1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als ik het goed begrepen heb zitten de belminuten er voor die prijs bij. (100 belminuten/sms)

Ik heb even op internet rondgekeken, en zag dat er in het verleden inderdaad wat problemen waren. Maar of dat nu nog steeds het geval is weet ik niet. Maarjah, als ik hoor dat het bereik van Tele2 (T-Mobile) zo bagger is.... dan moet ik nog maar een even goed nadenken.

Laatst bewerkt: 16 aug 2013
  2. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ik woon in Frankrijk en heb ook Tele2, geen enkel probleem.

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Precies hetzelfde, en elk station gewoon 0 bereik qua internet. Op een station :lol: Heb Tele2 btw.

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Misschien bij Tele2/T-Mobile? Dan zou het kunnen want die had ik even instinctief overgeslagen. :+ Bij Hi kom ik uit op EUR 37,50 via hun site (is wel studentenkorting vanaf gegaan). Bij studentmobiel kom ik uit op EUR 42.50 voor hetzelfde.

5. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Heb vandaag mijn Find 5 binnen gekregen... Ben onder de indruk van het scherm en de snelheid waarmee ik dingen kan doen.

Wel moet ik wennen aan Android, wat dat betreft vind ik iOS nog een stuk gebruiksvriendelijker. Ben wel benieuwd naar costum ROMS en dergelijke, maar voor nu blijf ik nog ff bij de stock OPPO.

Trouwens, mega irritant dat google geen paypal ondersteunt. Geen idee hoe ik nu aan mijn betaalde apps kom...

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Rooten :D! Ik kan later wel je uitleggen hoe je het moet doen, het is werkelijk té makkelijk voor woorden bij de Oppo :) Dan heb je Marketmilitia ofzo waar je zat van de betaalde apps kan halen.

Daarnaast is het aan te raden om over te stappen naar Project Firefly ROM (tegenwoordig Color ROM), dat gaat de nieuwe standaard van oppo worden en is veel mooier en sneller dan de eerste stock rom. Even naar oppo forum gaan en zoeken op color rom. Veel plezier ermee :) Ik mis de mijne nog steeds :'-(

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    En als je niet wil rooten kan je een 3vcard halen voor bijvoorbeeld 20 euro bij de primera e.d. of online bestellen op www.3vcard.nl

- Tapatalk 4

8. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe is je bereik in de rest van Nederland dan? Ook bagger? Op internet lees ik ontzettend veel klachten.

Ik denk nu dat ik toch beter voor het KPN netwerk kan kiezen (waarschijnlijk Telfort)

9. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Kijk, dat zijn tips! Ik moet nu werken, maar kom er zeker op terug. Zal wel wat onderzoek doen em als het me niet lukt hoor je het..

Edit: GPS werkt trouwens niet... hij blijft verbinding maken maar kan nooit locatie vinden.. Oppo gebruikers die hier iets van weten?

Laatst bewerkt: 17 aug 2013
  10. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, dat is bij Tele2 ;) Bij andere providers ligt de prijs inderdaad een stuk hoger.

Edit://

LG Optimus G (volgens de site van Belcompany 450 euro)
    Telfort Sim only: 300 min/ 100 sms/ 500 MB (15 euro p/m)

Wanneer je dit 'uitgaande van een 2 jarig contract' omrekent in prijs per maand kom je uit op 33.75.

Mooie deal toch voor deze telefoon? Ik neem aan dat sim only van Telfort zonder problemen op een telefoon van Belcompany werkt?

Laatst bewerkt: 17 aug 2013
  11. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    GPS moet juist heel snel zijn! Sta je wel buiten?
    En neem even contact op, want het lijkt mij niet goed!(van wat ik lees)

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Werkt zonder problemen, die zijn gewoon simlock vrij. Je kan eventueel even verder zoeken naar een lagere prijs, want Belcompany is niet altijd de goedkoopste.

Heb zelf al even snel gekeken, kan zeker 50 euro goedkoper voor je, bij betrouwbare webshops.
    http://tweakers.net/pricewatch/325278/lg-optimus-g-16gb-zwart.html

13. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Mensen ervaring met de HTC One?

14. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Hmmm na een paar keer rebooten en aantal keer proberen werkt hij nu ineens een stuk sneller. Zit nu alleen nog met rooten, weet niet precies hoe het werkt. Zat op de site van XDA, maar volgens mij zitten daar alleen maar gasten die dit dagelijks doen ;) wordt niets uitgelegd.

15. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Zo he er is een nieuwe oppo uit! Design niet echt mooi (apple look) maar de specs prachtig voor die prijs. Ik ga hem maar bestel(l)en voor mijn vrouw http://en.oppo.com/products/r819/

Laatst bewerkt: 19 aug 2013
  16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar rooten op de oppo is toegestaan en super easy. Zolang je niks aan de hardware veranderd, blijf je de garantie houden op je toestel :)
    ja klopt daar vond ik het ook lastig volgen :+ "doe dit en dan dat en dat en dat en hop het staat erop"

ehhh... right.

Ik zal wel ff proberen een duidelijke uitleg te geven :)

Wat :eek:? maar 270 euro?

Laatst bewerkt: 19 aug 2013
  17. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
  18. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Aah dankje ;)

Bol.com 400 euro. :) Ik denk dat ik hem daar bestel. Al loop ik zo eerst even binnen bij de KPN winkel. Even kijken wat die daar kost ;)

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hmm niet slecht die nieuwe Oppo :) Kans dat dat mijn nieuwe telefoon gaat worden voor die prijs.

20. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Koopje nog dual sim ook! (en dan naast de iphone van m,n neefje neer leggen :)

Deel Deze Pagina