1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    30 mei maar even mijn abo verlengen bij T-Mobile, ga toch wel voor de HTC One X. De One S is met een abo gewoon bijna even duur en voor de rest zie ik niks leuks. :+

    Ah, kutzooi, ik kan blijkbaar niet tellen. Geen idee hoe ik bij eind mei uitkwam, maar ik kan pas verlengen eind juli. Misschien wel beter ook, meer keuze en misschien ook een goedkopere abo. :+
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2012
  2. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Let er wel op dat je je abonnement afzegt, ik ging er van uit dat ie automatisch afliep (Vodafone) maar die faggots lieten m gewoon doorlopen waardoor ik nog een maand moest doorbetalen :+.
    Btw, je mag meestal een maand of 3 van te voren al verlegen.
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Bij Vodafone zelfs al 4 maaden van te voren, heb ik ook gedaan. :) En die contracten lopen altijd stilzwijgend door met een opzegtermijn van een maand na de contractsduur, behalve als je een nieuwe afsluit met nummerbehoud. ;)
     
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Heb trouwens laatst een abonnement afgesloten bij de Tele2, ze zouden met bellen over het afleveren van de sim maar na 2x bellen hebben ze het al opgegeven...
    Beetje slordig, ik bel morgen ff terug.
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Als je een nieuwe abo afsluit wordt de oude als het goed is gewoon stopgezet hoor, maar ik ga toch verlengen dus dan moet het geen problemen opleveren. :+
    En ja klopt, maar op de één of andere manier kwam ik op 31 mei uit terwijl mijn abo dus afloopt op 31 oktober. 8)
     
  6. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Was ook mijn bedoeling om mn nummer te behouden, maar ik kreeg telkens een foutmelding op de site van Tele2
    Iets dat mn SIM nummer niet bestond ofzo, die ie automatisch invult als je je nummer invult en je kunt m ook niet aanpassen, kon zo gauw geen oplossing vinden dus ben maar voor een nieuw nummer gegaan.
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja en dan loopt je oude contract wel door als je niets laat weten natuurlijk.
     
  8. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ah ok, weer wat geleerd.
    Was ook maar 8,50p/m, had namelijk dik 2 jaar terug een Nokia Music 5800 besteld en na 3 maand gehoord gekregen dat ie niet meer leverbaar was, dus toen boden ze me voor een lage prijs een Samsung Jet aan (had ook voor een HTC Tatoo kunnen gaan wat ik achteraf gezien beter had kunnen doen :+).
     
  9. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Twijfel echt hard tussen de One S en One X. Allebei in mijn handen gehad en allebei fijne toestellen. Argh.
     
  10. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Zou lekker de One S nemen. Is net iets goedkoper dan de X en de prestaties zijn vergelijkbaar;) Het scherm van de One S is alleen wel minder dan die van de one X.
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Tja,

    De One X zal in de toekomst echt sneller zijn dan de One S. Op dit moment is het nog omgekeerd, omdat de One X nog niet optimaal werkt icm de quadcore processor.

    Ik zou zelf voor de One X gaan eigenlijk, ook vanwege dat mooie scherm en omdat het toestel niet snel outdated zal zijn, de One S is dat eigenlijk wel al.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Precies, geef dan net wat meer uit en dan heb je later ook geen spijt van dat je hem niet hebt gekocht :)
     
  13. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    K, ik ben er uit. Deze week ga ik de One X halen!
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Qua specificaties lijkt de One S behoorlijk op mijn Sensation XE, dat toestel is al een half jaar oud en dat is veel in telefoonland...

    Natuurlijk, mijn XE is nog altijd retesnel met zijn dualcore, geen problemen mee. Maar over een tijdje, als de quadcores optimaal worden benut in smartphones, dan zal het verschil veel groter zijn dan nu.
     
  15. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Dan moet je wat verder kijken dan specificaties, want de One S is toch echt een stuk sneller. Het aantal cores en kloksnelheid zegt lang niet alles, de S4 is in het uitvoeren van java code ~50% sneller dan andere dual-cores, en laat dat nou net zijn waar de meeste Android apps op draaien. (Bron: http://tweakers.net/reviews/2561/6/htc-one-s-als-de-gesmeerde-bliksem-softwaretests.html)

    Maar dat maakt verder ook helemaal niks uit, het belangrijkste deel van je toestel blijft het scherm, en die is gewoon beduidend minder dan het scherm op de One X.
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Tja indd, en de Quad-cores van dit moment zijn totaal niet efficient en worden meer gebruikt voor de marketing dan voor de snelheid. Sony doet er bijv. ook pas aan mee als er fatsoenlijke Quad-cores beschikbaar zijn. :)

    In Japan weten ze hoe het hoort en daar komt de Galaxy S3 met een Dual-Core en 2GB RAM waar je veel meer aan hebt. Voor de Europese markt heeft Samsung voor een tragere Quad-core gekozen omdat wij een instelling hebben dat meer altijd beter is. ;)
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    True, ik zeg ook dat de HTC One S sneller is, maar ik heb ook op diverse plekken gelezen dat ze verwachten dat de quadcores straks hun werk beter gaan doen dan op dit moment.

    Daarbij vraag ik me werkelijkwaar af hoe de gewone gebruiker het verschil gaat zien tussen alle high-end toestellen op dit moment. Ik heb een Sensation XE, en die is niet meer dan gemiddeld volgens de benchmarks, maar ik vind het apparaat poepie snel, nergens problemen mee. Ik heb diverse HTC One X toestellen gezien en ermee gespeeld, ik zag eigenlijk geen verschil qua snelheden met mijn eigen XE dualcore. Maar dat scherm is wel heel mooi.

    Quadcore is op dit moment niets meer dan een marketingpraatje van de devs, maar niet. Maar ik geloof wel dat die power benut zal gaan worden in de toekomst.
     
  18. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Zoals je kan zien in het artikel die ik gepost heb is de One X ook niet bijster veel sneller dan de Sensation XE bij Caffeinemark. En dat is dus wat je het meeste gaat merken bij normaal gebruik. Probeer de One S maar eens, daar zal je echt wel een verschil zien wanneer je ze langs elkaar houd en dezelfde app opstart.

    Heb hem zelf nog niet geprobeerd maar de cijfers liegen niet.
     
  19. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ben toe aan een nieuwe tel, alleen niet te duur abbo (iets van 30 eu p/m ofzo). Je wordt echter kapot gegooid met advertenties en ziet door de bomen het bos niet meer al die verschillende aanbiedingen 8) Jammer dat al die abbo's ook zo extreem duur zijn:'-( bij een gratis telefoon zit je toch al snel 2 jaar vast en over een jaar loop je alweer achter de feiten aan.
     
  20. Seh

    Seh Guest

    Ik heb de Xperia S bij Hi. Eerste jaar iets van 13 euro en het jaar erop 26. 150 sms/bel en 500 mb. Je kunt nog 5 euro per maand goedkoper door geen sms/bel te nemen. :+
     

Deel Deze Pagina