Nieuw: 4.224 Kudos.
Ik kan helaas geen foto ervan maken, ik had hem namelijk een keer per ongeluk op goud gespeeld (als je hem dan op zilver redt, je sluit af, je doet hem nog keer, dan staat ie een difficulty moeilijker ), toen had ik een hogere score door de Completion Bonus. Als jullie me niet geloven, moeten jullie m'n oude record maar neerzetten... Ik zal er volgende keer opletten!
Ik had de poging na m'n record echt zoveel Kudos kunnen halen Echt het best wat er kan gebeuren, gebeurde... Die voorste drie kregen in het begin een botsing en toen bleven die blauwe en ik over aan kop. Toen heb ik de hele race zo'n beetje aan z'n reet gehangen, omdat die blauwe niet zo snel is Alles ging superchill, ena-laatste bocht haalde ik hem voor de Position Bonus. Laatste bocht... Knal ik tegen de kant... Verlies ik in 1 klap Fastest Lap, Position Bonus én Clean Race Ik werd echt gek, ik had 4700 gehaald ofzo anders...
Ik word ook een beetje gestoord van de AI van die gasten af en toe trouwens... Op die 2-splitsing zeg maar reed ik aan de linkerkant... Komen de wegen weer naar, komt die debiel ff voorsorteren voor de bocht, knallen we allebei vol tegen de kant aan, staan we allebei achterstevoren op de weg. Echt debiel, we hebben er allebei niks aan...
Ik vind het trouwens wel lachen zo, de minderen maken tenminste nog een kans Als dat droomscenario van die botsing zich nog een keer voor zou doen... Ik kijk ff bij de andere races, ik denk dat ik hier nog wel een paar honderd erbij kan verdienen...
Edit: Damn, ik zie ineens Metal z'n score... Nu gelooft ie het nooit meer
Laatst bewerkt: 2 mei 2005