1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Allemaal bullcrap... Ik ben een zeikerd eersteklas en heb hoge standaards, nee geen fietsstandaard, en de Z is prachtig.

Je weet dat SOny een paar firmware upgrades nodig hebt om helemaal te knallen, was met de S ook zo. De eerste week dat ik mijn S had, dacht ik.... crap wat een kut batterij.... maar dat valt reuze mee en stamina-mode werkt.

2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Da's waar... Ik ga deze week wel even kijken. :) Maar het Sony logo zit dus echt op de protector? 8) Ik had 'm bij de S eraf getrokken en werkt veel fijner. Dat is bij de Z niet zo slim dan. :+

3. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Zonder het sony logo vind ik hem persoonlijk wat strakker eruit zien, maarja dat is mn mening. Heb zelf afgelopen weekend de iphone5 gehaald maar wel heel erg lopen twijfelen. Ook over de xperia z. Misschien als ik het had geweten van de €25, was de keuze iets anders maargoed, de iphone 5 bevalt verder ook gwn goed.

Dus als iemand de xperia z hebt, en niet weet wat die met het tegoed moet doen, houd ik me aanbevolen :)

4. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Iemand die een Vodafone Friends & Family code kan fixen? :)

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.957
    Nieuwere toestellen vergelijken met oudere.
    Echt heel nuttig.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach zit toch niet echt verschil tussen die dingen. S4 is gewoon nog steeds de S3 imo.
    Met een paar verbeterpunten en een tikje groter. Maar echt grote stappen zijn het niet.

8. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.957
    iPhone 5 is ook nog steeds de iPhone 4 met een paar verbeterpunten en een tikje groter. :+ Maargoed, mijn voorkeur gaat sowieso uit naar de S4, vermaak me echt prima met de S3.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat bedoel ik. Dus het maakt niet echt uit welke je reviewed want ook al komt er een een jaar later zoveel anders is die toch niet. :)

10. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.957
    Ben sowieso erg benieuwd welke stappen Apple nu gaat ondernemen. Zal het scherm nog steeds van hetzelfde formaat zijn bij de volgende iPhone? Het is toch zo dat elke app dan weer bij hun aangepast moet worden ofzo?

11. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    De 5s wordt gewoon een update met wat kleine aanpassingen waarbij ze een presentatie weergeven dat er 300 aanpassingen zijn gedaan en dat ze techniek erin gestopt hebben, wat van 5jr geleden standaard bij de concurrentie zat.

Juist daarom Ben ik overgestapt, ieder jaar hetzelfde, gelul over 30% thinner, 10% lighter, completely redesigned in each and everyway.

Als er een bedrijf is die minimalistische aanpassingen zo goed kan aandikken, dan is het Apple wel.

Mochten ze met een groter scherm komen, bijv 5 inch, dan ga ik nog twijfelen. Want feit blijft l, het werkt wel smooth ;-)

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik weet het niet. Van de 4s naar de 5s of van een S2 na een S4 overstappen vind ik wel normaal. Maar waarom van de 5 naar de 5s of van de S3 naar de S4 overstappen. Dat vind ik altijd wel een beetje vreemd. :)

13. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.957
    Ach wil nu ook supergraag de s4. Ziet er toch weer wat slicker uit.
    Anubis, waarop ben je nu overgestapt?

14. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Al 1,5 jaar naar Sony (android) and i'm loving it :)

15. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Jelly Bean is er trouwens eindelijk voor de Xperia S. Duurt even, maar goed. 8)

Trouwens gister de Xperia Z in m'n handen gehad en voelt opzich wel fijn aan. Lekker licht ook, maar voelt wel plastic aan terwijl het dus glas is. Qua grootte is het wel wennen.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zit je niet vast aan een contract dan?
    Ik gebruik meestal me telefoon 3 jaar ofzo. Ook al is me contract een afgelopen dan verleng ik hem een jaar met wat extra korting. :)

17. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Went snel ;) inclusife het gevoel dat het plastic is, de zijkanten die van glas zijn met zijn spiegelende effect en dergelijke maken veel goed...

ik kan niet wachten op de volgende lijn van Sony... _O_

Ze zijn eindelijk terug sinds de K-series...

@Hybrid,

damn man, 3 jaar.... doe je goed. Ik ben meestal toe aan een nieuwe telefoon na een jaar.

Laatst bewerkt: 9 mei 2013
  18. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.957
    2jr contract ja, maar als ik de s4 echt wil verkoop ik mn s3 toch voor 250 en leg ik 300 bij. Het is net allemaal wat je er voor overhebt. Ik ken een dude die dat heeft gedaan. Kwil ook de s4 vrt graag maar dat heb ik r nou ook weer niet voor over voor zulke minimale veranderingen.

19. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Hmmm, de laatste tijd beginnen steeds meer Xperia Z toestellen spontaan de scheuren las ik net. Het heeft waarschijnlijk met het warmere weer te maken. Alweer een domper voor Sony!

Ik ben er trouwens nog steeds niet uit welk toestel ik moet nemen voor m'n verlenging. De Xperia SP gaat 'm ook niet worden aangezien het sowieso deels een downgrade van de Xperia S wordt en de camera is behoorlijk slecht. Er komt wel een Xperia ZL in juni en die ziet er erg interessant uit moet ik zeggen. :)

20. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Is er al een fatsoenlijke Xperia uitgekomen? 8) Heb zelf de x1 en x10 gehad en gingen beide stuk. (beide de case)

Deel Deze Pagina