1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    WhatsApp op m'n Xperia S doet opeens raar. Online status is weg bij iedereen en bij nieuwe verzonden berichten staat een grijs klokje. Iemand een idee?

2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    WhatsApp loopt te kloten dus, heb er ook last van.

3. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, ze ondervinden problemen zie ik net in de systeemstatus. Dan maar SMS... Kijken of ik nog weet hoe het werkt, haha! 8)

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik sms nog genoeg met me vrienden die ook bij Vodafone zitten. Is toch gratis en heeft precies dezelfde layout als whatsapp.

5. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Snap helemaal niks van dat Whatsapp.. Ik heb al jaren onbeperkt SMS en beperkt data.. Dan ga ik toch geen data verstoken om SMSjes te versturen via Whatsapp?

OT: Wat is de iPhone 5 toch een gaaf toestel. Na jarenlang Android is dit toch echt een verademing..

6. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, klopt. Ik heb ook Vodafone met onbeperkt SMS, maar WA werkt blijkbaar weer... De berichtjes kwamen net door! :)

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    :lol:

Vraag me af wat ik met onbeperkt MMS bij Vodafone moet want de gene die nog smsen hebben geen internet verbinding.

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.939
    Lol, ie-de-reen gebruikt Whatsapp en jij sms't nog? Wat voor een verkrachte bundel heb jij dan 8) Daarnaast is de date die je verbruikt met Whatsapp bijna nihil.

9. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Mijn sms icoon staat niet eens meer op m'n homescreen :D

10. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Jup. Ik weiger het ook te installeren. Totale onzin, ik kan onbeperkt gratis SMS-en, en daarbij met een aantal mensen imessages versturen, waarom zou ik dan in godsnaam Whatsapp installeren? Om er weer een account ergens bij te hebben? Als andere mensen mij een berichtje willen sturen doen ze hun best maar.

11. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik blijf de SMS/iMessage app op de iPhone voor simpelweg alleen tekstberichten fijner vinden. Het werkt een stuk sneller dan WhatsApp. Alleen gebruikt iedereen WhatsApp, dus dan moet ik het ook maar gebruiken :p.

12. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb een aantal vraagjes:

Ik had altijd een Hi abonnement maar met dat leasen ben ik overgestapt op T-mobile (helaas) nu gaat dat abonnement pas in op 11 december (nummer moet nog worden overgezet kan pas 60 dagen voor t einde van m'n huidige contract).

Ik heb een contract ondertekent op vrijdag 28 september (morgen dus 2 weken geleden)
    Toestel (Sony Xperia T), heb ik ook al in mijn bezit. Dit is allemaal gebeurd in de T-mobile shop.

Nu hoor en lees ik steeds meer slechte ervaringen over T-Mobile in mijn directe omgeving en dat het bereik steeds vaker wegvalt, geen internet e.d. Hier heb ik dus weinig trek in en wil graag weten of ik dit contract nog kan laten ontbinden? (bedenktijd o.i.d. waar ik beroep op kan doen??) Nogmaals het abbo moet ingaan.

Het is toch zo dat ik nog van het abbo af kan omdat deze dus nog niet is ingegaan? en hoe zit dit met het toestel dan?

Nog een ander vraagje:

Ik kom vanaf een iPhone 4 waar ik whatsapp berichten gelijk als push kreeg nu lijkt het soms of ik die berichten later krijg terwijl ik voor zover ik weet wel als push en pop-up bericht heb ingesteld. Ook hoor ik soms dat er bij mij heel lang 1 V staat en de 2e V pas laat komt, dit was nooit het geval.

Wie heeft hier ervaring mee en wat kan ik doen?

13. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat je van dat laatste alleen last hebt bij Wi-Fi, en dus niet bij 3G? ;)

14. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Dat weet ik niet zeker maar geloof het wel ja
    Zou dit uit mogen maken dan? bij m'n iphone 4 had ik hier nooit last van.

Laatst bewerkt: 11 okt 2012
  15. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
  17. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dat is dan duidelijk.

Mijn abbo loopt bij mijn huidige provider af op 16 december (hollandsnieuwe faal ik weet het). Het is toch zo dat je een maand van te voren bij een nieuwe provider moet aangeven dat je wilt overstappen en dat zij dit voor je regelen?
    *)

18. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Een abonnement verlengen kan 3/4 maanden van te voren als je bij de zelfde provider zou blijven.
    Bij overstappen naar een andere provider met nummerbehoud is iets anders.

Zeg eerst zelf bij de oude provider het abonnement op want dat regelt de nieuwe provider niet.

Je krijgt van de nieuwe nieuwe provider dan tijdelijk een andere nummer totdat de oude provider het nummer vrijgeeft.

19. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Overstappen van provider met nummerbehoud kan normaal gesproken vanaf 2 maanden voordat je abbo afloopt.

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Bah, mijn Galaxy S3 had een dode pixel, alleen is het nu een witte lijn geworden :mad:

Ik moet hem maar opsturen dan..

Deel Deze Pagina