1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als mijn contract bij hollandsnieuwe dus 16 dec. afloopt kan ik ergens bij een andere provider een aanvraag doen op 16 oktober? En dan geef ik 16 december als ingangsdatum op?

Regelen zij dan de rest voor me?

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Wel eerst zelf even het abonnement opzeggen bij Hollandsnieuwe.
    Je moet even wachten totdat ze hiervan een bevestiging thuis heb met de definitieve datum.

Als je die hebt kan je de aanvraag doen bij de nieuwe provider.
    Er kan 2 dingen gebeuren.

1. Je krijgt meteen de nieuwe gsm opgestuurd.
    Je zou deze kunnen gebruiken tijdelijk met het oude abonnement.
    2. Je krijgt alles nadat de nieuwe provider beschikking heeft over jouw oude nummer.

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Hij hoeft het abbo niet per se op te zeggen bij hollandsnieuwe. Als hij nummerbehoud aanvraagt gebeurd dat automatisch. Het is zo dat je 60 dagen van te voren mag overstappen. Dus je kunt vanaf 17 oktober bij een andere provider terecht.
    Bij vodafone krijg je de telefoon mee zodra het nummerbehoud is goedgekeurd, vaak is dit binnen een half uurtje het geval, maar in het uiterste geval is dit ongeveer een week.

4. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar is het dus mogelijk om op 17 oktober aan te geven dat ik pas op 16 december wil overstappen?

Bij hollandsnieuwe klantenservice krijg ik het niet goed duidelijk

5. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Zijn er mensen hier die een Galaxy note 1 of 2 hebben of gehad , en wat is jullie ervaring ermee?

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Inderdaad, je hoeft dit verder niet bij hollandsnieuwe aan te geven, je nieuwe provider regelt dit voor je.

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Past niet in je broekzak. :+

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb daarmee helaas slechte ervaringen.
    Laat voor de 3e keer het abonnement niet door de nieuwe provider beëindigen.
    De 1e keer hebben ze niets gedaan met het nieuwe contract en de 2e keer hebben ze het abonnement laten stopzetten zonder een melding te maken van nummerbehoud.

Ik zet mijn abonnement liever zelf stop.
    --
    Vandaag een fantastische aanbod gekregen van T-Mobile.
    Mag mijn i-150 abonnement uit 2008 voor de 3e keer verlengen en kan kiezen uit een iPhone5.
    Omdat het abonnement behoorlijk laag is ( €30,48 ) moet ik wel even €680 ophoesten voor de iPhone5.

Kan het huidige abonnement ook laten doorlopen en zelf de iPhone5 kopen bij Apple.
    Muts aan de telefoon wist niet wat ze daar op moest zeggen.

9. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wow die aanbieding is wel scherp zeg! Wat denken ze zelf als ze die prijzen zien? Dan weet je toch al dat het bij voorbaat kansloos is dat je daar niet op in gaat. Aannemend dat je dan twee jaar moet verlengen betaal je toch ff 1400 euro 8)

10. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hartelijk bedankt voor de reacties.

Ik ben nu een beetje aan het rondkijken of ik goede deals zie.

Welke vergelijkingsite gebruiken jullie hier meestal voor?

Mijn specificaties zijn min. 250 belminuten en 250 mb internet.
    en geen hollandsnieuwe hahah

thanks

11. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik heb een probleem.
    Probeer namelijk What'sApp te installeren op de telefoon van mijn moeder (sony ericsson U20i met android firmware 2.1) maar hij zegt telkens ''installeren WA mislukt''. Overigens doet ie dit bij alle apps.

Wat kan ik hier aan doen?

12. Jaspero

Jaspero ajax

Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen,

Mijn huidige telefoon is een samsung corby. Nu ben ik eigenlijk wel toe aan een telefoon die wat goed gebruik kan maken van internet en applicaties kan installeren, maar wel wil ik dat het om een vrij compacte telefoon gaat. Nu ben ik tegen de HTC Desire C gelopen, en vind het op het zicht een schitterende telefoon. Iemand ervaring met deze telefoon?

Het enige wat mij zorgen baart aan deze telefoon is dat de processor wat verouderd is met zijn 600mHz en dat de HTC Wildfire serie ook niet fantastische was. De Samsung Ace is dan een goed alternatief met een snellere processor, maar mijn eerste keus zou toch uitgaan naar de HTC tenzij mij deze echt afgeraden word. Graag jullie reacties

13. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Desire Z? Die heb ik een tijdje gehad, vond het echt een heel fijn toestel. Wat voor apps gebruik je? Als je gewoon standaard dingen doet (whatsapp, internet, af en toe een spelletje) dan is het een prima toestel. Het QWERTY toetsenbord vond ik echt ideaal.

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wat is een tijdje? Want iedereen die ik over dat ding heb gesproken gaf aan dat die na een paar maanden al lam was, toetsenbordmechanisme deed het bijvoorbeeld niet meer en soms reageerde het touchscreen niet enz enz, en zij werden hier echt helemaal tuutuut van...

15. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Desire Z is inderdaad een erg tof toestel maar nieuw is ie nog dik 300 euro, of je moet er een tweedehands vinden of met een goed abbonement.
    Hij word ook niet meer ondersteund door HTC, dus geen software updates meer.
    Ken ook mensen met een Desire C, mooi toestel maar nogal traag.
    Galaxy Ace zou ik ook niet kopen, heeft mn moeder ook en het is een erg traag toestel behalve als je er een custom rom opzet, dan is het nog wel te doen.
    Wat is je budget?

16. Jaspero

Jaspero ajax

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je reactie, er hoeft niet een fysiek querty toetsenbord op te zitten, ik kan me voorstellen dat het prettig is maar dit hoeft toch niet voor mij. Ik weet nog niet welke apps ik ga gebruiken, dit wordt mijn eerste telefoon met een echt besturingssysteem. Die Desire Z is ook wel al een oude telefoon en nog steeds vrij prijzig. Ik zoek dus echt naar iets zoals de HTC Desire C, compact, redelijke prestaties en een prijs die maximaal 170 euro bedraagt. Iemand ervaringen met de HTC Desire C of een telefoon uit de galaxy ace serie?

17. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.046
    Laatst bewerkt: 16 nov 2012
  18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Crosspost:

19. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.046
  20. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ik heb een vraagje! Welke van de volgende smartphones is volgens jullie het best:

1. HTC One V
    2. HTC Desire X

Daarnaast zag ik op de website van Hollands Nieuwe een abonnement met betrekking op de HTC Desire X staan voor 19,95 per maand (excl. aansluitingskosten). Nu vroeg ik mij af of dit een goede actie is voor deze prijs of zijn er relatief betere smartphones voor eenzelfde/goedkopere prijs? Tot slot vraag ik mij af wat jullie ervaringen zijn met Hollands Nieuwe.

Deel Deze Pagina