1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Dan nog: hoe?

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

2. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb een prepaid abonnement, dus kan niet internetten op mijn telefoon, dit heb ik doorgaans ook niet nodig omdat er wel wifi in de treinen en op school is.
    Nu ga ik in augustus naar Duitsland voor een weekje, daar zou ik wel graag internet willen. Is er een abonnement dat ik voor 1 week (of 1 maand) kan afsluiten, waarbij ik in het buitenland kan internetten, zonder dat het extreem duur wordt?

Mijn telefoon is simlock vrij, dus provider maakt niet uit. Zit nu bij Simyo.

Laatst bewerkt: 13 jun 2013
  3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Volgens mij heeft vodafone wel iets daarvoor.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kreeg dit net toevallig in me mail. Weet alleen niet of je al abbo moet hebben.

5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Zijn er al twijfelaars van een paar pagina's terug die een nieuwe telefoon hebben aangeschaft? Wat is het geworden? :+

Ik ben er nog steeds niet over uit. Heb eerst de aankondiging van iOS 7 afgewacht maar ben niet weg van de nieuwe interface, wordt dus tijd voor iets anders. Had bijna de S4 besteld maar toch op het laatste moment niet gedaan 8)

6. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    S4 bestellen man! :) Iedereen die ik ermee laat spelen bestellen 'm ook gelijk... ja zelfs iPhone fanboys! 8)

7. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Dat is niet zo moeilijk, de interface van ios is zooooo achterhaald en totaal niet customizable voor de eindgebruiker...

8. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Haha ja, maar twijfels hé :+ Vind de Xperia Z ook tof maar lees daar veel problemen over...Mehhhhh 8)

9. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Over de Xperia Z heb ik ook lang lopen twijfelen, maar indd teveel problemen. Zeker nu met het bekende probleem over het spontaan scheuren van het glas. En aangezien ik op m'n Xperia S ook al kapotte pixels had en de Xperia Z daar ook weer last van kan hebben, durfde ik het sowieso al niet meer aan. Maar Sony heeft weer nieuwe modellen in de pijpleiding met ook betere displays, dus dan kan je daar beter op wachten...

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb me er de laatste tijd niet meer mee bezig gehouden omdat ik besloot maar gewoon te wachten tot ik kan verlengen (eind oktober), maar zijn er dan meer problemen met pixels dan bij andere telefoons? Van dat scheurende glas had ik wel iets meegekregen. Maar zijn daar ook veel gevallen bij in ons klimaat? Het zou me niks verbazen als dat meer in veel warmere of juist koudere gebieden een issue is.

Bij mij heeft de Z nog altijd de grootste kans. Samsung vind ik niks en HTC One spreekt me ook niet aan.

11. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Geen idee, maar het is bekend bij Sony en je toestel wordt onder garantie gerepareerd. Maar je toestel zal nooit meer 100% waterdicht zijn na reparatie en dat is zonde. Wat betreft het pixelprobleem: De HTC One heeft er ook last van en de Galaxy S4 ook, maar bij Sony ligt het vrij hoog. Kijk ook maar 's naar de PSP toen. Bij bijna alle producten die ik van Sony heb (gehad) met display had ik ook defecte pixels. De Xperia S was m'n laatste geval met defecte pixels. Maar het is ook gewoon kwestie van pech...

12. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Voor de iPhone's van deze wereld had ik eigenlijk altijd een Sony telefoon. Heb wel andere gehad maar met de SE W800 en daarna de SE W850i heb ik 't meeste plezier gehad. Vond het echt top apparaten, ook nooit problemen mee gehad. Met m'n PSP en Vita ook geen problemen gehad wat betreft pixels dus het zal zoals Lethal al zegt ook met geluk/pech te maken hebben.

Als ik de Xperia Z voor dezelfde prijs kon kopen als Fiasco, dan was 't een no-brainer geweest. Maar voor 489 (Tweakers pricewatch) twijfel ik :+

Laatst bewerkt: 16 jun 2013
  13. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ja klopt. Ik heb de meeste plezier gehad van de W810i; wat een toestel was dat toen en niet kapot te krijgen en nog maar te zwijgen over de batterijduur. _O_ Dat is trouwens een van de weinige waar ik geen defecte pixels had. :+

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Aha, ja dat is wel suf dan, wat betreft waterdichtheid na reparatie. Pixel problemen heb ik geen ervaring mee tot nu toe. Geen probleem met het scherm van mijn P. Maar dat kun je inderdaad altijd meemaken. Het grootste probleem wat ik heb met de GS4 is die Android skin. Ik vind het helemaal niks. En nu ik de telefoon in de hand heb gehad ben ik het er wel over eens dat het veel minder als speelgoed aandoet dan de vorige Galaxy toestellen, maar echt mooi vind ik hem toch niet. HTC heeft ook geen aantrekkelijk Android skin voor mij. Komen er geen nieuwe flagship phones uit in Q3 of Q4? :+

EDIT: Oude SE's waren inderdaad topdingen. :)

15. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Die Samsung skin van de S4 kan er binnenkort af aangezien er een officiële kale Android versie komt. Ik heb er zelf geen problemen mee en je kan sowieso de bloatware verwijderen of uitschakelen. :)

16. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Kan nu ook al hoor, andere launcher en/of andere icon pack er op zetten.
    Of rooten en compleet een andere rom er op zetten, t'is maar net hoe bont je het zelf wilt maken.

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hmmmm, tsja. Zag nu ook de Oppo Find 5 Midnight. Spreekt me meer aan zo in het zwart/donkergrijs. Heb ik wel het gezeur dat ik niet gewoon een abo kan nemen met dat ding maar dat ik hem los moet aanschaffen.

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    wow die ziet er tof uit :)! Ik kan ook een nieuwe telefoon nemen (sim-lock vrij) aangezien ik overgestapt ben op een sim only abbo, en dit is best wel een schappelijke prijs nog voor een nieuwe telefoon. One en GS4 zijn zo duur namelijk :'-(

Ff wat reviews lezen erover :)

19. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Sony Honami _O_

20. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Wie noem jij een homo? :mad:
    Maar kom op, da's toch geen telefoon meer te noemen.

Deel Deze Pagina