1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Oke aids, moet ik dus die kleinere SIM hebben nu. 8) :+

Is knippen aan te raden of moet ik niet zo lui zijn en langs de Hi store hoppen?

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Knippen kan, zelf ook gedaan, je moet alleen erg voorzichtig zijn :)

3. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Oké daar ben ik. Mijn ervaring over de oppo find 5
    Pluspunten

Zeer helder scherm (ik heb nog nooit zoiets moois gezien)
    Zwart is zwart en wit is wit.
    Hij is super snel, reageert echt boven verwachtingen.
    AnTuTu geeft een score van : 18847
    Na europese Beta fimware (is downloaden naar de interne opslag en draaien) Compleet met de play store en gmail en alles.
    Stevig materiaal, voelt zwaar en van hoge kwaliteit (vergeleken met een S3 heb je echt wat vast.)
    Er worden 2 NFC tags stickers bijgeleverd die je zelf kunt programmeren.
    Doos met inhoud zeer orgineel.
    Eigen skin met verrassende goede functies.
    Geluid is heel goed mooi en vol.

Camera

De Camera kan HDR foto's maken en filmen.
    Foto's zijn binnen matig tot goed. Buiten nog niet geproveerd
    Je kunt filmen in 120 Fps (640 bij 480)
    Als je de sluiter knop ingedrukt houd. maakt hij maakt 3 foto's per seconde geluid zegt 10 x :)
    frontcamera

Minpunten

Sommige apps werken nog niet of worden niet gevonden
    Geen geheugen uitbreiding.
    Ik had betere verwachtingen van de accu, oké ik experimenteer er veel mee maar toch.

prijs

2999 Chinese yuan = 358.60 exl verzend kosten (70 euro en invoerrechten)

Hij is heel even te zien in de android hangoutKlik hier

Conclusie: Super apparaat voor een echte high end!

4. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Nou in plaats van abbo opzeggen heb ik hem net velengd bij Hi voor twee jaar icm Xperia Z met hoofdtelefoon. 874 voor twee jaar icm 75min, onbep sms en 1 gb internet.
    Helaas wel met toestellease maar ik wil toch iedere twee jaar een ander toestel.
    Kan niet wachten! :D

5. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Geen onbeperkt sms. Eindeloos sms'en betekent 3000 sms. ;)

(Die maak je toch niet op. :+)

6. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik ben ook van plan om toch weer te verlengen bij HI, maar ik mag pas in mei. Is het dan al wel mogelijk om nu al te pre-orderen ( met headset ? ). Officieel mag ik pas vier maanden later, maar als je bij HI klant blijf mag je altijd 4 maanden eerder een nieuw toestel ^^

7. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Bij T-Mobile adverteren ze nu met die gratis hoofdtelefoon, beetje vaag...

8. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    T-Mobile heeft een iets betere "exclusiviteits" contract met Sony. Bj de release van de Xperia S werd alleen bij T-Mobile de bluetooth headset twv 100,- gegeven en zij hadden ook de James Bond pakket.

Volgens Sony zouden elke officiele partner (belcompany, phonehouse etc) ieder 1000 headphones hebben gekregen en Coolblue dus maar 175 stuks :mad:

9. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat kan wel kloppen en het stond ook heel toevallig in de nieuwsbrief van Sony. 8) T-Mobile had toen met de release van de Xperia S ook exclusieve de witte versie. :emo: Ik heb zelf slechte ervaringen met T-Mobile en vind het een kut provider, maar ik kan helaas toch pas in April verlengen. Hopelijk is er dan met Vodafone een goede deal te vinden! :)

10. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Vodafone is in mijn ogen ook de beste provider, heb het al jaren.... maar in deze business ljkt het wel alsof de nieuwe klant altijd meer voordeel krijgt dan een trouwe klant en dat is erg jammer

11. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Klopt, dat is helaas ook zo. Vaste klanten boeit ze niks en die korting die je soms krijgt slaat nergens op. Ik ben nu ook al jaren klant bij Vodafone, betaal elke maand netjes en als nieuwe klant krijg je een gratis toestel en ik moest over de 200 piek betalen... ja doaaag! Gelukkig kom je online soms van die superdeals tegen waarmee je gewoon kan verlengen zonder directe tussenkomst van je provider. :)

12. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Weet iemand hierop het antwoord ? Ik ben namelijk wel heel erg benieuwd ook i.v.m de headset.

13. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Al gezocht op de website van KPN? Al gebeld met KPN zelf?

14. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    Ik had zelf een einddatum van 11mei. Vandaag gebeld voor informatie en toen deed hij er 120 euro af van de prijs. Nu kwam ik op 874€ uit voor twee jaar. Met de koptelefoon. De hadden ze nog genoeg op voorraad. Je mag inderdaad verlengen vier maanden van tevoren. Die jongen bij de helpdesk vertelde dat ze net dinsdag de product training van de Z hadden gehad en hij wist er gek genoeg ook alles over te vertellen!

Edit: echt bellen, via de site krijg je geen vaste klanten korting. Of zoals velen het noemen: de opzeglijn bellen ;)

15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Heb mijn iPhone nu ook binnen + sim kaart van mijn nieuwe provider. Aangezien deze pas de 21ste ingaat, kan ik de Sim kaart er al in doen zonder dat die kosten in rekening gebracht worden voor internet of iets dergelijks? Of kan ik alles pas aansluiten als het de 21ste is. Ben daar nooit zo zeker van.

Want dan kan ik hem alvast wel op wifi aansluiten en dingen downloaden etc.

16. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    Nee dat kan niet. Sim kaart is pas per 21e actief. Je kunt wel je oude simkaart verknippen en het daarmee doen tot de 21e. Je kunt ook je iphone zonder simkaart opstarten en hem vast klaar-voor-de-start maken!

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Dan vraag ik me echt af waar je geweest bent, want bij vodafone krijgen bestaande klanten altijd minstens dezelfde aanbieding als nieuwe klanten. En afhankelijk van je klantwaarde krijg je extra korting.

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ben de laatste keer in de Vodafone winkel geweest en moest toen €80 bijbetalen terwijl bij hetzelfde abbo via internet niets bij moest betalen. Die €80 waren toen omdat ik al een bestaande klant was en €0 bijbetaling was toen voor nieuwe klanten. Pas toen ik zei dat ik dan wel naar een andere provider ging switchen kon hij voor mij "regelen"dat ik ook niets bij hoefde te betalen

19. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Loop gewoon even een winkel van je huidige provider binnen, die wisselen je huidige sim zo om voor een nanosim. Hoef je niks te knippen en kun je meteen je volledige iphone gebruiken! 21e even sim wisselen en klaar :)

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Hmm, erg raar. Tot 3 maanden geleden werkte ik bij de Belcompany en daar kregen vodafone klanten die voor een verlenging kwamen standaard altijd dezelfde aanbieding als een nieuwe klant. Kan me niet voorstellen dat dat bij de VF winkel anders is.

Deel Deze Pagina