1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Damn, Sony Z3 + MDR-ZX750BN hoofdtelefoon voor 31 p/m. Jammer dat ik nog niet kan overstappen, al weet ik niet of Tele2 wel zo verstandig is...

/Edit: Hmmm, Note 4 is toch ook wel interessant en gewoon bij Vodafone. Ik wist niet eens dat-ie een metalen omlijsting heeft.
    :)

Laatst bewerkt: 20 mrt 2015
  2. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.606
    Scherm van m'n S4 is dus kapot en blijft op zwart.
    Ik heb van de verzekering toestemming gekregen om dit te laten repareren.

Naar Hi gebeld of ik dit ter plekke kan laten repareren in een Hi winkel. Dat ging niet, want hij word dan opgestuurd (met andere woorden je bent hem een aantal weken kwijt).
    Ik gevraagd of dit in een KPN XL winkel wél mogelijk is. Dit zou mogelijk kunnen zijn, maar wanneer ik op de site van KPN XL kijk zie ik dat men niet bij alle KPN XL winkels een afspraak kan maken voor reparatie. Mijn dichtsbijzijnde KPN XL is in Nuth. Heb al een aantal keren gebeld maar krijg deze winkel niet te pakken om dit te vragen.

Na wat googlen kom ik sites zoals deze tegen:
    http://www.schermkapot.nl/samsung-reparaties-77/samsung-galaxy-s4-i9500-scherm-blauw-detail
    Dit is wel opsturen, maar je hebt hem met een beetje geluk weer binnen een paar dagen terug.

Hebben jullie hier ervaring mee toevallig? Heb al verschillende sites gezien maar vind deze tot nu toe nog het meest betrouwbaar uitzien. Ben een beetje aan het twijfelen om hem op te sturen. Breng hem liever langs, maar dat gaat lastig als je helemaal in ZuidLimburg woont en al die reparatiebedrijven in midden NL liggen :p

3. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ook al langs Vodafone winkel geweest? Die hebben Samsung service centers ongeacht welke provider en repareren ook ter plekke. Ik kan het zelf ook eventueel voor je fixen, maar dan moet ik eerst de onderdelen bestellen en aangezien de verzekering groen licht geeft heeft dat niet veel zin denk ik.

4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
  5. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.606
    Vodafone valt ook niet te bereiken, al een paar keer 10min in de wachtrij gestaan, fuck it.
    Nu Phone House in Heerlen gebeld, daar kan ik gelukkig meteen terecht en ze maken hem ter plekke :p

thnx voor de tips @Lethal AK47 @Hoosie

6. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nice, ben benieuwd! Ik ga trouwens zelf de omlijsting/frame van m'n S4 vervangen van de week... Irriteer me aan de krassen! :+

7. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.606
    Lekkah, hij is gerepareerd! Was binnen een uurtje klaar. Ik heb ook meteen de zwarte versie (deep black) erin laten zetten dus voorkant zwart maar ook de zwarte backplate erbij en de omlijsting. Is er toch nog iets veranderd door dit ongelukje. :)

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
  10. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb zelf een 64GB kaartje in m'n S4 zitten.

Oh, en KPN stopt met Hi...

Laatst bewerkt: 24 mrt 2015
  11. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.606
    Ik dacht dat KPN altijd de wat duurdere abonnementen had en Hi de wat goedkopere. Of is dit inmiddels alweer rechtgetrokken?

Ook maar even een nieuwe accu besteld voor m'n S4, hopen dat hij dan wat minder snel leeg trekt. 8)

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Klopt, maar de laatste paar jaar werd het verschil steeds kleiner. Sim only's waren wel veel goedkoper. Ben benieuwd wat KPN gaat doen qua abonnementen. Stopt Hi per direct?

Edit/ Hi stopt dus per direct. Laat best een gaat vallen denk ik zo, tenzij dat weer opgevuld gaat worden met Telfort.

13. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.606
    Vanaf 1 mei. Meer info zie je ook als je naar www.hi.nl gaat.

Ik krijg er 2GB bij.

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Je kan alleen nog maar KPN abonnementen afsluiten, dus stoppen ze toch per direct?

15. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.606
    Denk inderdaad dat de nieuwe abbo's gewoon meteen via KPN gaan. Als er toch niks veranderd waarom ook niet.

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Held! Super, thanks!

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Geen probleem!

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Pff, zit sterk te twijfelen over wat ik moet doen. Mijn abbo verloopt over een maandje, maar ik vind Vodafone echt belachelijk duur vergeleken met anderen. Iemand aanraders voor een sim only abbo? Zou fijn zijn als belminuten ook niet verbonden zouden zijn aan de hoeveelheid mb's..

19. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Klopt, ik heb ook Vodafone en echt goedkoop zijn ze niet. Het ergste is nog wel dat ik slecht bereik heb hier. Ik kan in april verlengen en twijfel om over te stappen of toch weer verlengen omdat ik zelf dan korting krijg via F&F wat zo'n 5 tot 10 euro p/m scheelt. M'n vriendin heeft KPN met veel beter bereik en daardoor ook een veel betere batterijduur.

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435

Deel Deze Pagina