Dankzij de uitloop van de tragische wedstrijd van AZ, hier iets verlaat de nieuwe challenge: Time Attack - Car Challenge Extreme series - Ferrari F50 Chicago: West on Wacker Aantal Laps: 1 WR: DR Velocity - 0.59.016 Weersomstandigheden: Zonnig Veel succes weer
Mn eerste tijd: 1.01.096 (manual) 1.00.500 moet kunnen als ik het in het laatste stuk een keer niet verpruts.
Jongens deze challange is al geweest. Ik laat hem wel door gaan omdat sommige der al mee begonnen zijn. .
srry. Ik zal het vanavond pas bijwerken omdat ik om 1 uur moet werken. Tzelfde geld voor xboxmod zijn tijd Mijn tijd: 1.02.971
Hehehe, dat is lang geleden ...toen waren de meeste van ons er ook nog niet bij. Wist ook niet dat het daar toen ook car challenges waren... Maargoed, mijn tijd: 1.04.963 (Rank 1428 op Live)
Mijn tijd 1:01:015 (manual) Dat laatste stuk in de tunnel heb ik nu aardig door: gewoon het gas loslaten en je over de hobbels laten rollen > remmen > terug naar de 3 > bocht > GAS nieuwe tijd: 1:00:850 (manual)
Neej he, heeft ie zn tijd weer verbeterd? grrr Ja xboxmod, ben ook heel benieuwd hoe je eraan komt. Ik zag laatst in een folder dat de release 6 mei was, terwijl bij andere winkels (freerecordshop, gcshop) de release nog op de 13e stond ..whaaa ik wil m oook edit: ik heb op t scoreboard gekeken, maar FredKroket staat 3 plaatsen onder mij, niet andersom megramons
Oehh, hele dag gewerkt, net pas de challenge gelezen, ff snel twee rondjes gereden: 1.08.716. Nu ben ik met een kameraad de challenge aan het doen, telkens wie het snelste rondje rijd. Die kameraad stond enorm lang 4e bij WRC4 online met de PS2 met 10-20 wereldrecords en is op mijn xbox ook altijd wel snel. Ns kijken wat hij op deze challenge voor tijd klokt. Hopen dat ik een eventueel snellere tijd vandaag nog door kan geven omdat ik zo weer uit ga, anders gebruik ik daar de inhaaldag voor.
FredKroket, zat ik laatst niet bij jou in de Server ? En ik krijg die verdomde tijden maar niet hoger..
Nieuwe Challenge Zaterdag 7 Mei: Arcade Mode - Timed Run nr. 1 Stockholm - Gamla Stan Loop Vauxhall VX220 Aantal Ronde: 2 Weerstomstandigheden: Zonnig Het maakt niet uit op welke difficulty je rijdt, want het gaat om de tijd die je rijdt. Een hogere difficulty kan je misschien zelfs helpen aan een betere tijd... Succes bij deze laatste challenge *)