ff een copy/paste actie
hallo,
op het forum van de website (eerst aanmelden) van de nederlandse pocketpc club.
(pocketpc-club.nl)
Deze website bevat een gedeelte met Te Koop Aangeboden. En daar vindt je een hoop tweedehandse top pocket pc's voor rond de 200-300 euro. Ik heb zelf een ipaq 3850. Dit is echt een top apparaat. Zit helaas geen bluetooth of gsm/gprs functionaliteit op, maar is toch een windows ce 3.0 ppc met windows for ppc 2002. Verder 64+32 mb geheugen, wat meer dan genoeg is voor alle programma's. Daarnaast nog een slot voor een SD card. Ik heb een kaart van 128 mb voor divx films en friends afleveringen of mp3's. Ik wil zelf een 256 mb kaartje kopen (postzegelformaat)....
het forum heeft ook een hotsale gedeelte, hier staan alle mooie en goedkope dealtjes vermeld en de webwinkel of winkel waar je de ppc kunt kopen
Daarnaast kun je op de pricewatch van tweakers ook eens zoeken naar redelijk geprijste ppc's, maar de website van de ppcclub is echt super voor dit soort zaken (een soort xbw, maar dan voor de ipaq.
Enne als ik wederom voor de keuze zou staan, zou ik nog steeds altijd wat meer geld neerleggen voor een ppc met windows ipv een palm (os), met een ppc kun je veel meer multimedia shit doen, naast het feit dat het net zo'n goede agenda functie heeft. Daarnaast is er ook een gigantische lading software verkrijgbaar voor de ppc...maar beide, ppc en palm, voldoen prima aan de meeste eisen. Behalve dat een ppc dus wel die avantgo xbox pagina mooi kan weergeven..haha (dus voor de slick ricks onder ons: koop een ppc, maak je lekker de blits mee)..
EN NU weer ontopic....zullen we eens pijlen of er een ppc (of palm ) pagina kan komen van het nieuws gedeelte van xboxworld?????
groet,
----------------------------------------------------
je moet gewoon op h!!p://www.avantgo.com het programmatje downloaden. Dit installeer je op de palm of ppc en daarna zoek je op dezelfde site naar het xbox kanaal (channel)
Speciaal voor palmgebruikers kun je ook via een nederlandse site die avantgo kanalen inlezen.
h!!p://palmclub.nl/channels/
Let wel. Dit zijn geen 100% internet pagina's. Je update ze automatisch tijdens het syncen van je pda. Op palm os kun je het xbox kanaaltje ook lezen, maar dan wat simplistischer van aard.
succes
----------------------
btw. Ik probeerde deze xboxworld site ook in te lezen, maar helaas bevat de site teveel sjieke tierelantijntjes en op de ppc resulteerd dit in een onleesbare brei..... Een speciale pocketpc news channel zou echt super zijn daarentegen....dus al het nieuws in het ppc formaat...dat zou een supercoole nederlandse feature kunnen zijn van deze site..Wellicht is de meerderheid echter niet in het bezit van de gadget (1 xbox gadget is vaak al genoeg he)
m-X
m-X
Enne, vragen ? ? pm me maar, anders gaat deze geheid op slot....en dat is zonde lijkt me.
----------------------------------------------
Hallo, misschien leuk voor pda-bezitters die hier nog niet vanaf weten. Op je pocket pc (win ce 3.0 2002) kun je middels avantgo of mazingo ook een xbox pagina (xbox365 mobile edition) inladen.
Zie dit niet als reklame maar simpelweg als een leuke uitbreiding van het gebruik van je pda. Ik heb zelf een ipaq en heb in avantgo een zooi kanalen gezet, hierbij zit o.a. een xbox website, met leuke nieuwtjes. Er zijn ook nog wat globale gamesites die je kunt inzien, maar die interesseren mij niet echt.
Best leuk wanneer je bijvoorbeeld 'on the road' bent.
succes
groet,
m-X
Laatst bewerkt: 29 mrt 2003