1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    T-Mobile hoopt dat je 2 dingen gaat doen want de stap van 3,6Mbps naar 64/64 Kbps is gigantisch groot.

1. Via Sms en de klantenservice kan voor € 5,- per keer het datategoed en snelheid hersteld worden.

2. Overstappen naar een hogere data-bundel.

2. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik ja. Maar dan vraag ik me af wat ik het beste kan doen. Dit tarief is toch wel zo'n beetje het maximum dat ik wil uitgeven. Ik heb even gecheckt via Belsimpel.nl bij andere aanbieders. Bij tele 2 krijg ik het volgende:

Is dat een betere optie?

Als ik dan kies voor 1000 MB dan betaal ik evenveel als bij T-mobile met Onbeperkt Internet. Het enige vreemde vind ik, dat ik twintig euro bij moet betalen als ik kies voor 1000 MB ipv 500 MB bij Tele 2.

Laatst bewerkt: 18 sep 2012
  3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Gelukkig heb ik 1, 5 GB datalimiet :cool:

4. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk zelf dat ik toch beter voor de Tele 2 actie kan gaan. 500 MB lijkt me genoeg en op plaatsen waar ik het meeste kom, zoals school en vrienden, heb ik toch WiFi.

5. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    500MB heb je minimaal nodig.
    Er zijn genoeg App's die op de achtergrond altijd wel stiekem aanstaan.

Gisteren mijn oude Samsung Tab 3G verkocht aan mijn neefje en we hebben gisteren bij de MM een KPN data simkaart gekocht.
    Had hem al het advies gegeven neem een goede data abonnement.

Ben heel benieuwd hoelang hij met de €5 start bundel gaat volhouden.
    Het activeren van de simkaart kon alleen via een smsje en hij was toen al meteen €0,16 kwijt :lol:

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.009
    Voor mensen met een Samsung Galaxy S3: ik heb een app of wat het ook mag zijn, Samsung Account, die elke dag een paar MB slurpt..hoe de F zet ik dit stop? Zie nergens de app ofzo.

7. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    De teller staat hier nu op 1,12MB.

Je kan wel de mobiele netwerk uitschakelen en de app werkt dan alleen nog via Wifi.

Instellingen > Gegevensgebruik > Naar beneden scrollen > Samsung-Account (aanklikken) > Achtergrondgevens beperken.

Ik krijg nu elke keer dat ik de S3 aanzet de melding of ik Samsung-Account wil verwijderen :confused:

8. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is het netwerk van Tele 2 eigenlijk. Ik heb gelezen dat ze gebruik maken van het T-mobile netwerk.

9. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Klopt.
    Heb zelf ook al een tijdje Tele-2, toen ik op vakantie op Texel was had ik in het vakantiehuisje geen bereik terwijl mijn ouders en broertje dat wel hadden.
    Mijn pa heeft Vodafone, mijn moeder Telfort(KPN netwerk) en mn broertje AH mobiel(ook KPN netwerk).
    Voor de rest heb ik geen problemen gehad met bereik, maar ik bel/sms niet zo heel veel en ik heb op school en thuis WIFI.

Even LBE Privacy Guard downloaden, daarme kun je alle rechten van elke app regelen.

Laatst bewerkt: 19 sep 2012
  10. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.009
    Mijne op bijna 5MB nu in 2 dagen. Ik heb die achtergrondhandel al aangevinkt, maja ik snap er niks van. Is er sowieso geen app die alle verbindingen kan uitschakelen behalve Whatsapp? :+ Heb maar 500MB internetbundel maandelijks.

11. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.046
    Zie mn edit :p.

12. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.009
    Top, thanks, ik ga even kijken.
    EDIT: krijg nog steeds elke keer bericht van Samsung Account dat mn sessie is verlopen. Wtf doet dat ding elke keer?

Laatst bewerkt: 20 sep 2012
  13. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.009
    En Remcom, voor die Privacy Guard handel moet je mobo geroot zijn..dat gaat voor mij niet op.

14. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.046
    Dan root je m? :p

15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Haat mijn telefoon echt met de dag meer. Kut ding.

Eerst kon ik mijn telefoon niet als mp3speler gebruiken omdat hij gewoon door de speakers bleef blazen ondanks dat ik een jack erin deed. Toen dacht ik dus dat de Jack kapot was, maar na een update naar 4.0.4 werkte het opeens weer wel. Nu komt het muziek echter niet meer uit de speakers. Bovendien kan ik mensen niet meer horen als ze bellen, terwijl zij mij wel horen. Een probleem dat ik al iets eerder had maar miraculeus verdween.

Bovendien werkte het data verkeer vandaag opeens niet. Heb hem toen opnieuw aangezet na mijn les, en kreeg toen direct allemaal facebook, whatsapp, update meldingen etc. binnen. Ook niet internet gerelateerde data, zoals sms'jes kwamen opeens binnen.

Al met al heb ik gewoon constant problemen met dat apparaat en heb echt het idee dat ik een wanproduct geleverd heb gekregen. Betaal klauwen met geld en dan moet ik elke dag weer een of andere irritatie verwerken omdat het ding gewoon niet werkt zoals het zou moeten werken.

Laatst bewerkt: 21 sep 2012
  16. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.046

Wauw_O_.
    Dit word heel moeilijk kiezen tussen de Xperia T en Lumia 900:9.

17. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Welke telefoon heb je dan?

18. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.046
    Al op Tweakers en XDA rondgevraagd?
    Anders zou ik gewoon de boel rooten en en een custom rom op zetten.
    Xperia P dacht ik.

19. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Fok de Xperia T, ik koop de Xperia TX :+

20. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.046
    Die komt toch alleen in Azie uit?
    Wat is eigenlijk het verschil tussen de T en de TX, de TX is toch alleen dunner?

Deel Deze Pagina