1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Tja accuduur is wel elke high-end smartphone gewoon kut. Je moet hem gewoon elke avond tijdens het slapen opladen en dan is het gewoon goed te doen.

Ik zou zelf voor de One kiezen (maar ben dan ook een beetje een HTC fanboy) want ik vindt sowieso en het design een stuk beter plus Sense spreekt mij een stuk meer aan dan TouchWizz

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik begrijp nu ook van bepaalde videos en fora dat sommige mensen last van lag hebben op de S4. Waarschijnlijk vanwege die shitload aan extra features in de Touchwizz. Dat hoeft natuurlijk niet persé bij mij te gebeuren, maar toch. Begin toch wel steeds meer te neigen naar de HTC one. 32 (dus zal wel ongeveer 26gb aan vrije ruimte zijn) moet genoeg zijn voor mij en ik blijf bij dat pluspunt over het geluid. Maar toch, er zijn nog meer dan genoeg twijfels en hopelijk worden die volgende week flink minder nadat ik beide flink het getest.

EDIT

Maar er gaat een pluspuntje van de HTC One af, want ik las net dat al die positieve dingen over het geluid puur alleen is wanneer je muziek via de speakers luistert. Fuck no dat ik muziek ga luisteren via de foon speakers, in-ear headphones all the way. Schijnbaar schijnt dat weer weinig te verschillen met de S4.

Laatst bewerkt: 23 jun 2013
  3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    De batterij is prima van de S4 en gaat bij normaal gebruik met het scherm op hoge helderheid best lang mee hoor, zie hier:

En dat er lag is klopt, maar dat is alleen bij de animaties als je toepassing gaat openen of er tussen gaat switchen. Er komt echter een officiele schone Android versie uit voor de S4 zonder Samsung skin of bloatware, dus dan is je S4 supersnel aangezien de skin zwaar is. Maar er komt vast ook wel een update van Samsung zelf die de lag oplost.
    Van warmte/hitte heb ik geen last trouwens, ook niet bij langdurig gebruik of games. Verschilt blijkbaar per toestel...

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    wat vreselijk simpel dat je mijn opmerking niet als grap zag :+ Zo reageer jij de laatste tijd op alles namelijk

5. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Kijk eens op www.smartphoneshop.nl , over het algemeen de goedkoopste retailer. Zelfs personeel van providers bestellen daar omdat dat goedkoper is dan via de eigen baas :+

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Kijk dat is goed om te zien. Dat op warmte was trouwens over de HTC One. De reviewer van Digitaltrends klaagde erover en dat hij zelfs gebeurde mij niet heel erg zware processen.

Gaan we eens even een kijkje nemen nu. :)

Ik zat al de tijd naar een RED abbo te kijken, maar al die voordelen hoef ik helemaal niet persé. Bij zo'n BEL+SMS+WEB 100 is de aanbieding van de Samsung zelfs beter op Smartphoneshop dan Studentmobiel. Ik betaal dan maar 46,45 voor de S4. En na die zes maanden betaal ik dan 34 per maand.

Blijkt nu dat ik iets helemaal verkeerd heb gezien. Die aanbieding van de HTC One gratis en dan 38 per maand is met een Smartmix abonnement en dat is van Tele 2. Laat ik nou net bij Vodafone zitten. Bij Vodafone betaal je op zijn minst 154 voor de HTC One nog. Dus er zijn twee opties voor mij....ik wacht tot mijn contract eindigt op 18 augustus en ga dan voor een Smartmix abonnement en verleng dus mijn Vodafone niet. Of ik verleng wel bij Vodafone en heb volgens week een S4 in huis. En dat Smartmix abonnement is voor een S4 helemaal niet geweldig, duidelijk duurder uit. Dus stel ik zou wachten tot 18 augustus voor een HTC One. Dan betaal ik meer qua maandelijkse kosten, maar het toestel is wel meer gelimiteerd vergeleken met een S4. De beslissing begint nu wel makkelijker te worden.

Laatst bewerkt: 23 jun 2013
  7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Huh. :+

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zag dit op Tweakers

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40458193#40458193

En ik denk dat ik maar zo snel mogelijk ook een screenprotector haal als ik voor de S4 ga, en die kans begint erg groot te worden nu. Damn dat zuigt flink zeg wat je in die pics ziet.

http://www.smartphoneshop.nl/category/216077/samsung-galaxy-s4-beschermfolie.html

^ Zoals als dat, beschermt dat je scherm nou echt goed dan? Alleen tegen krassen toch? Dus stel hij zou vallen..daar wordt ie echt niet tegen beschermd toch?

Laatst bewerkt: 24 jun 2013
  9. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb een S4 en 1x laten vallen precies plat op de scherm. En geen 1 barst/kras te zien. Ligt natuurlijk ook aan hoe je om gaat met de S4 tot nu toe erg sterke telefoon.
    Zie ook het filmpje die Letal gepost heeft.

S4 is zelf al kras bestendigt. ;) Zie
    http://www.samsunggalaxys4.com/hoe-krasbestendig-is-de-galaxy-s4/

Laatst bewerkt: 24 jun 2013
  10. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Als je toestel plat valt is er vaak niks aan de hand, behalve bij iPhones dan. Het is wel bijna altijd raak als die op een hoek valt. Maar het is ook gewoon een kwestie van geluk hebben... of pech! :p

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zal er gewoon extra voorzichtig mee zijn, dan moet het wel goedkomen. Wat zijn trouwens een beetje toffe cases voor de S4? Want ik heb net een hele zooi aan cases gezien op Smartphoneshop, maar ik kom er niet uit. En jullie weten het ongetwijfeld ;)

12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Spigen Neo Hybrid. Zie pagina's terug...

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    HTC One gaat het worden. Puur om het uiterlijk en het gevoel van het apparaat. Ik vind ze qua performance vrijwel gelijk.

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.128
    Ik zou denk ik ook voor de HTC gaan, ik heb nu een tijdje de S3 en ook al voldoet ie wel, het is toch wat een 'meh' gevoel, wat eigenlijk alleen gebaseerd is op gevoel :+

Nou ja, de S3 is de laatste tijd erg traag, misschien maar eens resetten, maar dan ben ik wel alles kwijt :mad:

16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat is bij bijna elke smartphone het geval. M'n Xperia S was na nog geen jaartje ook veel trager geworden. Het is net als bij een PC die na verloop van tijd vervuild. Maar je kan toch een back-up maken van je instellingen en eventueel bestanden overzetten naar SD?

@BigKabuto: Jup, dat is 'm. Ik heb echter de zilverkleurige versie. Eerst had ik zo'n silicone case van 3 piek, maar dat was maar niks. Verder heb ik nog een leren pocket case, maar daar moet je steeds je toestel uitvissen en is niet altijd handig.

17. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.128
    Klopt, heb hem nu een half jaartje.

Whatsapp en SMSjes heb ik al een back-up van gemaakt, rest kopieer ik wel naar mijn PC toe en dan maar even terugzetten naar fabrieksinstellingen.

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Ja maar dan moet je wel weer alle apps opnieuw installen toch?
    Ik wil t ook doen.

19. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.128
    Volgens mij wel, heb het nog niet gedaan trouwens :+

20. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja en nee. Je kan resetten zodat je toestel weer is zoals gekocht of soft resetten met het behouden van je data.

Maar alle apps die je hebt gedownload zijn terug te vinden in je geschiedenis waar ze opnieuw zijn te downloaden.

Deel Deze Pagina