1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    @ Lethal haha. :+ Ik bedoel stof.
    Geen idee, maar ik weet wel als je 'm terug zet naar ' Fabrieks instellingen ' dan ben je echt alles kwijt. Wil je dit gaan doen, zorg dan dat je alles opslaat.( Maak eventueel een back-up) voordat je 'm terug zet naar fabrieks instellingen.

Laatst bewerkt: 8 aug 2013
  2. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    Is een Huawei Y300 een fijn mobieltje?

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
  4. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
  5. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Knoop doorgehakt, Oppo Find 5 gekocht en een simonly aangevraagd á 15 euries in de maand. En hier zijn vast mensen die mij kunnen helpen om de Color rom erop te zetten/software te veranderen. Kan niet wachten tot hij binnen is en ik mijn iPhone 4 kan degraderen tot iPod.

6. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Hulp is denk ik niet nodig

Rom downloaden
    kopiëren naar je sd
    naar instellingen gaan
    About phone
    upade.. endan manual romupdate.

Selecteer de rom

Ik vind de beta color rom nog niet fijn.
    De vertaling is nog niet alles
    En een APN Netwerk opzetten werkt nog niet.
    Het ziet er verder wel mooi uit!

Ben heel benieuwd naar jou ervaring!

7. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ow netjes :). Welke ROM zou jij me aanraden dan? En lees ook veel over Rooten: wat is daar de toegevoegde waarde van?

Ik zie op internet ook dat iedereens lockscreen anders is, dus echt de manier om hem te unlocken. Zit dat in de rom of is dat nog een extra software update?

Sorry, ik ben iPhone gewend dus nog niet thuis hierin. Ben iig blij dat je me wilt helpen en laat het snel weten wanneer ik hem heb.

8. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ook rooten is eenvoudig(er) Kijk maar op het forum. t is niet meer dan een zipje draaien

Voordeel van rooten is dat alles zelf kan aangepast worden/ je overal toegang tot hebt.

Mijn voordeel is dat ik mijn ps3 controller aan kan hangen via bleutooth en heerlijk kan gamen!

9. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Het gesloten apple wereldje ga jij gauw vergeten... (mede dankzij oppo! ik denk dat jij de eerste 10 min na het aanzetten je mond open staat van verbazing, hoe mooi toestel, maar vooral hoe mooi het scherm is!) :+

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Mijn oppo is gone :'-(

Wat is er gebeurd vraag je je dan af?

Sziget happened :'-(

11. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Doet hij helemaal niks meer? Ook niet laden?

Sent from my X909 using Tapatalk 2

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    met gone bedoelde ik gestolen :9 dus misschien doet ie het nog perfect hoor, in de handen van een hongaar.

13. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Lekker gedaan! 8) Je kan 'm zeker niet op afstand traceren en blocken zoals bij Samsung?

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    wel via zo'n app ding, maar nu allang niet meer nee.

ach ik had nog steeds beste week ooit hoor :9 ik zit er al niet meer mee, ik kan nu als het goed is wel overstappen op een abbo met telefoon. Suggesties voor een nieuwe telefoon zijn dus welkom :p

15. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ok dan. Maar wel typisch dat je een foon kwijt bent die "Find" heet. :p

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    :lol: idd.

Maarja die dag was wel zwaar klote hoor. Ik had al 150 gepind waarvan er 40 ofzo op was gegaan, al mijn pasjes kwijt, telefoon kwijt. Dat is niet leuk wakker worden om half 8 op een bankje in een of andere fucking ghetto waar (bijna) NIEMAND engels kan.

Laatst bewerkt: 13 aug 2013
  17. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ja ik hoop maar dat het me Apple kan laten vergeten. Heb 3 jaar lang mijn iPhone 4 met heel veel plezier gebruikt! Maar ik sta overal voor open. En scherm was ook de grootste trekker. Elke review hebben ze het over het scherm en bouw kwaliteit. Is toch iets wat als eerste opvalt en me ook trok bij de iPhone. Galaxy S4 en HTC One vind ik gewoon niet lekker aanvoelen. Vond het wel moeilijke keuze omdat ik de Find ook nog nooit vast heb gehad of irl gezien heb.

Heeft het niet opnieuw overgaan op de Find 5 te maken met het feit dat je verandering wilt of dat de OPPO toch ergens in tekort schiet?

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    nee het heeft ermee te maken dat de oppo alleen te halen is als simlock vrij toestel :'-( ik ga vanaf nu nooit meer dat geld bij elkaar krijgen wss. Dan stap ik liever over op een telefoon waarbij ik dan 20-25 euro p/maand extra moet betalen. Oppo had wat tekort komingen (batterij was er 1 van) maar ik was echt verliefd op die telefoon. Ik denk dat latere telefoons van Oppo alleen nog maar beter en beter gaan worden. Iig veel plezier met je toestel man :thumbs: Je zult vaak genoeg verbaasde reacties krijgen als mensen naar je scherm kijken.

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.127
    Waarom neem je dan ook zo'n toestel mee daarheen :+

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    voor de camera :'-(

En op het terrein had ik een kluisje hoor! Daar had ik hem daar zeker ook ingestopt. Heb je alleen weinig aan als je er nog niet bent :9

Deel Deze Pagina