GB dus eenmalig 300 euro, en dan een SIM only abbo erbij?

    Nog nooit een toestel los gekocht. :'-(
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ja, keurig prijsje voor zo een telefoon. Als ik het geld had zou ik het ook doen.

    Misschien doe ik dat ook wel want mijn telefoon begeeft het nu echt, de microfoon is kapot 8)
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    OnePlus One

    Vanaf dag 1 helemaal geen spijt. Ik kom ook van Sony af.

    Tel uit je winst

    1 jaar contract (toestel)

    200euro + (12x30=360) = 560 euro.... (Nexus en verlenging)
    300euro + (12x15=180) = 480 euro... (OnePlus One en een 1-jarig sim only abbo)

    Over 1jr betaal je bij een Nexus dus (560-480=80)/12= 6,66 euro per maand extra.... Voor een Nexus.


    En dit is alleen maar voor 1 jr, wat nou als het contract voor 2 jr was?

    2 jaar contract (toestel)
    200euro + (24x30=720) = 920 euro.... (Nexus en verlenging)
    300euro + (24x15=360) = 660 euro... (OnePlus One en een 1-jarig sim only abbo)

    Over 2 jr betaal je bij een Nexus dus (920-660=260)/24= 10,83 euro per maand extra.... Voor een Nexus.
     
  6. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Iemand enig idee hoe je z.s.m. aan zo'n invite komt? En weet iemand een goede sim-only deal?

    Ja had het al kort uitgerekend en je bent inderdaad goedkoper uit.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb volgens mij nog steeds geen invites gehad. Zal even kijken wanneer ik die krijg..

    Edit: volgens mij heb ik invites :eek:
     
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.786
    Op het Tweakers forum komen er veel voorbij. Moet je wel ingelogd zijn. OnePlus forum worden er ook veel gedumpt. Buddy van me had er vandaag binnen een uurtje een :)
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Oh, expired blijkbaar xD goddamn
     
  10. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ah chill, heb de One Plus One Sandstone Black 64GB besteld!

    Nu nog een sim-only abbo fixen.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb simyo erg fijn 4 euro in de maand voor 100mb het is niet veel maar gewoon voor nood. (zit toch vaak thuis op Wifi)



    Momenteel echt tevreden over mijn Nexus 6 De accuduur vind ik prima! Het enigste wat niet fijn is is dat hij wiebelt en draait. als hij op tafel ligt. Ook de camera maakt mooie plaatjes!
     
  12. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ik zit al 3,5 jaar bij Tele2, had eerst 1000mb + 150 minuten/sms voor 17/maand, is nu 15/maand
    Ik betaal nu 20/maand voor 500mb + 200 minuten/sms + een Huawei Ascend P7 & (2 jaar, 70 euro bijbetaald sinds Oktober '14).
    Heb overal goed bereik, kan zelfs prima internetten in huis op 3G in Groningen dus als je in de Randstad woont kan ik me haast niet voorstellen dat je slecht bereik gaat krijgen.

    Tele2 heeft alleen nog geen 4G (komt er wel aan dit jaar op hun eigen netwerk) maar dat is me toch nog te duur, heb toch meestal wel WIFI.
     
  13. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Hm heb toch wel iets meer nodig. Gebruik rond de 500-750mb per maand.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Welke provider zit je nu? Ik heb bij Vodafone aangegeven dat ik naar sim only over wilde stappen. Eerst kwamen ze toen met 5.50 korting... Gelijk gezegd dat ik dan wel verder ga kijken en opgehangen. Dag later kreeg ik een telefoontje dat ik dan naar 15 euro p/m mag met hetzelfde abbo. Misschien kan je ook zoiets regelen?
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    De laatste tijd flikkert het scherm van m'n S4 steeds vaker. Het lijkt erop dat het alleen in de spaarstand voorkomt, maar het is alles behalve geruststellend. Meer hier last van?
     
  16. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Tele2. Was al van plan iets te proberen regelen ja!
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Anders gewoon simyo.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Jazeker :+
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Sup G's, ik heb (finally) een S4. Paar vraagjes over die bloatware van Samsung, zoals Samsung Hub etc. Op de S3 kon ik die shit zonder te rooten niet verwijderen, maar wel verbergen. Op de S4 zie ik de optie verbergen niet meer, alleen apps verwijderen/uitschakelen. Kan die shit ook niet verwijderen/uitschakelen. Hoe verwijder ik die gekke icoontjes zonder te rooten? Waar is de verbergoptie gebleven?

    Dafuck is dit Samsung?

    Er zit tegens een lichte bobbel op het micdingetje of wat dat dan ook is linksonderin op de achterkant. Hoort dat?
     
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Die bobbel is normaal. Dat is de speaker van de telefoon. Door dat bobbeltje zou het geluid beter hoorbaar moeten zijn wanneer de telefoon op een platte ondergrond ligt, zodat er nog wat ruimte is tussen telefoon - ondergrond.

    Ben ook wel benieuwd naar het verbergen van die bloatware. Vreselijk die onnodige apps op het scherm. Heb ze nu wel in een map gepleurd maar heb ze liever helemaal weg :p
     

Deel Deze Pagina