1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Hehe jij mag nooit meer raden:+

Mocht het vervelend worden dan mag je het melden hoor!

2. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Evenement is net voorbij.
    Toestel heeft wel een aantal leuke features, een, volgens HTC, erg goede camera die vooral goed is in het donker, goede stereo-speakers aan de voorkant, goede microfoons (vooral voor het geluid bij het opnemen van een filmpje) en natuurlijk een nieuwe Sense skin.

Ik ga m iig niet halen, maar hopelijk gaat dit toestel er voor zorgen dat HTC weer wat marktaandeel wint.

E: Hands-on

Laatst bewerkt: 19 feb 2013
  3. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Wow! Het design is inderdaad niet origineel, maar wel enorm goed uitgevoerd IMO. Van alle telefoons waar ie op lijkt, vind ik hem toch de mooiste. Zou hem graag inruilen voor mijn One X :D

Ik erger me vaak aan de waardeloze speaker die aan de achterkant zit op veel Android telefoons. Kan je nog niks horen tenzij het echt rustig is in de kamer.

Ben benieuwd naar een vergelijking met de nieuwe Xperia Z.

4. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
  5. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het nu eigenlijk met die headset die je gratis bij een Xperia krijgt? Ik las vooral dat het een tijdelijke actie was (op=op). Maar ik zie bij Hi bijvoorbeeld nog steeds staan dat als je voor de 23ste besteld dat je er een krijgt.

6. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Pascal, heb jij de Xperia Z al gereserveerd? :)

Ik wacht denk ik op wat Nederlandse gebruikers ervaringen, recensie op Tweakers bijvoorbeeld.

7. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Als het er staat, zul je er 1 krijgen.. Al geldt die actie wellicht niet meer. Als ik zo'n telefoon bestel terwijl er bijstaat dat er een headset bij zit (let wel even op teksten als op=op enzo), dan zal ik die krijgen ook. Linksom of rechtsom.. Anders is het ook direct wanprestatie van Hi en is het einde contract :)

8. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Bij Vodafone staat het er ook nog steeds op de site, maar ze zitten allang aan de 2e batch Xperia Z toestellen daar en krijg je geen hoofdtelefoon meer... die foon gaat hard!

9. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Voorlopig houdt COOLBLUE zich aan de leverdatum van 27 februari. Diverse T-Mobile winkels hebben al voorrraad mogen ontvangen.

KPN Hi Helpdesk zegt dat hun winkels vanaf 23 februari voorraad krijgen. Ach ja, paar dagen meer wachten kan geen kwaad ;-)

Wachten is wel k*t!

10. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Zeur niet, ik moet nog een paar maanden wachten... boehoe...

11. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Zeur niet, ik heb er niet eens het geld voor :+.

12. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Aah, gossie.... ;-)

Zal foto's plaatsen zodra ik hem binnen hebt. Er staat trouwens bij me order ineens een koptelefoon ipv de Bluetooth speaker! WTF!!! Ik ga er niet van uit, maar vorige week stond de speaker er nog in.

I'll keep my fingers crossed ;-)

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ik twijfel, gezien ik eigenlijk geen nieuwe phone nodig heb. Ben in principe gewoon nog happy met mijn Desire HD. Met wat tweaks ziet het er nog steeds tof uit. Binnenkort eens testen en waarschijnlijk in maart toch kopen. :'-(

14. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Dat kan best zo zijn, maar als ik een telefoon bestel met gratis headset dan wil ik ook die gratis headset :) Anders hebben ze aan mij een aardig verkeerde ;) Heb vaker dit soort dingetjes meegemaakt.. Aangetekende brieven, dreigen met opzeggen, mailtjes naar Kassa (of soortgelijken) met een CC'tje naar mijn contactpersoon bij de desbetreffende organisatie, hun Facebook-pagina spammen.. Werkt aardig goed :)

Let inderdaad wel op teksten als op=op, maar zolang er staat dat jij bij bestelling een gratis headset krijgt behoor je een gratis headset te krijgen. Al moet Vodafone hoogstpersoonlijk naar de Dixons om een losse headset te kopen.. Bijna alle ontevreden mensen sturen 1 mailtje met een klacht en laten het daarbij, maar daar moet je het dus niet bij laten. Slechte publiciteit kunnen ze niet gebruiken, al kost ze het wat geld.. Moeten ze hun sites maar beter bijhouden. \o/

15. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Yes mn Xperia Z is vanochtend verstuurd. Morgen eindelijk binnen, ben benieuwd!!

Van de Hi site:

124 stuks op voorraad
    Op werkdagen
    voor 17.00 besteld = morgen in huis

Weg preorderen dus, gewoon orderen :D

Laatst bewerkt: 21 feb 2013
  16. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb de helpdesk ook gemailt en zij hebben bevestigd dat ik een headset zou moeten krijgen.Veel sterker kan ik nu niet staan :). Ik heb van Hi trouwens nog geen verstuur bevestiging. Zou leuk zijn als hij nog hij dit weekend binnen is :)

Edit; Verzonden!

Laatst bewerkt: 21 feb 2013
  17. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Androidgebruikers hier die toegang hebben tot Ingress? Ben wel nieuwsgierig dan.
    ( zie ook http://ingress.com )

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Check het topic in PC games forum.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857

Baby krijg je er ook bij. <3

20. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, grappige en goede vid! :D Maar 4+ dagen? Hmmm, zou mooi zijn en ben benieuwd. Met m'n Xperia S haal ik dat lang niet! :p

Deel Deze Pagina