1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!! [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 28 apr 2005.

1. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Gisteren geen tijd en puf gehad voor de challenge, nu maar even een tijd geklokt: 2:04:768 (Timed Run, Stockholm, Vauxhall VX220)

2. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Lievve mensen, je kunt natuurlijk wel manual rijden. Onder options -> general options heb je zo'n lijstje en daartussen staat of je automatic of manual wil schakelen in arcade-mode. Je kunt het vandaag nog proberen in te halen O-)

Btw, ik heb egt helemaal geen tijd gehad om te racen. 3 dagen achter elkaar 9 uur gewerkt en autorijles gehad en feest en noem het maar op. Keb superweinig geslapen enzo. Ik ga nu in 10 minuutjes nog die challenge van gister maar inhalen en dan ben ik helaas geen 1e. Misschien krijg ik nog ooit zo'n avatar als ik mun 50e car challenge win ofzo :9

In 10 minuten deze tijd gereden. Kan nog veel sneller, maar f1 begint en ik krijg visite. Adios _0/

Laatst bewerkt: 8 mei 2005
  3. Vic Vega

Vic Vega Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tot hoe laat kunnen we challenges verbeteren? tot 0:00?

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja, Dan mogen jullie ook als je in de top 3 staan, de avatars gebruiken die onderaan post #1 staan.

Dat zal nutuurlijk wel zo leuk zijn. Voor een weekje bijvoorbeeld.

5. Vic Vega

Vic Vega Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn verbetering voor de inhaaldag:
    Cone Challenge met Lancia

Nieuwe score: 12.436

Voor de liefhebbers is hier een videootje (Kon me herinneren dat iemand hier om vroeg). De video is gemaakt met een goedkope webcam, de kwaliteit is dus niet echt goed.

6. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Nieuwe Nummer 1!...

7. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0

8. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Wow, maffe slides maak jij. Hoe doe je dat want jij behoud wel goed je snelheid :eek:.

9. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Wrom ben ik in de challenge met de Ferrari F50 2e? :'-(
    Ik ben 8 tienden sneller dan Vic Vega, maar hij staat wel 1e. Tikfoutje? O-)

10. Vic Vega

Vic Vega Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De slides maak ik ook door juist 'te veel' gas te geven, ipv remmen. Driften dus

11. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Klasse videootje, zouden meer mensen moeten doen :+. Ik zal hem zo in alle rust bekijken, teveel lui hier op msn die me van mijn 'huiswerk'(8) afhouden. Hoe ben je aan het begin direct al aan het sliden? gewoon wild heen en weer sturen of komen er ook nog (hand)rem-truukjes bij kijken?

12. Vic Vega

Vic Vega Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dank je!
    Ja dat aan het begin sliden is wel grappig he, al zeg ik het zelf. Je stuurt meteen naar rechts (of links) als je begint, dan raak je in een slide. In die slide schakel je handmatig door naar de 2e versnelling en stuur je de andere kant op, dan begint de auto te driften.

13. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Dus handmatig is een vereiste? Dan lukt het sowiezo niet, en schakelen en sliden tegelijk lukt me niet, kan ik me niet op concentreren.

Soms als je slided lijkt het bijna mis te gaan dat je ergens aan donderd en je combo weg gaat, heb je dat wel eens gehad? Dat je tegen een cone of railing aan donderd? En ja, dat je dan opnieuw start lijkt me logisch.

EDIT: En gewoon door de rest van het parcours sliden, dat doe je gewoon door gas te blijven geven en heen en weer te sturen?

EDIT2: Misschien is dit wel een leuke suggestie voor een toekomstige challenge, een keer een week een cone-challenge doen. Dit vond ik de leukste challenge van deze week. Niet dat ik in zo'n challenge veel kans maak, maar het is gewoon leuk om te zien wat voor een inmense kudos er gereden worden. Bovendien is leuker om een Cone challenge vaker te blijven herhalen dan een car challenge.

Arcade Mode - Cone Challenge nr. 16

Morgan Aero 8
    Aantal Ronden: 1
    Weerstomstandigheden: Zonnig

Dat lijkt me een aardige cone challenge om eens een keer een hele week te proberen.

EDIT3: Ik heb de Cone Challenge aardig verbeterd: 4620 Kudos. Dat betekend als ik voor deze kies, k 1257 kudos verdien en als ik de tijd van de timed run laat staan, verdien ik 700 kudos. Dus zet deze tijd er maar bij. Volgens mij heb ik dan zelfs competitie-meester Superbol te pakken.

Laatst bewerkt: 8 mei 2005
  14. Vic Vega

Vic Vega Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal proberen je vragen te beantwoorden:
    1. Nee, handmatig schakelen is géén vereiste. Ik heb m gewoon op automatic staan bij cone challenges, je kunt gewoon handmatig ingrijpen.

2. Ja, soms gaat het mis, opnieuw beginnen is dan zeker een vereiste. Dit soort aantal kudos krijg je alleen als je de combo de hele ronde 'heel' houdt.
    Maar het kan zijn dat je weleens geluk krijgt, in het filmpje zie je ook dat ik de railing een paar keer aantik. Als je geen schade oploopt dan blijft je combo lopen.

3. Over die edit. Ja ik blijf steeds heen en weer sturen

over edit2 Ja ik vond sowieso deze mega-challenge erg leuk. Iemand zou kunnen zeggen dat ze het een raar systeem vinden. Tenslotte zijn de snelste tijden bij deze challenge een beetje ondergeschikt aan de kudos (wat ook wel een keer goed is, want waar Project Gotham Racing eigenlijk over gaat is: 'Drive with style'- kudos dus). Een Cone challenge voor volgende week lijkt me dus ook wel een goed idee. Gewoon een keer wat afwisseling.

Na deze week kunnen we weer snelste tijden gaan rijden, want dan is Forza er!!! *)

gr

15. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier is de Challenge voor volgende week jongens:

Car Challenge:

Porsche 911 GT1 (Ultimates)
    Northside Slide (Washington)

Er zijn tijden zo rond de 50 sec. mogelijk, waarschijnlijk er iets boven. ;)
    En eindelijk weer eens een snelle auto.

16. Vic Vega

Vic Vega Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie op live dat Megramons druk bezig is om zijn Cone Challenge score te verbeteren.
    Zal nog 1,5 uur moeten wachten of ik daadwerkelijk eerste word in deze competitie ..spannend |:- 8)

17. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog 35 Kudos!

12243 net niet genoeg

Foto doet t niet

Laatst bewerkt: 9 mei 2005
  18. Vic Vega

Vic Vega Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yes!!

Nu ben ik de grootste kudo hoer op xboxworld :D

Ohneee, de eerste post was nog niet bijgewerkt..ben tweede, verloren met 18 kudos :'-(

Laatst bewerkt: 9 mei 2005
  19. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    En de winnaar is Megramons met 19881 punten!. 2de plek is voor Vic Vega die daar achter ligt met 15 punten :eek:. En fredje is 3de geworden :D.

1.Megramons
    4988 + 850 + 12243 + 850 + 950 = 19881 punten

2.Vic Vega
    4680 + 900 + 12436 + 950 + 900 = 19866 punten

3.Fredkroket
    4955 + 1000 + 8181 + 1000 + 1000 = 16136 punten

Khoop dat jullie het een leuke competitie vonden!. En misschien doen we dit nog wel vaker!

20. Vic Vega

Vic Vega Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja was een leuke competitie
    ..alleen wat is die Megramons een eikel zeg :9 :)

Deel Deze Pagina