1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
  2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    De tijd gaat gewoon snel. :+

3. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    even een vraagje, ik kan vanaf deze week eindelijk mijn abbo verlengen en dat ga ik doen bij Vodafone met een F&F abbo. Nu kan ik kiezen uit 2 soorten namelijk uit:

1) max 7,2 Mbps (praktisch 1,5 - 3Mbps)
    2) max 14,4 Mbps (praktisch 2 - 4 Mbps)

Het gaat hier om de datasnelheden voor het internet, maar in hoe verre ga je verschil merken tussen beiden, en misschien nog wel belangrijker KUN je überhaupt wel internetten met dat soort snelheden hier in Nederland of is dat gewoon mooie praat?!

4. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik had zelf eerst nummer 1 en nu nummer 2 en het werkt lekker snel hoor. Tuurlijk haal je nooit de volledige snelheid, want da's te afhankelijk van teveel factoren. Maar ik ben al met al wel tevreden wat betreft data van Vodafone. :)

5. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Jiayu is goed bezig! :D
    Deze maand 3 nieuwe toestellen gelekt/aangekondigd, de S1, de G4 en de G5. De G4 word in maart verkocht, nu al te pre-orderen voor 168,- voor de standaard versie (kleinere batterij, minder opslag) en de prijs voor de Flagship editie is 187,-
    Over de S1 en de G5 is nog wat onduidelijkheid over de specs, looks en prijzen etc.

6. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Mooi hoor!

7. titan1980

Leuk Bevonden:
    33
    thx ik ga denk ik ook gewoon voor de 2e, kan ik mijn iPhone ook lekker actief gebruiken als hotspot voor de iPad :)

8. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Heb m'n One X voor de zoveelste keer op het natuursteen in de huiskamer laten kletteren.
    Dit keer heeft m'n scherm het helaas niet overleefd :+

Hopen dat ik iets kan regelen met de inboedelverzekering..

Laatst bewerkt: 28 jan 2013
  9. titan1980

Leuk Bevonden:
    33
    Hinderlijk als de ziekte dit, als ik op xbw een topic open en naar beneden scroll krijg ik eerst een irritante pop up en die kun je met een klein klote grijs kruisje rechts weer wegklikken. Maar elke keer als ik iets open een topic komt die hinderlijke kut pop up weer. Hebben jullie hier ook last van?!

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Ja, komt door een kut banner van XBW ofzo.

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hier heeft iedereen helaas last van ja. Dat ze het maar snel fixen. :9

12. titan1980

Leuk Bevonden:
    33
    Serieus optieven met die kut banner want op een telefoon is dit niet te doen zo! Hinderlijk als de ziekte die reclames!

13. SD23a

SD23a Why so serious?

Leuk Bevonden:
    19
    Mozilla Firefox => add-block :b:

14. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik ben wat telefoons betreft helemaal niet meer op de hoogte. Tenminste, ik heb het de laatste twee jaar niet meer gevolgd. Naar volle tevredenheid 2 jaar in het bezit van een HTC Desire Z (met QWERTY). Prima ding maar begint wel erg traag te worden. Volgende maand mag ik bij Tmobile mijn abbo verlengen, en dus een nieuw toestel uitzoeken. Veel mensen om me heen hebben de Galaxy 2, mooi toestel! iPhone 5? Hm, ik vind hem erg prijzig en volgens mij kan je met Android nagenoeg hetzelfde, zoniet meer.

Een collega raadde mij aan de Nexus 4 uit Duitsland te halen (goedkoper), omdat dat toestel 4G zou hebben en helemaal het nieuwste van het nieuwste zou hebben. Even rondgegooglet, maar volgens mij valt dat wel mee?

Nu twijfel ik. Ik denk dat ik bij Android blijf (geen ervaring met Windows Phone, maar waarom zou ik overstappen?). De Galaxy 3 vind ik prachtig maar wel erg groot. Het liefste heb ik een topnotch toestel met QWERTY, maar dat kan ik schudden denk ik. Lees ook dat de Galaxy 4 er alweer aan zit te komen. Wat raden jullie mij aan? Ik ga er weer twee jaar mee vooruit, dus eigenlijk wil ik op dat moment even het nieuwste (althans, meest geavanceerde) toestel. Mijn Desire Z verouderde namelijk vrij rap: geen updates meer en 2 GB geheugen bleek met het formaat van de apps tegenwoordig toch wat krap.

Dankjewel alvast!

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    S3 bevalt mij nog prima, mooi scherm, snel en goede camera, krijgt sowieso nog Android 4.1 en zal nog wel langer worden ondersteunt. Omvang is ook prima, moet niet groter vind ik.

S4 komt er inderdaad aan maar weet niet wat ze daar aan veranderen, als ze hem nog groter maken lijkt het net een Note.

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Echte topnotch toestellen zijn op het moment de Galaxy S3, HTC One X+ en de Nexus 4. Zou je aanraden om nog een klein beetje te wachten als dat kan want de meeste fabrikanten komen binnenkort wel met nieuwe toestellen (bijna allemaal 5 inch met een 1080p scherm)

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.968
    Ik zou als ik jou was ook voor de S3 gaan of de Nexus 4, mits je niks tegen LG hebt (heb ik wel). Heb zelf de S3 sinds juli vorig jaar en hij is nog steeds heerlijk. Vond hem in het begin ook way too biggie en twijfelde erg of ik m wel zou nemen vanwege de grootte, maar wil nu echt niet meer terug. Grootte went erg snel.

18. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    ^Dit. De Nexus 4 heeft echter ook geen 4G, net als alle andere toestellen. Maar dat zal de komende 2 jaar waarschijnlijk de extra abbonementskosten ook nog niet waard zijn.

19. titan1980

Leuk Bevonden:
    33

Zojuist geslaagd om een: Bel+SMS+Web Altijd € 27,50 Sim Only + nanosim 2 jaar af te sluiten bij Vodafone. 75 bel mins is voldoende voor mij, en onbeperkt SMS'n is leuk maar geef mij maar die 4Gb internet :b:

Enig idee wanneer dit nieuwe abbonement voor mij in zal gaan? Ik kon vandaag 30 jan verlengen omdat mijn huidige abbo stopt op 30 mei. Nu de grote vraag, wanneer kan ik gebruik maken van de oa grotere databundel van 4gb? Nu of straks (eind mei)

20. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Als je upgrade (dus duurder per maand) gaat het direct in en als je downgrade gaat het pas in als je huidige contract afloopt, tenminste zo ging het als je al Vodafone hebt. Maar je kan het checken via My Vodafone en anders gewoon even navragen voor de zekerheid.

Deel Deze Pagina