1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!! [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 28 apr 2005.

  1. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Wist niet dat ik gewonnen had joh

    Je hebt verloren met minder dan een promille, zo erg is dat toch niet:)


    Was leuk ja, misschien kunnen we naast de wekelijkste car challenge ook een cone challenge doen ofzo?
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja lijkt me een goed id. In Arcade mode moet ik nog iets van 15 platina voor Cone dus dat is dan ook weer lekker. Na de carchallange van Gaming 4 Ever, die voor deze week doen. Doen we volgende een week een Cone Challange. Voor Ideeen PM Superbol of Metal Mark
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    ik heb voor de nieuwe challange een tijd van 0.51.033 gezet. Tkan echt veel sneller want al bij de 2de checkpoint lag ik een keer -0.00.600 voor. Daarna botste ik tegen een muur :'-(
     
  4. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eerste tijd na 5 rondjes: 0.53.501 (Rank 3249 op Live)
     
  5. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Yeah, zal deze challenge meedoen! Duurt hij weer een week? Leuke baan met vette auto :D
     
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Duh, ik heb 'em gekozen O-) :9
     
  7. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    0:49.567 ( Rank 41 op L!ve )

    Zitten weer leuke schakeltrucjes bij :).
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2005
  8. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    0.56.450 na enkele rondjes rijden, maar ik zie er wel heil in om er enkele secondes af te schrapen.

    Ik ben sinds gisteren helemaal 'in de ban van' de cone challenges. Sinds gisteravond zowel in KWS als Arcade al 9 cone-challenges op goud gehaald, wat voor mijn doen niet verkeerd is.

    Mijn suggestie voor volgende week, arcade cone-challenge 16, Lenin met de Morgan Aero, heb ik net ook gedaan. Voor het eerst een cone-challenge helemaal aan elkaar gelinkt. Ik deed hem op goud, maar voor platinum was ik anders nog enkele 100 punten tekort gekomen.
     
  9. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Eerste tijd na vijf rondjes; 0:52;070. Weet dat ik rond de 50 moet kunnen komen, heb -0:01;342 zien staan bij "bocht na die jump". Ging nu niet zo goed meer helaas.
     
  10. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Nemen jullie die jump daar, of rem je af voordat je hem neemt zoals ik doe?? Kijken of ik daar anders nog tijd kan winnen :cool:

    Nieuwe tijd: 0.52.228 (Rank 1450 op Live)
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2005
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb me tijd ook maar ff verbeterd. 50.600 O-) afgerond en al 8)...morgen maar ff nog sneller :+ wil onder de 50 rijden :)..
     
  12. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    *gaat Verder Racen :d*
     
  13. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0

    Shiftglitcher ;)



    edit: off-topic: waarom hebben sommigen van jullie eigenlijk geen Live! Zo duur is dat toch niet? ..vraag ik me gewoon af
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2005
  14. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Nope, niet duur en is het zeker wel waard. Een punt: De Creditcard. Ik ben 17 en mag er dus officieƫl geen. Mijn ouders hebben er geen en willen er absoluut geen, want ze komen uit het stenen tijdperk en zijn volgens mij bang voor een creditcard, lijkt soms. Dat is mijn reden. Straks als ik in september 18 ben, hoop ik wel een CC en xbox live te kunnen bemachtigen. Eerst leek het me gewoon leuk, maar nu ik PGR2 heb lijkt me niks mooier dan live. Ook zeer handig om die ghosts te downloaden. Straks met Forza zal het precies zo zijn, dat ik live wel mis.
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja heb dezelfde redenen. Ik ben nog maar 16 :mad:. Maar ff een keer aan de buurman vragen :+...
     
  16. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Geen CreditCard is het voornaamste probleem denk ik. (Bij mij :D)
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja stomme CC :mad:

    Dit is echt een challange om Manual teleren. Als je hier Manual schakeld gaat het echt stukken beter. Echt ga het gewoon een keer proberen en dan lukt je het vanzelf. Ik kon het ook niet in het begin maar je moet gewoon een beetje oefenen:

    [Manual handleiding]

    Finish, [versnelling 3] schakel over op 4. net voor de bocht na de 3. je houd hem nog steeds in de 3. volgende bocht blijf je gewoon in de 3 hangen. Rechte stuk switch je naar z'n 4. de 2 opvolgende bochten in z'n 4 houden. rechte lange stuk na z'n 5. En net voor de bocht na de 4. Je rijd deze lange bocht uit. Na z'n 2 en huppa fietsem na z'n 4 toe over finish. [je hebt net de 4 over finish]

    Made by Fredkroket/Dikkie Dik :+.
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2005
  18. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker...seconde eraf: 0.51.166 (Rank 502 op Live)

    Ik schaar me eindelijk weer is onder de groten :+
     
  19. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit weer een mega challenge?
    Zoja, mn tijd is 0:50:234 (als ik m zo uit mn hoofd weet te vissen) ..morgen vertel ik wel de precieze

    @FredKroket...ben jij Dikkie Dik? ..die gamertag staat namelijk wel op gamertagpics.com
     
  20. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    WHAHAHAHA

    Damn he. Ik heb in mijn 4-jarige online gamercarriere nog altijd dezelfde naam en dat is -> FredKroket. Dat is de enige naam waaronder je mij zult tegenkomen ^^.

    Al mensen in de 49? Anders ga ik morgen weer even gassen :9.

    Edit* K Vic Vega :), Metal pest mij altijd, omdat ik veel eet :9. Maar ik ben alles behalve dik hoor! :D

    Maar weer ontopic 8)
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2005

Deel Deze Pagina