1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.017
    Appie staat bekend om zn importshit uit het verre oosten. Heb in het verleden ooit eens een Meizu MP4 speler bij hem gekocht, die hij zeer cheap kon importeren. No shit dat je kan Googelen. Vraag me af waar appie die shit vandaan haalt. Als je niks nuttigs te melden hebt reageer dan gewoon niet.

2. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Reckuuza stelt graag vragen \o/

3. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Zorgen dat je daar betrouwbare vrienden hebt. die naast mijn gewone handel ook eens wat anders willen opsturen. je geeft die chinezen 10 euro extra en ze zijn de koning te rijk.

Trouwens vandaag met de oppo find 5 buiten de deur gespeeld(gps en camera )

De camera is bij voldoende licht echt prima, ook de gps is snel met opzoeken. Hebben jullie die revieuw gezien van de oppo zo is het echt (goed dus)

Laatst bewerkt: 12 feb 2013
  4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    http://www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=oppo find 5 &catId=0&manual=y

Via die site heb ik eerder dvdboxen geïmporteerd :9 (The Wire, Lost etc). Hmm hij is wel duur daar trouwens, of is dat een normale prijs voor een Oppo?

5. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    2999 Chinese yuan = 481 usd exl shipping

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik haal bijna al mijn info van de Xperia Z thread op tweakers, dus voor de mensen die daar niet komen:

Uitgebreide preview van GSMArena: http://www.gsmarena.com/sony_xperia_z-review-884.php

Phonearena review: http://www.phonearena.com/reviews/Sony-Xperia-Z-Review_id3247

Grote review in het frans: http://www.frandroid.com/...-test-smartphone-android/

Gebruik Google Translate of lees onderstaande Engelse samenvatting.

Design : ★★★★★

Sony understands the expectations of the public: a high-end smartphone should have materials "premium". With all the glass on the phone and a simple design, we have (in our opinion) the best design today. Its dimensions and weight are perfectly balanced and format 5 inches will seem more than ever the ideal format.

Display: ☆ ★ ★ ★ ★

With FullHD resolution, pixels are no longer visible to the naked eye. This very recent slab seems to be a bit too bright and distorts the colors, but it does note that comparing competing models. In normal use, you will not notice anything unusual. Instead, you will be amazed by the density of pixels!

In terms of color reproduction it bests the One X, but they mention that whites are not as bright as One X and blacks in a completely dark room are lighter compared to One X.

Camera: ★ ★ ★ ★ ½

13 megapixels which currently surpasses competitors Android Market. HDR is not so stunning, but this sensor is impressive smartphone.

Performance: ★ ★ ★ ★ ★

The heavy, very heavy, with Android has never been so fluid through Project Butter.

Software: ★ ★ ★ ★ ★

While HTC and Samsung Android appropriated largely by modifying the interface, Sony prefers improve by a few keystrokes. The whole is more than coherent and bundled software is suitable (especially for part Walkman / Albums / Movies).

However, we regret that PlayStation certified phone Mobile does not include a link to download the application directly to the store or better it is directly integrated.

Autonomy: ☆ ★ ★ ★ ★

According to the views, you can find good or bad. If you consider the phone as a phablet (type Galaxy Note), you will have difficulty in exceeding the day. However, if we consider instead the Z Xperia smartphone as a classic, it has similar performance, even better.

Battery life is said to be much better than Nexus 4 and closer to Note 2.

Final Score: ★ ★ ★ ★ ★

The coherent offered by the Sony Xperia Z deserves a 5/5 because it is the best phone of the year 2013 which is not very difficult as it is one of the first premium that comes to us early this year. More generally, it is also the best high-end smartphone confused every generation taking the best of what is. It is certainly not the cheapest (difficult to compete with the Nexus 4) and will see land competition soon, but Sony has erased all the defects of previous generations of its Android smartphones.

7. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik kan ook niet wachten totdat die bezorgd wordt ;-) Gewoon lekker op mijn werk!

8. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    sony xperia z handson
    Deze gast heeft vrijwel niks aan te merken aan het hele toestel, zelfs de kijkhoeken en de camera vindt hij goed. Ikzelf kom van een htc desire hd dus voor mij is het een en al vooruitgang.
    Ik heb zelfs mijn accesoires binnen gekregen. Ik had een hard cover en een insteekhoesje besteld via www.londonmagicstore.co.uk voor samen 7,50 incl screenprotector en gratis verzenden. Spullen zijn binnen vier dagen binnen. Aanrader.

En nu meteen het idee van de groote van het toestel. Wel groot, maar past prima in je hand en al helemaal in je broekzak van je spijkerbroek of trainingsbroek.
    Kan niet wachten :D

9. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ok, ik ben nu echt om... Mijn Xperia S toch maar inruilen voor Xperia Z! Maar als de viewing angles niet zo geweldig zijn, is dit dan fake?

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Die viewing angles verschillen per review. Ik verwacht dat het reuze mee zal vallen. Maar wie kijkt überhaupt naar het scherm op zijn mobieltje vanuit zo'n hoek?

@Striker: Ga je de screenprotector ook daadwerkelijk gebruiken? Kan in principe wel omdat die pre-applied protector er meer is om het scherm te beschermen bij een val en niet voor krassen.

11. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Er zijn verschillende toestellen in omloop. Er zijn bij een aantalcbedrijven pre production apparaten geleverd. Deze hadden een wat cheere afwerking. Dit merk je ook aan de verschillen op verschillende videos en reviews. Dde een kraakt de camera en scherm af en de volgende is helemaal lovend. Ik ha t wel meemaken, scherm zal meer dan prima zijn.

Nee, er zit idd een pre applied screenprotector op en die laat ik lekker zitten. Mocht die te bekrast zijn haal ik m eraf en zet de nieuwe erop. Hij was gratis bij het achterklepje voor de telefoondie ik al binnen heb. En wat trouwens een aanrader is. Vingervet vrije achterkant.\o/

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Je moet er wel rekening mee houden dus dat die pre-applied 'protector' er echt op zit om dat glas bij een val te beschermen. Trek je die eraf en doe je er een normale protector op dan is het glas nog steeds erg sterk (Gorilla/Dragontrail glass sterk) maar zal toch eerder geneigd zijn te barsten dan met die standaard protector erop. Dus ik zou vooral proberen je phone uit de buurt te houden van sleutels etc. zodat je niks hoeft te vervangen.

Ik las nu ook dit:
    Gsmarena heeft een pre production model.
    Quote:

"A Sony representative also claimed the pre-production/DEMO/beta models were made using cheap materials and also the screen was glued and not set properly as the production models, simply because they wanted the devices to be ready for CES 2013 and that the production models would be better. more videos below!"

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2108274

Dus dat bevestigd inderdaad dat sommige reviewers gebruik maken van een pre-productie toestel in een review.

EDIT:
    [yt]dZZAzUXUoCw[/yt]

EDIT: Nog een voor het filmen. In sommige gedeeltes van het filmpje gebruiken ze helaas HDR (wat niet had gemoeten, wordt het paars door).
    [yt]el85dQDDSrY[/yt]

EDIT: Als ik dan toch bezig ben... Onderwater met de Z filmen.
    [yt]5MlxybC3iIE[/yt]

Laatst bewerkt: 15 feb 2013
  13. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Bij m'n Xperia S zat ook een screen protector, maar die randen werden lelijk en scherp dus maar verwijderd... Was lastig trouwens. Maar over die kijkhoek: Het ging me meer of die foto echt was of niet aangezien het een officiele foto van Sony was, maar als ze toch verschillende modellen hadden (ook pre-production) dan zit het wel snor. Al moet ik zeggen dat het bij de Xpetia S ook niet geweldig is, maar goed boeit ook verder niet. Je kijkt er toch recht op...

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Overal waar ik over vergelijkingen met de S hoor, zeggen ze dat de kijkhoek op de Z een stuk beter is. Kan waarschijnlijk alleen niet op tegen de S4 en M7. Kijkhoek gaat gewoon niet beste van het beste zijn, maar wel zeer acceptabel.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Haha, onderwater filmen, gruwelijk. Maar zou het op een of andere manier toch niet snel proberen, ondanks dat ik weet dat het gewoon mogelijk is :+. Dock was al te bestellen via de Sony site voor €29. Wacht even tot begin maart, kan ik hem goedkoper krijgen.

16. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Hoe zijn microfoon, speaker en jackplug ingang waterdicht?
    Vind het wel een leuke toevoeging trouwens.

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Gewoon een flappie erop.

18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    En op het moment dat zo'n "flappie" losgaat, kan je een nieuw toestel van 600 euro aanschaffen? 8)

En zitten die vast aan het toestel? Anders moet je ze altijd op zak hebben. Dan wordt het echt een nutteloze feature.

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ja zitten gewoon vast en die dingen kunnen best wel wat hebben dus tenzij je er een enorme ruk aan geeft zal zoiets niet loskomen.

20. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Bouwkwaliteit is altijd top bij Sony (Ericsson), dus daar maak ik me opzich geen zorgen over. Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is de camera en dan bedoel ik de lens. Bij de Xperia S zit dat verborgen onder de cover en bij de Xperia Z is die volgens mij niet eens een beetje verzonken. Het zou zonde zijn als die onder de krassen komt...

Deel Deze Pagina