1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Het Bel+SMS+Web 100 van Vodafone is 6 maanden €17 en daarna de rest van 2 jaar €34 met €60 bijbetalen voor toestel...

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Zo dan....dan is dat echt niet verkeerd inderdaad zeg. Maar correct me if i'm wrong..deze aanbieding is nog veel beter toch?

En 18 augustus loopt mijn contract af, dan kan ik toch een maand vantevoren al voor een nieuwe foon gaan toch?Zolang ik bij Vodafone blijf?

Anyway...de link

https://www.studentmobiel.nl/samsung-galaxy-s4

Ooooh nevermind. Daar krijg ik alleen maar meer internet, dat boeit me niets. :D Vodafone blijft de beste dan.

Laatst bewerkt: 22 jun 2013
  3. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Je kan al 2 maanden van te voren je abbomement verlengen. ;)

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Zo dat zou geweldig zijn. Ook wanneer ik de telefoon zelf via DealDirect gekocht had toen? Ik kan gewoon naar de Vodafone winkel gaan en de boel verlengen en voor nieuwe foon gaan?

5. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Online is 2 maanden van te voren. Durf niet te zeggen of het ook voor de Vodafone winkel geldt.
    Proberen kan geen kwaad :D

6. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    3 maanden van te voren en zit je bij Vodafone dan zelfs 4 maanden. :)

7. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Huh? Ik kon het pas 2 maanden van te voren. Ben al 8 jaar klant.. Vreemd.

8. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, ik dus 4 maanden al en dat is normaal bij Vodafone hoor. Vorig jaar ook gedaan met de Xperia S. :)

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ok mensen dat klinkt super goed. Ik ga morgen wel even de stad, even informeren. Hoe sneller ik van die Ace af ben, hoe beter. Tjonge! :D

10. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij word je voor getrokken. En ik word besodemieterd. :mad:

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik kan die aanbieding echt nergens vinden op de Vodafone site. Ik kan hem alleen vinden met een RED abonnement en dan kost het ding zelf 150 en je betaald 10 per maand voor het toestel. Het abonnement is de eerste 6 maanden 29,50 en daarna 59. Ik zoek me een ongeluk op die site..maar kan die aanbieding niet vinden. Op Studentmobiel.nl kan ik dat abonnement echter wel vinden...hmmm..ik doe iets fout op de Vodafone site dus. Ah ik ga morgen gewoon even de stad in.

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dan moet ik wel eerst ff mijn telefoon gegevens back-uppen :p

Bouwkwaliteit is dik in orde, mooi afgewerkt en erg stevig voelt het aan. Wel iets aan de zware kant vergeleken met veel andere telefoons, maar dat maakt mij vrij weinig uit. Batterij gaat nu al trouwens veel langer mee :) nog 3 cyclussen van (zowat) volledig leeg en dan weer volledig opladen en dan zou het zelfs nog beter moeten gaan :)

Wanneer is Project Firefly er nou eens :9 die wil ik zo graag _O_
    Ik dacht ook dat dit bij vodafone was ja, belachelijk duur zijn die eigenlijk, maar service is verder wel prima. Alleen voor studentenmobiel moet je echt wel student zijn btw ;) Dat controleren ze.

S4 is wel een verbetering natuurlijk, maar die is gewoon erg prijzig natuurlijk. S3 kan ook veel, dus als je niet iemand bent die graag 50 euro in de maand kwijt is, zou ik gewoon voor de S3 gaan. En áls je dan per se de S4 wilt, wacht dan op zijn minst op de waterdichte/octocore versie :p

13. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Je hoeft geen backup te maken tenzij je de volledige update draait! >30 mb
    Of vraagt hij dat?
    Heb je hem ook al aan je kennisen laten zien?

Ik zit ook op Project Fireflyte wachten ;)

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Studentmobiel hoef je geen student voor te zijn sjaak.

15. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    :lol:

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoezo dat dan? 2 jaar terug toen ik daar mijn telefoon haalde, moest ik ook een kopie van mijn ov meesturen.

Edit: appie, tis 180 MB 8) hij maakt wel al back ups naar google servers, maar is dat voldoende? Of moet ik kijken naar apps die een back up maken

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nou ik ben de stad in geweest en gelijk naar Vodafone gegaan. Die verwezen me gelijk door naar Belcompany voor die deal waar Lethal het over had. Dus ik daarheen, maar ze hadden niet van die deal gehoord. Bij hun was de S4 150 euro en dan heb je 6 maanden lang dat je 17 euro betaald en daarna 34 per maand voor twee jaar lang. Maar ze vroegen of ik ook een toestel kon inruilen, mijn Ace dus. Daar willen ze nog 24 euro voor geven en hij wilde 50 euro van die 150 afhalen voor de S4. Deze aanbieding was alleen voor vandaag zei de verkoper.

Het scheelt 16 euro met de deal waar Lethal het over had en die ook op Studentmobiel staat. Ik denk er nog even over na. Trouwens over Studentmobiel.nl:

En dan nog iets..kan ik via Studentmobiel wel gelijk verlengen en dus ook meteen een nieuw toestel of geldt dat alleen voor de 'normale' winkels?

18. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Dan even alles backuppen

je kunt ook de beta downloaden van het forum.. als je dat leuk vind!

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik stond bijna op het punt om die aanbieding van Belcompany te doen, maar dat zou een overhaaste beslissing zijn en puur omdat ik dan lekker van die Ace af ben. Nee het is beter om tot maandag te wachten, Studentmobiel bellen en informatie inwinnen over hun aanbieding, die gewoon echt beter is en ik kan mijn Ace gewoon blijven houden als extra foon. Ben uiteindelijk gewoon goedkoper uit.

Plus de twijfels tussen:

Galaxy S4
    HTC One
    Lumia 920

Galaxy S4 omdat je er alleen maar goede dingen over hoort, veel features hoor ik in videoreviews en megasnel. HTC One omdat het een veel beter en mooier design heeft dan de S4 en het geluid schijnt super te zijn. Zeer tof voor wanneer je naar muziek gaat luisteren dus.

Lumia 920, omdat het een keer iets nieuws is. Geen Android wat ik nu al jaren ken, maar iets volledig anders. Best een lastige beslissing zeg.

20. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Je vergeet de oppo ;) lees maar hier boven enne is totaal andere android ervaring!

Deel Deze Pagina