1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Jongens echt top, dank jullie wel! Ik had al zo'n voorgevoel dat de Xperia S beter zou zijn dan de One V, maar nu is het zeker bevestigd! Nogmaals mijn dank :).

Daarnaast, kan iemand toevallig antwoord geven op de tweede vraag?

2. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet niet wat de voorwaarden van toestellease zijn wat betreft schade, maar ik zou sws niet voor een abo kiezen icm toestellease. Vind het zelf bs dat je nog mag gaan betalen om je toestel te houden op het einde. Als je niet gelijk een twee jarig abo zou willen kan je miss kijken naar een eenjarig abo. Bij mtvmobile betaal je nu geen kosten de eerste twee maanden (wel aansluitkosten). De Lumia 800 kost je dan 30 euro en dan betaal je 42,50 per maand.

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De iPhone's zitten in Cat I en hoger.

4. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag 4.0.4 voor SGS2 ontvangen. Duidelijk verbetering t.o.v. 4.0.3. Alleen jammer dat de screenshotknop weer hetzelfde is als in Gingerbread.

Nou, kom maar op met dat Jelly Bean! :)

Laatst bewerkt: 29 sep 2012
  5. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Nieuwe game van Rovio (makers van Angry Birds), erg leuk! :D

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik moet amazing alex nog spelen, hebben ze alweer wat nieuws :+

7. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Waarom zou je dat hier vragen? Bel gewoon met de verkooplijn van Hi en vraag het ze. Of zoek het anders zelf op, staat waarschijnlijk wel ergens op hun website.

8. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33

Zoals velen van jullie heb ik een mobiel abbo voor een gsm. Ik heb een 2 jarig Sim Only contract bij Vodafone met internet etc. Ik heb nu 1gb data en 90 bel mins voor 21,50eur. Nu verloopt mijn contract in mei maar ik kan al eind januari straks gaan aanpassen/verlengen. Sta ik in mijn recht en kan het dat ik mijn huidige 2jr sim only laat doorlopen zonder dat VF daar wat aan kan doen? Of kunnen zij zomaar vanaf 1 juni mijn tarieven voor het huidige abbo verhogen? Ik vraag dit natuurlijk om dat ik een databundel heb van 1Gb en voor 21,50 is dat redelijk goedkoop. Maar met de nieuwe prijzen die stijgen daar ver boven.

Nou heeft Vodafone ook Friends & Family, maar zie daar maar eens een code voor te krijgen, ik zou dan een sim only FF code moeten hebben. Ik heb een FF code voor de iPhone maar mijn mail adres is daar niet aan gekoppeld want ik heb hem gekregen van iemand. Morgen VF maar eens bellen over dit soort dingen, want ik zit al 20 jaar bij Libertel/Vodafone en wil wel een aantrekkelijk aanbod krijgen als mijn abbo verloopt en niet dat gemiereneuk over een FF code die je perse moet hebben. Als ze gaan lopen bitchen kap ik met Vodafone na 20 jaar trouwe klant geweest te zijn, want dat zou ook wat waard moeten zijn voor hun....

9. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Na het verlopen van het abonnement moet de provider het abonnement omzetten naar onbepaalde tijd.
    Dat staat namelijk in onze wetgeving.
    Zolang de consument zijn verplichtingen nakomt mag de provider het contract niet opzeggen !!

Kijk even in de algemene voorwaarden van Vodafone <Artikel 4.1 - Abonnementen>
    http://www.vodafone.nl/Vodafone/wg20/pdf/algemenevoorwaarden.pdf

10. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33

Mooi dus als er geen aantrekkelijk aanbieding is tegen die tijd lekker mijn huidige voortzetten en wachten tot er iets moois komt, dan een maand opzeg termijn dus :)

11. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Daarom loop ik mijn huidige i-150 ook doorlopen en wil de iPhone5 los kopen.
    Ik betaal geen >100% meer abonnementsgeld en dan ook nog eens €250 bij betalen.

Heb een aanbieding gekregen van KPN met "gratis iPhone 5"
    Natuurlijk geen woord over de toestellease en het abonnement zou meer liefst €78 per maand zijn.
    De belbundel is maar liefst 100 minuten :F:

12. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Wil dat zeggen dat als je iPhone 5 gestolen wordt, je voor 90 euro een nieuwe krijgt? Of heeft dat betrekking op een vervangend toestel?

13. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Dit geld niet voor de standaard aangeboden verzekering !!!

Daarom moet je goed uitkijken want KPN hanteert verschillende servicevormen.

1. Hi SmartCare Schade (standaard).
    2. Hi SmartCare Schade + Verlies (+€8,50).
    3. Hi SmartCare Totaal (+€13 ).

14. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Ah oké, ja zo dacht ik het al te lezen op de site van Hi maar ik vond het ietwat onduidelijk.

15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    1. Niemand leest de algemene voorwaarden in de winkel.
    2. Iedereen denkt aan de Hi SmartCare standaard voldoende te hebben.

Raak je de iPhone kwijt dan ben je behoorlijk de lul.
    De toestellease gaat gewoon door.

16. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wat een verschrikkelijke prijzen. Ik heb echt het idee dat Apple icm met de providers prijsafspraken heeft gemaakt want die prijzen zijn echt niet meer normaal. Ik ga iig geen iphone 5 halen en ik ga voor Windows Phone.

17. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dat er prijsafspraken zijn gemaakt is een publiek geheim.

18. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is ongeveer de beste WP op het moment/komende tijd?

19. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Lumia 920.

20. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Check ff het windows phone topic. Samsung Ativ S die binnenkort komt is ook zeer interessant.

Deel Deze Pagina