1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn die is wel nice. Op welke site staat die?

2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Spigen.com, maar Amazon.de verkoopt 'm ook met gratis verzending. :)

3. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Abonnementskosten t/m juni 2013 21,30
    Gebruikskosten t/m mei 2013 (buiten tegoed) 0,74
    Overige kosten 0,00
    Overige creditering & kortingen -17,13
    Totaalbedrag excl. BTW in euro 4,91
    BTW 1,03
    Totaalbedrag incl. BTW in euro 5,94

WTF? =) Snap er helemaal niks van, maar zou wel goed wezen. ^^"

4. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Telefoon laten vallen, Galaxy SII. Wat kost het vervangen van zo'n scherm tegenwoordig?

5. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    1e hit op google: 119 Euro. ;)

Wellicht iets minder bij de lokale telefoonturk.. Al heb je voor dat geld bijna een "nieuwe" tweedehandse. Best een hoop geld.

6. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, telefoonturk. 8) Als je een beetje technisch bent gewoon zelf doen. Displayunit + tools zijn online makkelijk en vrij goedkoop te vinden, net als tuts. :)

@Leis: Is bij mij ook. Ik betaal opeens 7 piek en had iets van 40 piek korting! :+

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Damn _O_ wat een toestel die oppo zeg :D

Ik moet nu alleen een micro-sim gaan scoren. Hoorde dat het bij the phone house kan, dus zal ik morgen even kijken. Geen zin om te gaan knippen :+

Edit: ik schrok me wel de tering met hoe snel de batterij leeg ging zeg 8) na de 50% ging het al wel een stuk langzamer, maar damn daarvoor binnen een uur 20% weg :p

Laatst bewerkt: 20 jun 2013
  8. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Hey. Welke versie heb je draaien. Enne ik heb niets teveel gezegd he! Hoe reageren je vrienden?

Sent from my X909 using Tapatalk 2

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    waar kan ik dat zien? Scherm is echt heerlijk. Ik ben nog wel steeds bezig met dingen uitvogelen, maar ik denk wel dat ik iets anders qua firmware erop ga zetten. Werkt project firefly al goed??

10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Bij systeem informatie. Neem ook een kijkje in de help op het toestel. En op het oppo forum

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Bedankt :thumbs:

X909EN_13_130328 is het btw

12. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Doe eens systeemupdate.

(In dat zelfde scherm)
    Wat vind je van de bouw kwaliteit

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    In augustus of september loopt mijn abonnement af bij Vodaphone en dan kan ik het ongetwijfeld verlengen of stoppen. Ik heb geen problemen met Vodaphone, dus misschien verleng ik het wel. Of ik stop met abonnement en ga gewoon weer een toestel los kopen. Maar ja...dan moet het niet minder dan de Ace zijn, liever veel beter dan de Galaxy Ace. Klote langzaam rotding is het, waarvan de WIFI constant wegvalt.

Waar zou ik naar moeten kijken? Het liefst betaal ik geen achterlijke bedragen voor een telefoon, hooguit 100 euro, niet meer. Dus misschien dan toch gewoon bij abonnement blijven, maar wat voor toestel dan? Ik ben nu alvast wat research ernaar aan het doen enzo. Dus wat is aan te raden?

Als ik de Galaxy S4 zou hebben zou ik ongetwijfeld behoorlijk veel centen neer moeten leggen en dat wil ik niet, dit is toch al behoorlijk prima? Iets meer qua kosten per maand dan wat ik nu betaal, maar wel een uitstekend toestel.

http://www.hollandsnieuwe.nl/krant?promoId=474_MDP_WEG_130617_S3&icmp=BC_home_HB4_TVE_S3-2650

Los kost dat ding 376. Hell no. Maar ja...als ik omreken wat ik na twee jaar kwijt ben qua abbo kosten....dat is ook droevig. Maar 26,50 per maand is wel even wat beter op te hoesten dan 376 in één keer. Wat voor alternatieven zijn er qua losse toestellen? Het moet gewoon sowieso vlotter dan die Galaxy Ace troep zijn en SmartGlass ondersteuning ook echt geen overbodige luxe.

Maar ja...ik kijk nu op Tweakers Pricewatch en de Ace kost gewoon nog steeds 125 euro, wtf man! Dus tja..denk dat ik niets goeds voor 100 euro hoef te verwachten. Ik ga morgen wel eens wat rondkijken in de stad...of tja....tweedehands.

Laatst bewerkt: 21 jun 2013
  14. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Cyrax, jij al een keuze gemaakt tussen de One en de S4? :+

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Voor €100 los krijg je geen fatsoenlijk toestel. Die €26,50 p/m is een arrdige deal en met een GS3 kun je gewoon de komende jaren prima mee vooruit

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies, dat dacht ik ook al. Ik heb trouwens deze ook gezien net, wat vinden de mensen hier van?

http://www.gsmtopdeal.nl/product/nokia-lumia-520

Heb wat mensen op een andere forum gesproken en zij zweren erbij. Maar volgens mij is die vele malen minder dan een S3 toch? Ik schrik trouwens van de verschillen zeg. Op Vodafone kun je die S3 ook bestellen met abonnement en dan is het de eerste 6 maanden 24,50 en daarna weer 49. Dus ik ben echt goedkoper uit bij die Hollandsnieuwe site.

Laatst bewerkt: 22 jun 2013
  17. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Voor 34,95 (6 maanden 50% korting) heb je een S4 met 100 min./500mb bij Vodafone. 60 bijbetalen.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar na die 6 maanden ga je dan toch 60 euro per maand betalen? En dat gaat mij echt te ver, totaal niet nodig. Dan kan ik net zo goed voor die S3 gaan en dan betaal ik voor 24 maanden lang per maand 26,50. Veel beter en prima :D

Hoe goed is de batterijduur van die S3 eigenlijk?

19. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, 34,95 en 6 maanden de helft. ;)

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ok....nu vat ik het even niet meer.

Het is toch juist 34,95 voor de eerste 6 maanden en daarna de volle mep? Wat volgens mij op 60 neer komt? Ik ben een leek qua deze dingen dus tja...don't fool me :'-( ;) En ik zou toch aan 24 maanden was zitten dan?

Als ik persé voor die S4 zou willen gaan, zou ik nog eerder dit moeten doen

https://www.studentmobiel.nl/samsun...ampaign=M4N+Abo&utm_medium=cpa&utm_source=M4N

40 per maand. Is nog te doen. Al heet die site wel studentmobiel en ik ben geen student..maar dat lijkt me toch geen fuck uit te maken? :)

Maar de kans is heel groot dat het gewoon een S3 wordt, want volgens mij zijn de verbeteringen van de S4 totaal niet relevant voor mij.

Laatst bewerkt: 22 jun 2013

Deel Deze Pagina