1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat wel. Welke heb jij dan?

2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb een Sony Xperia Z3 Compact. Ben erg blij met de batterijduur, want het toestel heeft gewoon top specs maar toch een goede batterijduur.

3. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nice! Ook goede verhalen gehoord en ik ga waarschijnlijk voor de Z3 (de grote dan) als ik mag verlengen in april.

4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik zou nog even wachten, de Z4 komt er als het goed is ook aan en dan zal de Z3 wel gaan dalen in prijs.

5. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ik dacht dat Sony rustiger aan zou doen met nieuwe toestellen. Maar ik ga sowieso niet meteen als het kan verlengen... gewoon even rustig rondkijken. En ik ben ook erg blij met m'n onbeperkte 4G bundel, die wil ik eigenlijk niet kwijt. Kost alleen wel €35 p/m.

6. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, net op m'n werk nieuwe partij Galaxy's om klaar te maken voor de werknemers en trek bij eentje de batterijklep er af... dikke vette asian haar! 8)

7. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
  8. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
  9. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Zo zo, was al tevreden met mijn Nexus 6, maar de update naar 5.1 maakt het net ff allemaal beter. Tot nu toe geen haperingen meer gehad.

10. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
  11. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    960
    Voor mijn werk moet ik wat nieuwe telefoons uitzoeken.

Zal de vorige generatie flagships zijn, dus twijfel tussen de M8, S5 of Z3. Welke zouden jullie aanraden en waarom?

12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.080
    Mijn S4's batterij loopt nog steeds leeg als ik 'm aan de oplader hang en blijf gebruiken. Zwaar irritant. Heb een oplader van de S3 er aan hangen..kan t daar mss aan liggen?

13. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Jup, dat kan. Gewoon de S4 oplader gebruiken of andere met een output van 2A.

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    In wat voor omstandigheden gaan ze gebruikt worden? Gewoon op kantoor, of buiten?

15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.080
    Ait thanks. Hij heeft 1A..ja kut die van de S4 heb ik niet meer.

16. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    960
    Beide. In the field en op kantoor. Maar wel vrij normale werkomstandigheden.

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Hmm, lastig om te zeggen. Elk toestel heeft z'n voors en tegens. Hoe lang moeten de telefoons gebruikt worden? Als dat langere tijd is, zeg meer dan 2 jaar, dan is het wel handig om de mogelijkheid te hebben om de batterij te vervangen. Dan is de enige keuze een Galaxy S5. Voordeel is ook dat deze spatwaterdicht is.

18. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Lijkt mij inderdaad ook een goed advies.
    En anders een M8. Ik heb er al een sinds de release, batterijduur is erg goed en ze zijn enorm stevig. Ik heb hem al meerdere keren laten vallen op onze natuurstenen vloer, maar het scherm is niet kapot te krijgen. De Sense launcher is wat mij betreft ook echt een fijne laag bovenop stock Android, maar daar zal ook niet iedereen het mee eens zijn.

19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Tja, er valt overal wat voor te zeggen. Nadeel van de Samsung is natuurlijk Touchwiz. Ik heb zelf een Sony en ben hier zeer blij mee, mede omdat er weinig aan Android veranderd wordt. Ik vind Sense niet super, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

@FinalBob, worden de toestel los aangeschaft of bij een provider icm met een abonnement en verzekering? Als het dat laatste is zou ik zelfs voor een iphone gaan. Die worden direct omgeruild voor een ander exemplaar als ze kapot zijn. Alle andere toestellen moeten opgestuurd worden waardoor je ze een tijdje kwijt bent.

20. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    960
    Is het laatste maar onze hele server draait op Google dus ik wil eigenlijk niet voor iPhones gaan. Android lijkt me dan handiger qua compatibiliteit. Ik denk dat het de S5 wordt. Ook qua verkrijgbaarheid van accessoires de meest handige keuze. Thanks Hoosie voor het meedenken!

Deel Deze Pagina