HTC en S4 verschillen in kleine dingetjes van elkaar. Op tweakers staat een uitgebreide review van die + de sony experia Z. Echt een aanrader als je daar naar kijkt
Lumia is natuurlijk weer totaal wat anders, maar met de nieuwe xbox en alles zal dat vast goed werken. Ik blijf zelf android wel erg fijn vinden voor op mijn toestel hoor, maar smaken en voorkeuren verschillen natuurlijk.
Nu eindelijk de micro sim bij de vodafone winkel gehaald (mijn god zeg... een uur in de rij gestaan terwijl er welgeteld 4 klanten voor mij stonden en er 3 werknemers waren. Zeer, maar dan ook zeer sloom zijn ze daar zeg)
Maar pfoe wat een heerlijke telefoon \o/ Alles werkt echt enorm soepel en na de eerste dag merk ik ook nog niet echt iets over een slechte batterij. Ja tenzij je het heel intensief gaat gebruiken, anders valt het reuze mee
Firefly hopelijk binnenkort uit de beta en dan pleur ik dat erop
óf ik moet daarvoor zin hebben in rooten
dan ga ik Cyanamod ofzo erop zetten
Ik begrijp je heel goed over dat direct kopen
er zit een enorm verschil tussen het in een keer betalen of binnen 2 jaar af betalen, ik had de 'mazzel' dat ik voor sim-only had gekozen en zo vrij was in mijn keuze
De HTC heeft een betere duur batterijduur dan de S4 hoor
zoals ik al eerder aangaf, check tweakers ervoor
. De S4 is 620 nieuw, de htc 700. Logisch dat je meer moet bijbetalen dus. Alleen zoals ik eerder al aangaf, áls je überhaupt voor de S4 wilt gaan, is het veel beter om te wachten op de nieuwe versie die binnenkort in de winkel ligt
Echter is die qua prijs hetzelfde of misschien zelfs duurder dan de One. Dat je de batterij er niet uit kan halen, vind ik zelf geen slechte keuze. Na 2 jaar doen veel batterijen het nog prima, zeker als je er een beetje voor 'zorgt'
Echter na die 2 jaar kan het sneller achteruit gaan.
Het wordt er echter allemaal niet makkelijker op met het grote aanbod. Zet voor jezelf anders een lijstje op met wat je er écht van verwacht en vooral ook wat je max zou betalen en wat je verder niet zo belangrijk vind. Dan kan je al veel meer de telefoons tegenover elkaar zetten en vergelijken op wat jij belangrijk vind.
Een troost, je gaat er in ieder geval wel op vooruit qua telefoon
dat kan niet misgaan
Klik om te vergroten...