De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ja dat geloof ik graag. :9 Maar indd zo denken de meeste dat meer beter is en daar spelen fabrikanten zoals Samsung ook goed op in, tenminste voor het volk hier. Want bijv. in Japan leven ze op snelheid en dat komt ook mede door het netwerk, en daar krijgen ze een S3 met Dual-Core (S4) en 2GB RAM... gaan met die banaan! :)

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Vond Japan ook net iets te ver rijden ;)

3. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, net iets te ver hè. :+ Nee, maar het komt door het snelle 4G LTE-netwerk daar en daar werken de huidige Quad-Cores niet lekker mee samen. :)

4. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ik ben niet zo thuis in de telefonie :) Meer toeval dat ik afgelopen week mocht verlengen en dat dat gelijk viel met de launch van de S3 :) Wel lekker, weer een up-to-date toestel.

5. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Wat betaal je per maand als ik vragen mag?

6. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Vodafone bel sms vaak €37,50
    500mb
    90minuten
    onbeperkt sms-en

Eerste 4 maand geen kosten (dus 20*37,50)

Hoop geld vind ik het maar minder dan 500mb is gewoon te weinig. En wel tevreden over vodafone dus geen zin om van provider te switchen.

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Wat betaalde je nog bij voor je toestel?

8. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    €220

Bij de Belcompany (wat nu onderdeel is van Vondafone). Verlengen was daar net zo duur als nieuw abo bij 2call.nl Daar betaal je, als verlenger, €291 bij. Dacht altijd dat online goedkoper was dan via de winkel.

En Samsung heeft ook meteen de source code vrij gegeven :)

Laatst bewerkt: 1 jun 2012
  9. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Wow, aardig bedrag! Met verlengen naaien je ze meestal en dan heb ik toch wel een goede deal gehad voor een 1-jarige verlenging voor slechts 40 Euries per maand met een gratis Xperia S en 1GB HSPA-internetbundel. :)

10. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    X1 gehad :emo:
    Daarna X10 :emo:

Nee, dat hoeft van mij niet meer zo

11. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ben ik toch een stuk goedkoper uit met m'n One X, maar ik lease hem dan ook. Ook 1 van de redenen waaorm ik gekozen hem om toch te leasen, wil je je toestel per se zelf hebben moet je gewoon flink dokken.

12. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Heb verder niet echt onderzoek gedaan naar waar ik het goedkoopst uit zou zijn :) Vond het wel prima zo. Wel een hoop geld, maar onbeperkt internet voor weinig is verleden tijd, helaas.

13. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    De Xperia S is gelukkig hele andere koek dan een aantal voorgangers, maar het ging me meer om de bedragen eigenlijk.

14. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Waar kan je btw 1 jarig verlengen voor 40 euro per maand met gratis toestel?

Je hebt wel gelijk dat het een hoop geld is natuurlijk :)

15. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat verschilt per (web)winkel, maar ze hebben sowieso in mei de abbo's op de schop genomen en ik kon gelukkig nog net profiteren van de oude. En verlengen via de provider zelf meestal veel duurder tenzij je extreem veel buiten je bundel komt, want dan komen ze pas met goede korting. Het beste is altijd goed rondkijken voor goede deals, want verlengen kan ook buiten je provider om. :)

16. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Had niet de behoefte om van provider te wisselen. Online (2CALL) was 65 euro duurder
    Zal vanavond nog eeens zoeken

17. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, ik bedoel dat je niet direct via je provider hoeft te verlengen. Dat kan via elke (web)winkel en soms zitten er hele goede deals tussen.

18. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Op telecomvergelijker gekeken en die hadden geen hele goede deals. Daarnaast is mijn ervaring dat 2call over het algemeen wel goedkoop is, en die is nu duurder dan vodafone/belcompany :)

Denk wel dat ik over 2 jaar wat had kunnen uitsparen maar dat zullen geen honderden euro's zijn.

19. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja ok, maar goed je bent toch bijna 1000 Euries in totaal kwijt nu. Best een hoop geld, maar de mooie superdeal-tijden zijn helaas toch een beetje over aangezien ze normaal mooie deals hadden en het geld terug probeerde verdienen met kosten buiten bundels. Alleen is tegenwoordig SMS en bellen een beetje dood, dus ja... dan gaan de prijzen omhoog. Ik had hiervoor voor 20 Euries gratis de nieuwste Samsung toen + onbeperkt data en een shitload aan min./SMS (300 geloof ik). :)

20. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Trouwens, typisch Japans weer! :p

[yt]Xbyoool5ZwY[/yt]

Deel Deze Pagina