1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!! [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 28 apr 2005.

  1. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Donderdag was eigenlijk de inhaaldag, maar ja maakt ook niet uit.
     
  2. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja mooi shit..morgen zit ik dus de hele dag te sjikkeren (bier drinken voor de noobs) :9

    \\edit: kun je niet alvast vertellen welke cone-challenge er morgen is?

    alvast bedankt!

    \\edit2: mijn tijd is ook nog niet bijgewerkt: 1:00:403 ..thnx
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2005
  3. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk niet, want dan zou je al kunnen oefenen. }:]
     
  4. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hey, ik doe niet meer mee met deze competie/dagen. Het is idee vind ik zeer geslaagd, origineel ook. Mijn stoppen heeft niets met de opzet o.i.d. te maken, gewoon drukte van school. Profielwerkstukken moeten ingeleverd worden en als ik tussendoor deze thread zie MOET ik gewoon meedoen, waardoor er van de werkstukken niks meer komt. Veel succes met racen/slippen/beuken mensen! Na de vakantie doe ik weer mee (zijn de competities dan weer zoals in het deel 1 topic?).
     
  5. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop t niet, vind dit veel leuker!
    alleen is het misschien beter om een challenge te verdelen over 2 dagen omdat niet iedereen kan (..zeker niet als ze inhaaldagen gaan omwisselen ;))
     
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    [EDIT]Superbol heeft gelijk, ik zal niet meer zeuren over dat ik dit minder leuk vindt;) dus ik heb m'n post ge-edit:)[/EDIT]
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2005
  7. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste mn excuses voor de data, blijkbaar is er wat fout gegaan met het noteren ofzo. Het was meer de bedoeling om je nu de kans te geven om 2 challenges te herkansen, en omdat op zondag meer mensen tijd hebben je de gelegenheid te geven om van do, vrij en za te doen..maarja. Het blijft dus nu gewoon op een inhaaldag staan :p Morgen staat de conechallenge op het programma.

    Verder even voor de duidelijkheid: deze megachallenge is alleen voor deze week. Vanaf maandag is er gewoon weer een car challenge (waar we nog ideen voor nodig hebben...dus PM maar!!). Als je er dus niets aan vind ga het dan niet drie keer lopen roepen, maar doe vrijdag gewoon mee met de carchallenge of wacht gewoon tot maandag.....

    De challenges over twee dagen verdelen hebben we ook nog aan gedacht, maar omdat het gewoon eenmalig moet zijn en de meeste mensen toch wel weer liever de gewone car challenges hebben, hebben we besloten voor een ééndaagse challenge. En oh ja, Vic Vega, we gaan dus uiteraard niet de challenge van te voren zeggen O-)
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2005
  8. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Worden het persé car-challenges? Is het misschien geen optie om een circuit-challenge te doen met een fixed auto of zelfs een fixed class?
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Naja dat hoeft natuurlijk niet perse. We kunnen ook wellis gewoon een Arcade Challange doen of CircuitChallange waar je wij dan gewoon een bepaalde serie/klasse uit kiezen en dat jullie dan na keuze een auto kunnen kiezen.

    Ja srry, kben ook niet altijd online dus kan ook niet alles bijwerken :). Tis nu bijna klaar alleen nog maar de punten
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2005
  10. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    haha...nee was meer omdat ik de eerste planning veel beter vond om morgen een inhaaldag te doen ivm hemelvaartsdag, veel mensen zijn er dan neem ik aan niet.

    gr
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Sorry voor de offtopic, maar Metal Mark organiseer je straks ook een competitie voor Forza?:)
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja!, We zijn der al mee bezig. Vanmiddag ga we der al mee aan de slag. :) In samenwerking met Superbol/Rox...
     
  13. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij beide challenges mezelf verbeterd. Ik ga met inhaaldag voor de Arcade-Mode, want daar win ik nu meer punten. Het is i.p.v. 4032 nu 4295.

    (btw, ik heb nu wel een tijd staan bij de Circuit-Challenge van 1.00.386, dat jullie wel ff weten da'k 3de sta daarmee:cool:)
     
  14. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Je mocht er maar 1 verbeteren! :p
     
  15. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik, ik zei toch ook: vul als nieuwe score maar die 4295 (arcade-mode) in. Ik zei die andere tijd alleen ff bij om te laten zien dat ik best wel snel ben O-) :+
     
  16. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe score voor de Street Race:D

    [​IMG]

    4988!

    Daar heb ik wel de eerste helft van PSV door gemist. :eek:
     
  17. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niks ingehaald vandaag, ik had echt geen tijd. Waarschijnlijk morgen ook niet, echt zonde... Ik trek me nog niet terug, maar het ziet er somber uit... Ik vind het wel supergaaf, ik zal volgende vakantie weer meedoen :)
     
  18. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Verbetering van mijn street race -> 4955 Kudos :D.

    Foto komt zo wel.

    Ok, foto komt morgen wel, want die f*ck**g @#@#@$#@$#)$#@)Q($ Imageshack ligt er gewoon half uit. Nouja morgen de foto van mijn aantal kudos :p

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2005
  19. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn score voor vandaag is de 3280 kudos van de street race (netjes op tijd dit keer :+ )

    Na enige verwarring gaan we vandaag, Donderdag 05 Mei, toch van start met de Cone challenge uit de arcade serie. Het gaat om de volgende race:

    Arcade Mode - Cone Challenge nr. 5

    Florence - Uffizi
    Lancia Delta Integrale Evo
    Aantal Laps: 1
    Weersomstandigheden: Nacht & Droog
    Difficulty: Silver


    Het is weer een oude bekende...die auto dan :+ ....voor de mensen die regelmatig meedoen met de competitie.

    Mijn score: 2923 Kudos!

    Succes maar weer dan 8)
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2005
  20. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Had eigenlijk wel gehoopt op een snellere auto.
     

Deel Deze Pagina