Dus handmatig is een vereiste? Dan lukt het sowiezo niet, en schakelen en sliden tegelijk lukt me niet, kan ik me niet op concentreren.
Soms als je slided lijkt het bijna mis te gaan dat je ergens aan donderd en je combo weg gaat, heb je dat wel eens gehad? Dat je tegen een cone of railing aan donderd? En ja, dat je dan opnieuw start lijkt me logisch.
EDIT: En gewoon door de rest van het parcours sliden, dat doe je gewoon door gas te blijven geven en heen en weer te sturen?
EDIT2: Misschien is dit wel een leuke suggestie voor een toekomstige challenge, een keer een week een cone-challenge doen. Dit vond ik de leukste challenge van deze week. Niet dat ik in zo'n challenge veel kans maak, maar het is gewoon leuk om te zien wat voor een inmense kudos er gereden worden. Bovendien is leuker om een Cone challenge vaker te blijven herhalen dan een car challenge.
Arcade Mode - Cone Challenge nr. 16
Morgan Aero 8
Aantal Ronden: 1
Weerstomstandigheden: Zonnig
Dat lijkt me een aardige cone challenge om eens een keer een hele week te proberen.
EDIT3: Ik heb de Cone Challenge aardig verbeterd: 4620 Kudos. Dat betekend als ik voor deze kies, k 1257 kudos verdien en als ik de tijd van de timed run laat staan, verdien ik 700 kudos. Dus zet deze tijd er maar bij. Volgens mij heb ik dan zelfs competitie-meester Superbol te pakken.
Laatst bewerkt: 8 mei 2005