1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Als ik wat Google, staat er duidelijk dat je bij een Sim Only abbo altijd pas recht hebt op die bundel nadat je huidige contract verlopen is. Wat betreft het upgraden, ik neem wel een duurdere bundel maar met die korting die eraf gaat zit ik dik onder de 21,50 eur die ik nu betaal. Ik denk dat ik morgen VF maar ff bel want ook de status van je bestelling kun je niet opvragen omdat het om een SO abbo gaat....

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Topreclame voor de Z.
    [yt]5BRgcKcCQrQ[/yt]

3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nice! :cool: Alleen heeft m'n Xperia S de meeste van die functies ook. :9

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Jajaja, Sony is awesome.:cool:

Ik wil dit ding gewoon hebben verdomme. Geen zin om te wachten tot het einde van het jaar wanneer mijn abonnement afloopt. Misschien alleen wachten tot april/mei om gebruikerservaringen af te wachten.

EDIT: Trouwens zo goed als zeker dat de Belgen de dockingstation er 'gratis' bij krijgen. Wij niet. Het ding gaat als het goed is maar 20 euro kosten dus het einde van de wereld is het niet.

Laatst bewerkt: 5 feb 2013
  5. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Wij krijgen er een gratis koptelefoon twv 249 euro bij ( in de pre orderm op=op )
    Ik mag pas 12 maart overstappen ipv 11 februari wat ik acht. Dus ik kan niet aan deze mooie pre order aftie meedoen.... :mad:

6. SD23a

SD23a Why so serious?

Leuk Bevonden:
    19
    Bestel anders bij een Belgische webshop?

7. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik zit ook zooo te twijfelen op de xperia z te halen :p Ik heb momenteel iphone 4s en mag begin mei m'n abbo verlengen. Maar ik zit te twijfelen tussen de volgende telefoons :

Iphone 5 ( Heb al iPad, iphone ipod wellicht later miss macbook maar denk 't niet. --> wat me tegen houd is de kosten, hij is aardig duur en ios gaat een beetje vervelen. )

Xperia Z ( super design, 13 mp camera, super mooi scherm --> wat me tegen houdt is toch wel hun eigen smaak of android heen, beetje te zakelijk ofzo )

Nexus 4 ( Ik ga binnekort nog naar Duitsland, dus zou hem mee kunnen nemen --> Wat me tegen houdt : LG, geen fan van LG namelijk, batterij duur is erggg zwak )

Galaxy s3 ( Maar volgens mij komt rond die tijd de s4 ook uit, ik weet niet of de s4 dan weer heel duur gaat worden --> wat me tegen houd s4 komt ook rond die tijd, en nog beetje twijfelachtig over android )

Hmmmmm moeilijke keuze :mad:

8. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Je kunt zo een andere launcher over Android heen flikkeren, zoals Apex, kun je zo uit de Play Store downloaden.
    Als je echt alles wilt veranderen kun je je telefoon ook nog rooten en er een custom rom overheen zetten.
    De Xperia Z is echt de beste uit al die toestellen, die zijn eigenlijk allemaal van de 'vorige' generatie.

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Inderdaad, maar buiten dat staat de 'skin' van Sony over het algemeen wel bekend als een van de betere voor Android. Ik vind het op mijn P in ieder geval ook mooi en prima werken. Bovendien laat Sony lekker veel toe als je wilt kloten met de OS. Nexus 4 heb ik ook naar gekeken maar moet het overall afleggen op het punt van specs (verschilt niet enorm) en het blijft LG (ja ik ben een hater). Persoonlijk is het ondanks het prijsverschil dan al geen reëel alternatief meer voor me. Galaxy S3 zou ik sowieso niet meer doen nu de S4 echt in aankomst is. Ik zou het echt hatelijk vinden als je zo'n duur toestel neemt en binnen een paar maanden de opvolger komt. S4 Zou je op kunnen wachten. Is voor mij ook geen alternatief omdat:
    - Oversaturated scherm. Kleuren zijn niet natuurgetrouw en witwaardes gaan daardoor zelfs verkleuren. Ik vind dat absoluut niet mooi, anderen vinden het prachtig of gewoon niet erg.
    - Die skin van Samsung voor de OS vind ik niks.
    - Bouwkwaliteit van het toestel. Ondanks de hoge prijs vind ik het materiaalgebruik op Samsung telefoons altijd maar matig. Geen aanleiding om aan te nemen dat dit nu anders is.
    - Uiterlijk. Al die ronde vormen vind ik niks. Verder helpt dat goedkope plastic ook niet mee. De Z straalt klasse uit.

Voordelen van de S4 zullen alleen de processor zijn (octacore, al zijn het volgens mij twee quadcores die niet samen zullen draaien? Ik kan het fout hebben) en wellicht het scherm. Het scherm van de Z heeft naar verluid geen geweldige kijkhoek (daar hebben meer Sony telefoons last van, maar op een telefoon stoort mij dat niet erg) en Amoled zou nog wat betere zwartwaardes moeten kunnen tonen. Verder zal de camera op de Z waarschijnlijk ook beter zijn en is de S4 voor zover ik weet niet waterdicht.

EDIT: Plaatjes met de Z in het midden en Droid DNA rechts. Altijd maar weer de vraag hoe betrouwbaar het is (hoe de helderheid staat ingesteld, effect van de cameralens in specifieke gevallen etc.).

Laatst bewerkt: 5 feb 2013
  10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Als het goed is krijg ik morgen mijn Oppo Find 5 Binnen. Ben erg erg benieuwd!

full hd en razend snel!

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Volgens mij is het linker toestel in die plaatjes de Oppo Find 5.

12. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138

Weet het niet, qua looks en specs ziet het er tof uit, maar als ik OPPO hoor, dan denk ik aan zeer goede blu-ray spelers. :cool:

13. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik kan je het morgen vertellen.. (als de post mee werkt)

14. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt jammer dat de Xperia Play lijn gestopt is.. merk wel dat mijne nu verouderd is in vergelijking met andere maar die gamepad is zoooo fijn.. wil echt niet meer anders.

15. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Oppo gangnam style! :+

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Twijfel momenteel tussen de Lumia 820 en HTC 8X

Beide zijn even duur. Welke kan ik het beste nemen? Of zit er geen verschil in eigenlijk?

Snap ook niet dat er zoveel mensen zijn die 150 euro extra neerleggen voor de Lumia 920. Wat heb je dan extra? Behalve dat je telefoon er 10x beter uitziet. :+

edit:

Meh, ik hop vanmiddag wel langs de MM om de telefoons te bekijken.

Laatst bewerkt: 6 feb 2013
  17. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Oke ik heb dan nu al besloten om de galaxy s3 en neus 4 niet te halen. Nexus 4 omdat : LG, en een slechte batterijduur heeft. Galaxy s3 niet omdat de opvolger de s4 eraan zit te komen.

De bouwkwaliteit maakt voor mij niet echt heel veel uit, alhoewel de iphone 4s erugg lekker in de hand ligt. Als ik naar de iphone gaat kijken wat het zeker niet wachten op de i5s aangezien het niet heel veel meerwaarde vaak bied en de i5 al duur genoeg zou zijn. Ben wel heel erg benieuwd naar de galaxy s4, maar mijn budget gaat niet hoger dan €50 worden denk, dat betaal ik namelijk nu voor i4s en het is al best wel duur. Heeft de xperia z btw een glazen achterkant ofzo ?

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.965
    Geen Galaxy S3 kopen maar wel overwegen een 4S te kopen?
    I've been in the same shit, maar koop dan toch echt een S3 (IMO)
    S4 wordt wss 5 inch dus dat moet je ook maar dikken.

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Van mij hoeft het echt niet groter dan een S3, maar ach.. Het zal wel weer wennen maar het houdt een keer op 8)

20. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Jep s3 vind ik ook al wat tegen de grote kant aan, maar de xperia Z is ook 5 inch :confused: Het is ook wel handig hoor want er is niks lekkerder dan lekker browsen op m'n ipad plaats m'n telefoon maar om hem in je zak te doen :mad: :mad:

Deel Deze Pagina