1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!! [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 28 apr 2005.

  1. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Het ga jullie goed Metal Mark en Superbol. Blijven jullie wel racen hier? Veel succes Master of Blades!
     
  2. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas, ik ben defenitief overgestapt op forza. Werkt een beetje kut he, de ene keer pgr2 en de andere keer forza? ;)
     
  3. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het stiekem wel allebei denk ik ;)
     
  4. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Daar moet ik je enigzins gelijk in geven. Gisteren zat ik diep in de Forza-put, dus ik dacht. Ik ga me weer meer richten op PGR2. Vanmorgen ging alles ineenkeer weer lekker en nog even en ik mag gaan endurancen. Nu kan ik op het moment niet stoppen met Forza, maar de competitie gaat stukken moeilijker worden, aangezien ik sommige circuits nog steeds niet onder de knie heb. Maar goed, dit was offtopic.

    Aan iedereen die me succes wenst: Bedankt, ik hoop dat ik ook mooie en spannende challenges kan creƫren als de nieuwe PGR2-paus.
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Aah neen niet jij weer :+. Laat die thread alsjeblieft met rust. Nu wil ik een keer winnen :+. trouwens ik deed vanmorgen PGR 2 der weer is in, man wat een kl*te besturing. Maar heb de draad alweer aardig opgepakt.

    Gewoon lekker met beide meedoen. Hoe meer competitie hoe leuker het word!
     
  6. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Precies! Doe ik nu ook sinds kort (uurtje ofzo ;)).
     

Deel Deze Pagina