1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!! [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 28 apr 2005.

  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    IMO is hier niks aan, maar gelukkig is het maar éénmalig. Dit neemt niet weg da'k wel meedoe.

    Op Zilver + Bonus (1500) heb ik (maar) 3162 gehaald. |:-

    Mijn tijd is 4.48.568, Ik heb gewoon die 3 ronden op de limiet (voor mijn doen dan:9) gereden zonder ook maar zoveel mogelijk Kudos te halen. Wel heb ik een Clean Race dus heb ik 250 extra O-)

    Maar iig: Schrijf voor mij maar 3162 met een tijd van 4.48.568 op;)
     
  2. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    3514 Kudos totaal. Ben 2e geworden met een tijd van --. Heb de replay niet opgeslagen en ben de tijd vergeten te noteren :confused:. Weet wel de de wagen die achter mij reed (dus 3e was) echt tegen de kont van mijn auto duwde.
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Kehb een nieuwe score. 4220 Morgen zal ik ff alles bijwerken :)
     
  4. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    wat voor 'stunts' doen jullie allemaal om meer als 3500 punten te halen? Ik ben 3e geworden, dus kreeg ik 50 pnt ten opzichte van 200 punten voor 1e, daar zitten 150 punten verschil in, maar sliden jullie constant ofzo? Ik vind die 911 niet echt een goede auto om mee te sliden.
     
  5. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt best goed sliden met deze 911 hoor. Vooral op hoge snelheden, maar het gaat natuurlijk om het draften. In mijn poging van 4600 kudos heb ik wel 3 rechte stukken helemaal achter een andere auto gedraft. Daarna inhalen en vol sliden. Dan regent het egt kudos ^^.
     
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    IMO is deze auto niet goed onder controle te houden tijdens het slippen, dan vindt ik die Muscles nog fijner tijdens het slippen. Maar ik ga niet echt voor de Kudos, ik hou gewoon niet zo van dit onderdeel.

    @ Fred: Tip voor je handtekening: achter '232' van dat Platina moet je ff een slash met nog een keer 232 Platina's zetten. Dan weten de mensen dat je álle Platina's hebt. Ik bedoel zo: 232/232 Platina's :9 Weten de mensen hier nóg beter hoe goed je bent _O_ _0/ (aardig hea O-) )
     
  7. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn kudo's
    4252

    Ik heb wel een foto gemaakt maar ik weet niet hoe ik dit erop zet. Mijn kudos op xbox live is nl hoger omdat ik deze challlenge toen op platinum heb gehaald

    gr
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    www.imageshack.us :) En van 4220 zijn de belangrijkste punten:

    Combo Bonus: 484
    Overtake: 345
    Race Line: 241
    Slide: 946
    Aah slim; ik was zelfs nog 3de geworden, toch maar ff 1ste worden.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2005
  9. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier alsnog de foto
    [​IMG]
     
  10. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Eindelijk de KWS op silver uitgespeeld en de Porsche GT1 is van mij. Ik zal vanavond nog een poging voor de challenge van vandaag doen, ns kijken wat het gaat worden.
     
  11. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    W00t! Hoe komen jullie aan 4500+ kudos (Fred dan)? Dat moeten jullie toch echt ff uitleggen. Ik kom (tot nu toe) niet hoger dan 4084 kudos.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2005
  12. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe kudos
    4631 - was mn clean race nog kwijt ook..anders was je je eerste plekje kwijt fredje ;)

    Foto staat geupdatet op de vorige pagina

    -edit: ietsie meer gehaald: 4680 kudos foto is ook geupdatet
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2005
  13. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind je het erg als ik het morgen vertel? :9:9

    Neej, je moet gewoon lekkere combos maken. Veel draften en dan inhalen en goed slippen. Probeer bij elk recht stuk achter een auto te komen ( Het beste is een langzamere auto ). Zo kun je egt combo's van 500 kudos halen :).
     
  14. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je het morgen verteld kan er donderdag of zondag nog pogingen worden gedaan :p.

    Wanneer word de circuit-challenge van morgen bekend gemaakt? word er een auto bepaald of een klasse of mag je zelf weten met welke auto je raced?
     
  15. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n vermoeden had ik al, maar het lukt niet :mad:
    Gelukkig komen er ook nog andere chalenges, kan ik je daar beaten! :+
     
  16. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is me nu gelukt om 4032 Kudos te halen, dit keer heb ik wat tips gevolgd en is mn tijd niet meer zo snel. (5:08.xxx)
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2005
  17. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw: 4.224 Kudos.

    Ik kan helaas geen foto ervan maken, ik had hem namelijk een keer per ongeluk op goud gespeeld (als je hem dan op zilver redt, je sluit af, je doet hem nog keer, dan staat ie een difficulty moeilijker |:- ), toen had ik een hogere score door de Completion Bonus. Als jullie me niet geloven, moeten jullie m'n oude record maar neerzetten... Ik zal er volgende keer opletten!

    Ik had de poging na m'n record echt zoveel Kudos kunnen halen 8) Echt het best wat er kan gebeuren, gebeurde... Die voorste drie kregen in het begin een botsing en toen bleven die blauwe en ik over aan kop. Toen heb ik de hele race zo'n beetje aan z'n reet gehangen, omdat die blauwe niet zo snel is :cool: Alles ging superchill, ena-laatste bocht haalde ik hem voor de Position Bonus. Laatste bocht... Knal ik tegen de kant... Verlies ik in 1 klap Fastest Lap, Position Bonus én Clean Race :mad: Ik werd echt gek, ik had 4700 gehaald ofzo anders...

    Ik word ook een beetje gestoord van de AI van die gasten af en toe trouwens... Op die 2-splitsing zeg maar reed ik aan de linkerkant... Komen de wegen weer naar, komt die debiel ff voorsorteren voor de bocht, knallen we allebei vol tegen de kant aan, staan we allebei achterstevoren op de weg. Echt debiel, we hebben er allebei niks aan...

    Ik vind het trouwens wel lachen zo, de minderen maken tenminste nog een kans :) Als dat droomscenario van die botsing zich nog een keer voor zou doen... Ik kijk ff bij de andere races, ik denk dat ik hier nog wel een paar honderd erbij kan verdienen...

    Edit: Damn, ik zie ineens Metal z'n score... Nu gelooft ie het nooit meer :'-(
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2005
  18. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit//dubbelpost, srry 'bout that...
     
  19. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan trouwens ook aan het begin van de race de eerste drie erafbeuken. En anders scheelt het je maar 150, dus kan je nog steeds rond de 4500 halen.
     
  20. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe hard wou je dan beuken? :) Want een Clean Race is wel 250 waard... Maar goed, het duurt minstens nog tot vrijdag voordat ik hem weer ga doen...
     

Deel Deze Pagina