In augustus of september loopt mijn abonnement af bij Vodaphone en dan kan ik het ongetwijfeld verlengen of stoppen. Ik heb geen problemen met Vodaphone, dus misschien verleng ik het wel. Of ik stop met abonnement en ga gewoon weer een toestel los kopen. Maar ja...dan moet het niet minder dan de Ace zijn, liever veel beter dan de Galaxy Ace. Klote langzaam rotding is het, waarvan de WIFI constant wegvalt.
Waar zou ik naar moeten kijken? Het liefst betaal ik geen achterlijke bedragen voor een telefoon, hooguit 100 euro, niet meer. Dus misschien dan toch gewoon bij abonnement blijven, maar wat voor toestel dan? Ik ben nu alvast wat research ernaar aan het doen enzo. Dus wat is aan te raden?
Als ik de Galaxy S4 zou hebben zou ik ongetwijfeld behoorlijk veel centen neer moeten leggen en dat wil ik niet, dit is toch al behoorlijk prima? Iets meer qua kosten per maand dan wat ik nu betaal, maar wel een uitstekend toestel.
http://www.hollandsnieuwe.nl/krant?promoId=474_MDP_WEG_130617_S3&icmp=BC_home_HB4_TVE_S3-2650
Los kost dat ding 376. Hell no. Maar ja...als ik omreken wat ik na twee jaar kwijt ben qua abbo kosten....dat is ook droevig. Maar 26,50 per maand is wel even wat beter op te hoesten dan 376 in één keer. Wat voor alternatieven zijn er qua losse toestellen? Het moet gewoon sowieso vlotter dan die Galaxy Ace troep zijn en SmartGlass ondersteuning ook echt geen overbodige luxe.
Maar ja...ik kijk nu op Tweakers Pricewatch en de Ace kost gewoon nog steeds 125 euro, wtf man! Dus tja..denk dat ik niets goeds voor 100 euro hoef te verwachten. Ik ga morgen wel eens wat rondkijken in de stad...of tja....tweedehands.
Klik om te vergroten...