1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ugh, waarom kost dit nou weer 60 euro! :mad:

2. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.606
    Omdat er fancy ledjes in zitten

3. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, tja... van een paar cent. :+ Ik twijfel tussen een S View flip cover en een normale (zonder venster) voor de Note 4.

4. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ziet er wel cool uit dat hoesje eigenlijk. Misschien van eBay halen, scheelt vaak al een paar tientjes.

5. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Klopt, onder de 40 gespot. Alleen is het op eBay altijd afwachten of het origineel is. :mad:

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Van mijn geloof afgestapt en ik heb nu de Galaxy S6 edge besteld, nu maar hopen dat de geruchten van win 10 waar zijn en dat ik dan een win10 launcher kan gebruiken :+

RemcoM vindt dit leuk.
  7. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Waarom de S6 Edge?

8. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Pas je op dat hij niet buigt :+

Jorrie vindt dit leuk.
  9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De hoofdreden is de camera en de kleur diepte. Ik zie weinig verschil tussen de Galaxy S6 en de S6 edge, maar het design vind ik wel grappig. Ik ben benieuwd of deze net als de Iphone bendable is :+ Het grote nadeel is dat het geen windows phone is, dus ik moet weer wennen aan de gebruiksvriendelijkheid :'-(

10. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Het design is wel tof ja en het is natuurlijk een leuke gadget zo met het gebogen display. Al heeft het verder niet echt veel toegevoegde waarde en persoonlijk vind ik de gewone S6 lekkerder in de hand liggen.

11. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Okee nieuw dilemma. Ik heb sinds paar weken een Oneplus One. Maar ik mag dus mijn abbonoment verlengen, aangezien die afloopt. Ik vind die s6 edge wel heeeul eruug mooi om eerlijk te zijn. Nou kan ik dus volgende doen :

1. Oneplus One verkopen (ong 250), galaxy s6 edge nemen (375 betalen, - de kosten van wat ik ophaal van verkoop oneplus). En dan 37 per maand voor 1,5 gb internet

optie2:
    Oneplus houden, 1 jarig abbo nemen. 20 per maand. 1GB internet

Nadelen van oneplus:
    Geen 4G !!!
    Momenteel al krasjes en kleine beschadigingen (terwijl ik echt heel voorzichtig met apparaat heb gedaan)
    (tegenover de s6: geen vingerscan, geen draadloos opladen, minder keuze hoesjes)

Nadelen van s6 edge:
    toch 17 euro in de maand meer dan als ik Oneplus zou behouden
    Wel 4G maar gaat 1,5 gb er niet zo doorheen? (met 3g heb ik genoeg aan 1GB)
    WEINIG tot GEEN ROMS (ondersteuning qua rooten etc)
    Kleiner scherm (5.1 inplaats van 5.5 inch)

Moet zeggen dat het gewoon beetje dubbel gevoel is als ik de oneplus behoud. Normaal keek ik altijd uit na 2 jaar om nieuw toestel te krijgen en nu zou ik hem dan verlengen zonder toestel. Aan andere kant is oneplus prima toestel om nog jaar meer te gaan, goedkoper en ik heb hem nog niet zo heel lang.

12. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Gewoon een jaar wachten joh, volgend jaar komen er net zoals elk jaar weer allemaal toffe nieuwe toestellen uit en dan zit je weer met hetzelfde dilemma.
    Die Oneplus kan nog best een jaar mee en 3g is ook snel zat.

13. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wel 4G, maar alleen met een bepaalde bandwith ofzo. Volgens mij zou je alleen bij KPN 4G kunnen afsluiten met de OPO.

Tja, ik vind zelf de nadelen niet echt nadelen bij de OPO. Dat is natuurlijk persoonlijk en daar zal jij een keuze in moeten maken. Ik vind het persoonlijk zonde van het geld om te switchen, maar hey ik ben ook een hollander die het liefst voor een dubbeltje op de eerste rij zit en dan is er geen beter toestel dan de OPO :p

Killamonkey vindt dit leuk.
  14. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Wachten. En desnoods overstappen op simonly.

Bespaart je behoorlijk veel geld en datgene wat je ervan bespaart, Evt opzij zetten voor de toestellen van volgend seizoen.

OnePlus One krijgt as we speak lollipop en qua performance is het nog steeds top of the line.

Volgend jaar heb je dan de 2e generatie van de edge, de OnePlus 2 en andere toestellen.

Zou het zonde van mijn geld vinden nu overstappen, bijbetalen en nog is een duur abbo behouden.

Heb nu een simonly van 15 euro terwijl ik h ie ervoor een abbo had van 45 euro.

Absurd de bedragen tegenwoordig.

En mbt de krassen en dergelijk, dat is natuurlijk gebruikerafhankelijk. ;-)

Die van mij is geen enkele keer gevallen, krasjes op het scherm heb ik niet ivm het gebruik van tempered glass.

Laatst bewerkt: 15 apr 2015
  15. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Neem dan de gewone S6, die edge ligt echt niet lekker in de hand met die scherpe randen en heb je al video's of apps bekeken. Dat kijkt niet heel erg lekker door dat afgeronde glas.

16. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Thanks voor de reacties. Ik heb de s6 edge nog niet in me handen gehad, wilde eigenlijk zondag even naar de winkel maar ik ken mezelf. Als die er moo uit ziet, maak ik al snel een te snelle keuze met het kopen ervan. De s6 heb ik dan weer zoiets van mweh, ik weet niet of die echt wat meer bied dan mn oneplus.

De schade die ik momenteel heb is echt door iets gekomen waar ik geen idee van heb en het irriteerd me daarom ook best wel erg. Zonder andere dingen zit die in me zak. Altijd voorzichtig, nog niet laten vallen en toch soort van krasjes en deukjes. Wel minimaal en het zal je pas opvallen als je erop gaat letten en in bepaald licht houdt. Daarnaast zijn de krassen alleen zichtbaar met vingervet op het scherm, als je wegpoetst zie je niets (op 1 pitje na). Toch als er dan weer vinger vet op het scherm zit, zitten de krassen op dezelfde plaats en zijn het gewoon dezelfde krassen. Tempered glass screen protector is al onderweg, maar is eigenlijk al te laat :mad:

Ik moet zeggen, dat abbo wat ik zou nemen als ik OPO behoud is een simonly. 20 euro voor 1gb. Kan ook voor 15 euro maar dan duurt het contract 2 jaar... En 1 jaar lijkt me denk net ff wat fijner, en voor die 5 euro extra per maand... Okee ik kan voor 20 euro per maand ook 5,5 GB internet hebben, maar aangezien ik niets aan zoveel heb omdat de OPO geen 4G ondersteund van kpn...

Oneplus ondersteunt btw alleen 4g op 1800mhz, alle providers op tmobile gebruikt 800mhz. KPN is inmiddels wel bezig met het overzetten naar 1800mhz, maar ik heb al getest dat in mijn dorp geen 4G verbinding mogelijk is met OPO helaas..

De zijkanten van de EDGE leken me juist wel fijn voor film kijken en apps, geeft een soort 3d effect hoorde ik laatst. Een beetje dat het scherm naar voren komt. Ik kan niet zelf bepalen omdat ik er nog niet mee gespeeld heb.

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    @LageTrial excuus. Ik zei KPN, maar dit moest Vodafone zijn. Heb het nog even opgezocht en voornamelijk in de grote steden kan je prima gebruik maken van 4G met de frequentie die de OPO ondersteunt.

Krassen. Tja klinkt misschien nogal bot, maar dat vind ik eigen schuld. Ik heb direct een glass protector erbij genomen. Daar zitten nu weliswaar ook wat krassen op, maar mijn eigen scherm is nog gewoon prima daardoor :)

AnubisNefer vindt dit leuk.
  18. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Bedoel je in grote steden gebruik kan maken van 4g KPN ? dat zou iig al een mooie stap in de goede richting zijn.

En geloof me echt waar, ik heb niks verkeerds met de telefoon gedaan. Echt super zuinig en ik heb totaal geen idee hoe het komt. Vrienden die hem ook hebben zeiden zelfs, dat die wel tegen een stootje moet kunnen. Maar hij heeft 0 stootjes gehad xd

In ieder geval is een screenprotector onderweg, duurt alleen nog 2 weken... Hopelijk zie je dan de krasjes niet meer, maar het zit me niet lekker. En de mini deukjes zullen alleen niet opgelost worden maarja.

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee bij Vodafone in de grote steden. KPN komt nog met die frequentie. Weet niet wanneer, maar het is er nog niet in ieder geval.

20. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb straks Vodafone 4G+ (225mbps) en nu 4G (75mbps), maar ik moet nog maar zien of het werkt. Niet de beste verbinding vaak. :+

Deel Deze Pagina