1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!! [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 28 apr 2005.

  1. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom dacht ik dat Fred ^

    gr
     
  2. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    En weer verbeterd: 0.51.107 (Rank 464 op Live)
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wow, jij komt al aardig dicht in de buurt bij mij. Ik zal ook maar weer gaan racen.

    _O_ Frank :+
     
  4. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt er nog een cone-challenge voor deze week?
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    next week...Anders doen we Donderdag de Cone Challange. Dan loopt de CarChallange van Maandag tot Maandag en de Cone Challange van Donder tot Donderdag
     
  6. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe tijd 0.49.964 ...vanavond nog meer oefenen, want ik kan m sneller

    gr

    edit: Nieuwe tijd 0.49.912 (manual) rank 66 op xbox live
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tijd: 50.865 (Auto) Ik ga het nog ff meer op Manual proberen, ik moet makkelijk in de 49 kunnen komen.
     
  8. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Vic Vega -> 0:49.912 ( Manual ) ( Rank 66 op L!ve )
    Gaming 4 ever -> 0:50.865 ( Auto )

    WR is van "Porsche 911 gt1" ( Wat een naam :9 ) met 0:48.434.

    Ikzelf heb nog niet verder geprobeerd. Morgen ga ik kijken of forza hier al is en anders doek nog wel een poging :).
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2005
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Fred, Vic Vega, Xboxmod, iig mensen die het goed kunnen:9
    Hoe nemen jullie bocht 4 en 5, in welke versnelling. Voor bocht 3, met een jump(je) erna rem ik altijd alvast wat een neem ik de bocht in z'n 4. Bocht 5 neem ik in z'n 3 omdat ik dan met het optrekken wat meer trekkracht heb.

    Ik doe het iig zo:

    Start/Finsh = 3 versnelling eroverheen, en op het rechte stuk doorgaan tot z'n 5.
    Bocht 1 = in z'n 3, en in z'n 3 houden op het rechte stuk(je) daarna.
    Bocht 2 = in z'n 3, en daarna opschakelen naar z'n 4
    Bocht 3 = iets remmen voor de jump, maar in z'n 4 houden.
    Bocht 4 = in z'n 4.
    Bocht 5 = terugschakelen naar z'n 3, en op het rechte stuk opschakelen naar z'n 5.
    Bocht 6 = in z'n 4.
    Bocht 7 = houden in z'n 4.
    Bocht 8 = in z'n 2, en zo veel mogelijk aan de binnenkant blijven, om zo min mogelijk meters te maken.
     
  10. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaming 4ever: Ik doe het zo:
    Start finish: zo rond de finish zit ik in de 4, op het rechte stuk naar de 5
    1e bocht: 3e versnelling (voor de 2e bocht schakel ik niet op naar de 4)
    2e bocht: 3e versnelling houden, uit de bocht 4e versnelling
    3e bocht: voor de jump iets afremmen, zodat je de bocht mooi over de zwarte streep kunt nemen (je zit dan dus in de 4e versnelling)
    4e bocht: hier rem ik ietsie om de bocht naar het rechte stuk aan te snijden, ik ben hier steeds in de 4..ik denk dat fred m haast wel vol gas neemt..ben ik eigenlijk wel benieuwd naar hoe fred dat doet!! hint :9
    Op het rechte stuk schakel ik op naar de 5.
    5e bocht: iets remmen terug naar zn 4 tot het eind
    6e bocht: terug naar de 2 en zorgen dat je niet teveel slipt in de bocht naar de finish
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2005
  11. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Start finish: zo rond de finish zit ik in de 4, op het rechte stuk naar de 5
    1e bocht: 3e versnelling (voor de 2e bocht schakel ik niet op naar de 4)
    2e bocht: 3e versnelling houden, uit de bocht 4e versnelling
    3e bocht: voor de jump iets afremmen, zodat je de bocht mooi over de zwarte streep kunt nemen (je zit dan dus in de 4e versnelling)
    4e bocht: hier rem ik ietsie om de bocht naar het rechte stuk aan te snijden, ik ben hier steeds in de 4..ik denk dat fred m haast wel vol gas neemt..ben ik eigenlijk wel benieuwd naar hoe fred dat doet!! hint
    Op het rechte stuk schakel ik op naar de 5.
    5e bocht: iets remmen terug naar zn 4 tot het eind
    6e bocht: terug naar de 2 en zorgen dat je niet teveel slipt in de bocht naar de finish

    Ik heb even aso die van jouw gecopied Vic :p. Enige wat ik anders doe is de laatste bocht. Daar schakel ik trug naar de 2, maar al op de helft van de bocht shortshift ik naar de 3. Waardoor hij niet als een mongool begint door te spinnen. Verder doe ik de 4e bocht niet volgas O-). Maar even gas los en op dat moment stuur ik ook en dan proberen met 200 km/ h ongeveer die bocht uit te knallen. _0/
     
  12. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha..toch niet volgas..had al zo'n idee dat dat bijna niet mogelijk was, maar je weet nooit eh.

    Zal later in de week eens even proberen dat van die laatste bocht, ik heb namelijk het idee dat ik daar veel tijd verlies omdat dat ding altijd ontzettend begint te spinnen

    gr
     
  13. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Nemen jullie bocht 5 in z'n 4??? Heb je dan niet te weinig trekkracht i.v.t. z'n 3??? Ik heb het gevoel da'k veel harder ga in z'n 3.
     
  14. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even flink lopen experimenteren met de versnellingen en ik doe het nu tog iets anders. Mijn nieuwe tijd btw -> 0:49.365 ( Rank 31 op L!ve ). Voor het heuveltje naar beneden nog naar de 4, maar als ik naar beneden ga terugschakelen naar de 3. Daarna kun je bocht 4 in de 3 of 4 nemen, maakt elkaar heel weinig uit volgens mij. En de laatste bocht kan ik eindelijk! _O_
    Vanaf de zwarte strepen vol in de remmen en terug naar 2 en met behulp van de handrem dat ding strak de bocht om en gewoon in de 2 doorscheuren. Hierbij moet je wel goed tegensturen en af en toe even halfgas geven, maar dan ga ik egt als een speer die bocht door. Ik kan btw in de 48 komen, maar dan moet ik nog wel ff doorrijden ^^.
     
  15. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0

    VET :eek: ..zal t ook proberen... maar in de 48 haal ik nooit!
    maar na het bultje in de 3?? mm..i'll give it a try :D
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Kheb ook een nieuwe tijd 8). 0.50.582 -0.00.018 der af :cool:...Tkan echt veel sneller want ik zat een paar keer gewoon -0.00.500 onder mijn tijd. alleen na dat lange rechte stuk verkloot ik altijd :+
     
  17. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Krijgen we nog een nieuwe challenge of word er alleen nog maar ge-forza-motorsport-t? Daar moet ik nog twee weken op wachten (geld).
     
  18. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, een nieuwe challenge denk ik in dit geval, alhoewel de animo flink zal zijn afgenomen. Maar FredKroket beheerd deze thread voor de aankomende 3 weken omdat Mark en ik examens hebben...

    Voor al je vragen-->FredKroket :+
     
  19. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Oww, naja, kom maar op Fred :p. Word het een cone challenge?
     
  20. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Hmm, komt er nooit meer een PGR2-challenge? Is hier uberhaupt nog animo voor?, anders wil ik hem wel gaan beheren.
     

Deel Deze Pagina