1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ff in m'n sig gezet :p.

2. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Wat is op dit moment een goed abonnement die ik kan nemen voor een iphone 5? Weet echt niet waar ik moet zoeken. Zoveel websites...

3. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
  4. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Haha wat een prijzen man. Tering

5. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
  6. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Ja kan inderdaad maar als ik iets wil hebben moet ik het ook direct hebben :p

Hoe is de Samsung galaxy S3? En komt er dit jaar een S4? Welke mobieltjes zijn verder 'hot'?

7. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    S4 word hoogstwaarschijnlijk tussen nu en Mei aangekondigd.
    S3 is een prima toestel, maar op het moment is CES bezig en volgende maand is er weer een MWC, daar worden ook veel toestellen aangekondigd (bijvoorbeeld de Xperia Z is al aangekondigd op CES), dus ik zou als ik jou was nog even wachten tot daar een toestel word aangekondigd wat naar je zin is.

De LG Nexus 4 is ook een leuk toestel, maar in Nederland is ie niet officieel uit (wel te koop) dus hij is hier in verhouding met Duitsland nogal prijzig (daar is ie voor ongeveer 400 euro te krijgen, 16 gb model).

De Nokia Lumia 920 word ergens deze maand in Nederland gelanceerd, ook een tof toestel.

De HTC One X is al wat ouder maar nog steeds een prima toestel.

Er is ook een HTC One X+ maar die is niet enorm veel beter een toch aardig wat duurder.

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    heyoooooooo

9. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Zo eerste x dat ik em liet vallen.. tijd voor een hoesje :+).

Is dit wat?
    http://www.mytrendyphone.nl/shop/sony-experia-p-85662p.html

Mijn voorkeur gaat uit naar een Silicon-case, omdat ik van veel mensen hoor dat die cases beter bestendig zijn voor stootjes. Is dat ook werkelijk het geval?

EDIT: laat die link maar, wat een afzetters. 5 euro vragen ter verzending manmanman....

Maar wat is jullie ervaringen met Silicon-cases?

Laatst bewerkt: 10 jan 2013
  10. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Als je de beste bescherming wilt zou ik een flip-cover kopen, dan zit er een hoesje om de achterkant en een flapje om de voorkant die je open kunt doen.
    Die maken je telefoon wel iets dikker, anders zou ik gewoon een siliconencase kopen.

11. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Voor mijn Xperia S heb ik een Android pouch en ook silicon case van eBay voor 1 piek. Perfect spul! :) Die flapjes dingen vind ik zelf kut! =(

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Die Xperia Z, ik ben echt helemaal verkocht. Wel klote dat ik nog relatief lang moet wachten (oktober) tot in een nieuw abonnement kan nemen. Heel miss dat ik mezelf niet kan inhouden en dat ding los koop als ie uit is. Dockingstation is met al die flapjes trouwens denk wel erg fijn.

Laatst bewerkt: 12 jan 2013
  13. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben ook al verkocht. En ik mag tussen nu en mei een ander abbo :D
    Klik

Zit nu bij MTV mobile = :thumbs: Maar die kapt ermee en gaat over in Hi (welke toestel lease hanteert) Dus ik wil daar weg. Naar T-mobile ga ik nooit meer terug ivm slechte ervaringen.
    Vodafone gaat het dus worden waarschijnlijk. Op coolblue is hij al te pre-orderen voor een redelijke prijs bij een 2 jarig 42,50 abbo (12 maanden 21,25, onbeperkt sms, 90 min bellen, 4000gb data, 14,4 mbps) en dan nog 140 bij betalen. Ik ben alleen niet zo happig op pre-orderen bij dit soort dingen. Iemand hier ervaring mee/danwel met coolblue?

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Voor de mensen die de wallpaper van de Z op hun phone willen. Klik.

15. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Zo... Nu lijkt m'n Xperia S net een Xperia Z! 8)

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja mijn P ook.:cool:

Hier een Xperia Z testvideo met HDR aan (let niet op die maffe aziaat). Wel op 1080p zetten uiteraard.

EDIT: Niet extreem schokkend trouwens maar ik denk dat je met name met die lucht wel verschil ziet vergeleken met normaal filmen. Dan zou het veel feller zijn.

Laatst bewerkt: 12 jan 2013
  17. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    WTF, doet die mafkees! 8)

Maar niet echt veel verschil. Die van mij maakt ook bizar mooie Full HD vids! :)

18. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Geen ervaring mbt mobiele telefoons en coolblue, maar elke bestelling die ik daar heb geplaatst, is altijd op tijd binnengekomen bij mij. Alle webshops onder de Coolblue franchise zijn topwebshops!

19. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Wacht gewoon nog even, je hebt nog tot mei en in de tussentijd komt er vast wel een leuke aanbieding van studentmobiel o.i.d. voorbij ;)

20. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Of gsmsale.nl, daar heb ik de mijne gratis vandaan met jaartje Vodafone. En pre-order zou ik ook niet doen. Gewoon wachten en toeslaan bij een mooie deal! :)

Deel Deze Pagina